Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×

TV-series #3

Vegas

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 2,5k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik zeg ook niet dat het dezelfde humor is, ik zeg alleen dat ik niet van die series hou. En dan kan het wel van dezelfde makers zijn, de series zijn heel verschillend. Ik zie dat de bedenkers van TBBT en Two and a half men ook de bedenkers van Dharma and greg zijn. Dat vond ik ook wel een toffe serie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Topchef is sowieso serie, maar dan beter kookprogramma's over algemeen. Want denk dat er maar een paar zijn die er naar kijken dus druk zal het niet worden:p En straks heb je; topchef, masterchef; wie is de chef; ready steady cook, etc etc.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oke, aan de afleveringtitels van de aankomende episodes te zien zal de finale van TBBT gaan over iets met ''roommates'' dus denk ik aan Lennard en Sheldon. Family guy gaat nog een aflevering uitzenden genaamd The Big Bang Theory, dus ook daar ben ik benieuwd naar. 25 mei is in ieder geval voor mij de laatste uitzending van dit seizoen met Modern Family.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Breakout Kings is ook wel aardig. Gaat over dudes die uit de gevangenis ontsnappen en zo snel mogelijk weer worden opgepakt met de hulp van andere gevangenen. Is van de makers van Prison Break en zo heeft T-Bag ook een rol als een van de ontsnappers.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bijna klaar met TAAHM, ook bij HIMYM ben ik al een poos bij, welke serie zouden jullie me nu aarnaden? Twijfel tussen Chuck, Californication en TBBT, liefst de laatste al vraag ik me af of die niet te moeilijk is zonder subtitles. Ben namelijk niet heel best in Engels, maar kan TAAHM en HIMYM wel gewoon goed volgen..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bijna klaar met TAAHM, ook bij HIMYM ben ik al een poos bij, welke serie zouden jullie me nu aarnaden? Twijfel tussen Chuck, Californication en TBBT, liefst de laatste al vraag ik me af of die niet te moeilijk is zonder subtitles. Ben namelijk niet heel best in Engels, maar kan TAAHM en HIMYM wel gewoon goed volgen..

TBBT is ook goed te volgen zonder subs hoor, zo heel veel moeilijke woorden worden er niet gebruikt. Enkel wanneer Sheldon en Howard met wetenschappelijke termen gaan strooien. Je kan Modern Family nog checken, is ook een grappige serie. Ik begin nu zelf net aan Mad Man.

Link naar opmerking
Deel via andere websites