iSimic Geplaatst 7 april 2011 Share Geplaatst 7 april 2011 Dat is dus weer net een serie waar ik helemaal niet om kan lachen, net als The big bang theory. Niet mijn humor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 7 april 2011 Share Geplaatst 7 april 2011 The big bang theory vind ik idd ook totaal niks. Maar According to Jim, Two and a half men en How I met your mother vind ik echt geniaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 7 april 2011 Share Geplaatst 7 april 2011 TBBT is zoooooooooooooooooooooo anders dan HIMYM, dat is niet normaal. Verder grappig dat je Two and a Half Men wel tof vind, dat is namelijk van hetzelfde team. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 7 april 2011 Share Geplaatst 7 april 2011 Ik zeg ook niet dat het dezelfde humor is, ik zeg alleen dat ik niet van die series hou. En dan kan het wel van dezelfde makers zijn, de series zijn heel verschillend. Ik zie dat de bedenkers van TBBT en Two and a half men ook de bedenkers van Dharma and greg zijn. Dat vond ik ook wel een toffe serie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 8 april 2011 Share Geplaatst 8 april 2011 Maar Two and a Half Men en TBBT zijn ook totaal verschillend. Misschien zelfde makers, maar heel ander concept... Dharma & Greg vond ik idd ook een erg leuke serie :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 8 april 2011 Share Geplaatst 8 april 2011 Cold Case bevalt me steeds beter. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 8 april 2011 Share Geplaatst 8 april 2011 Ik vind Cold Case een beetje net niet Rien, kun je beter Missing: Without a trace kijken. Alleen helaas zit daar even een stop op in NL. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henkdebeer Geplaatst 8 april 2011 Share Geplaatst 8 april 2011 Tss, TBBT haters :P :cry: Mijn doordeweekse avond over het algemeen als ik niks anders te doen heb: My wife and kis (niet heel leuk), According to Jim (wel leuk), Rules of Engagement (leuk), Two and a half man (leuk), The Big Bang Theory (leuk) :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 8 april 2011 Share Geplaatst 8 april 2011 Ik vind TBBT dan weer minder in vgl met TAAHM en HIMYM. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 10 april 2011 Share Geplaatst 10 april 2011 Net de laatste aflevering van De Ronde gezien. En man, wat een gigantisch goede serie was me dat! Geniaal gemaakt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 11 april 2011 Share Geplaatst 11 april 2011 Inderdaad, was al bij al nog een goede serie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Witte Condor Geplaatst 12 april 2011 Share Geplaatst 12 april 2011 Is Top Chef ook een tv serie? of zit ik dan in et verkeerde topic. Vind dat echt een te chill programma namelijk, kijk het elke dag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 12 april 2011 Share Geplaatst 12 april 2011 Als Secret Story een topic heeft dan mag die voor Topchef ook aangemaakt worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 12 april 2011 Share Geplaatst 12 april 2011 Topchef is sowieso serie, maar dan beter kookprogramma's over algemeen. Want denk dat er maar een paar zijn die er naar kijken dus druk zal het niet worden:p En straks heb je; topchef, masterchef; wie is de chef; ready steady cook, etc etc. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 13 april 2011 Share Geplaatst 13 april 2011 Dat wou ik ook voorstellen, maar er zijn sowieso een groot aantal topics wat niet vaak bezocht word. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 20 april 2011 Share Geplaatst 20 april 2011 Dr. Phil goud nu joh Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 21 april 2011 Share Geplaatst 21 april 2011 Oke, aan de afleveringtitels van de aankomende episodes te zien zal de finale van TBBT gaan over iets met ''roommates'' dus denk ik aan Lennard en Sheldon. Family guy gaat nog een aflevering uitzenden genaamd The Big Bang Theory, dus ook daar ben ik benieuwd naar. 25 mei is in ieder geval voor mij de laatste uitzending van dit seizoen met Modern Family. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 27 april 2011 Share Geplaatst 27 april 2011 Voor die mensen die geïnteresseerd zijn en de zender Acht hebben, straks begint de miniserie John Adams over het leven van deze man en de eerste 50 jaar van de VS. http://www.imdb.com/title/tt0472027/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sjoerd H. Geplaatst 30 april 2011 Share Geplaatst 30 april 2011 Breakout Kings is ook wel aardig. Gaat over dudes die uit de gevangenis ontsnappen en zo snel mogelijk weer worden opgepakt met de hulp van andere gevangenen. Is van de makers van Prison Break en zo heeft T-Bag ook een rol als een van de ontsnappers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 2 mei 2011 Share Geplaatst 2 mei 2011 Waarom is de nieuwe episode van Family Guy nog niet te downloaden :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 2 mei 2011 Share Geplaatst 2 mei 2011 Mag je daar wel naar vragen? :o Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 2 mei 2011 Share Geplaatst 2 mei 2011 Mag je daar wel naar vragen? :o Wat niet ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scoiattolo Geplaatst 11 mei 2011 Share Geplaatst 11 mei 2011 Human Target cancelled :( Fox Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 11 mei 2011 Share Geplaatst 11 mei 2011 Bijna klaar met TAAHM, ook bij HIMYM ben ik al een poos bij, welke serie zouden jullie me nu aarnaden? Twijfel tussen Chuck, Californication en TBBT, liefst de laatste al vraag ik me af of die niet te moeilijk is zonder subtitles. Ben namelijk niet heel best in Engels, maar kan TAAHM en HIMYM wel gewoon goed volgen.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 11 mei 2011 Share Geplaatst 11 mei 2011 Bijna klaar met TAAHM, ook bij HIMYM ben ik al een poos bij, welke serie zouden jullie me nu aarnaden? Twijfel tussen Chuck, Californication en TBBT, liefst de laatste al vraag ik me af of die niet te moeilijk is zonder subtitles. Ben namelijk niet heel best in Engels, maar kan TAAHM en HIMYM wel gewoon goed volgen.. TBBT is ook goed te volgen zonder subs hoor, zo heel veel moeilijke woorden worden er niet gebruikt. Enkel wanneer Sheldon en Howard met wetenschappelijke termen gaan strooien. Je kan Modern Family nog checken, is ook een grappige serie. Ik begin nu zelf net aan Mad Man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten