Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

TV-series #3

Vegas

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 2,5k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Op.

En ach Brillie, niet op reageren. Werkt toch niet.

Dat is dialect :shhh:

Ieder zn smaak toch

Daarover heb ik al eens een pleidooi gehouden in het sci-fitoernooi. Maar daar gaat het me eigenlijk niet eens om. Waar het me om gaat is dat je totaal niet open minded een serie binnenstapt, zolang je blijft denken dat het waarschijnlijk toch niet beter is dan The Unit. Laat je eens verrassen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik begrijp Wouter wel hoor, er zal waarschijnlijk geen serie komen die Weeds zal overtreffen voor mij. Onrealistisch misschien, maar so be it. Dat betekend niet dat ik andere series niet op waarde schat, maar die ene serie blijft toch speciaal voor mij. Net als dat er geen anime meer uit gaat komen OOIT die beter zal worden dan Dragonball Z voor mij, hoe vet het eigenlijk ook mag zijn, Dragonball Z zal altijd die plek behouden. In mijn geval worden het dan hele sterke nummers 2. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar dat was dan ook veel beter dan The Unit :P :D

Edit: @ Lange: Maar heeft dat per se te maken met kwaliteit of een gevoel dat er aan vast zit? Ik heb ook wel mijn persoonlijke favorietjes die qua gevoel waarschijnlijk nooit overtroffen zullen worden, maar dat neem ik totaal niet mee als ik een andere serie kijk. Sterker nog, mijn persoonlijke favorieten zijn (op The Wire na) niet eens de beste series die ik gezien heb in hun genre.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar dat was dan ook veel beter dan The Unit :P :D

Edit: @ Lange: Maar heeft dat per se te maken met kwaliteit of een gevoel dat er aan vast zit? Ik heb ook wel mijn persoonlijke favorietjes die qua gevoel waarschijnlijk nooit overtroffen zullen worden, maar dat neem ik totaal niet mee als ik een andere serie kijk. Sterker nog, mijn persoonlijke favorieten zijn (op The Wire na) niet eens de beste series die ik gezien heb in hun genre.

In mijn geval is mijn top 3 favorieten ook de top 3 beste series (die ik gezien heb). En dan weet ik best dat ik pareltjes als GoT, The Wire e.d. gewoon te kort doe (of in mijn geval keihard negeer) maar voor mij speelt het ''gevoel'' wat ik van een serie krijg ook voor een groot gedeelte mee in de beoordeling.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zou niet weten hoe ik moet inzien dat Scrubs beter in elkaar zit dan Friends...

Friends is een geniale formule. Maar in feite niets nieuws onder de zon. Zijn succes heeft het vooral te danken aan het feel good-gevoel en het goede uitwerken en voortborduren van de karakters (en de relatie van de karakters onderling). Maar in feite kijk je tien seizoenen naar hetzelfde.

Scrubs is qua humor veel origineler, absurder en slimmer. Bovendien gaat Scrubs een stuk slimmer om (de setting is daar ook meer naar) met de minieme kloof tussen lachen en huilen. Het zoekt veel vaker naar de bittere lach en de brok in de keel zonder melodramatisch te worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben op zoek naar een nieuwe serie om te volgen/downloaden, ben nu net klaar met Modern Family en ik zoek iets in die stijl :)

Ik weet niet of het dezelfde stijl is, maar ik heb hier zelf de Britse serie Outnumbered nog op DVD liggen. Die schijnt ook hilarisch te zijn. Gaat ook een beetje over de opvoeding van kinderen etc. Sowieso ook een serie zonder lachband etc.

Link naar opmerking
Deel via andere websites