Teklehaymanot Geplaatst 29 mei 2011 Share Geplaatst 29 mei 2011 Ik houd zelf enorm van verfrissing in de Eredivisie, dus ik zit hier keihard te hopen op Zwolle. Tevens vind ik VVV echt een enorme schijt club, zo snel mogelijk weg ermee. Enige speler waar ik wel van kan genieten is die Musa. Maarja, die is alleen incidenteel goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AjaciedBart. Geplaatst 29 mei 2011 Share Geplaatst 29 mei 2011 Ik houd zelf enorm van verfrissing in de Eredivisie, dus ik zit hier keihard te hopen op Zwolle. Tevens vind ik VVV echt een enorme schijt club, zo snel mogelijk weg ermee. Enige speler waar ik wel van kan genieten is die Musa. Maarja, die is alleen incidenteel goed. Helemaal mee eens Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 29 mei 2011 Auteur Share Geplaatst 29 mei 2011 Nu proberen die derde te maken, VVV staat op breken _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 29 mei 2011 Share Geplaatst 29 mei 2011 Zwolle_O_ oprotten met dat kut VVV. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henkdebeer Geplaatst 29 mei 2011 Share Geplaatst 29 mei 2011 Zwolle Eredivisie in dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 29 mei 2011 Auteur Share Geplaatst 29 mei 2011 Dag Toth _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dante Geplaatst 29 mei 2011 Share Geplaatst 29 mei 2011 Toth eraf! Als ze het nu niet redden... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 29 mei 2011 Share Geplaatst 29 mei 2011 Zwolle Eredivisie in dus. It ain´t over ´till the fat lady´s sung. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teklehaymanot Geplaatst 29 mei 2011 Share Geplaatst 29 mei 2011 Haha, toch mooi. Zo sta je bij de winterstop met dertien(!?) punten voor op de nummer twee. Wordt je in de tweede seizoenshelft door alles en iedereen weggetikt en sluit iedereen je uit voor promotie. En zo sta je met anderhalf been in de Eredivisie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wesley. Geplaatst 29 mei 2011 Share Geplaatst 29 mei 2011 Ik vind dat VVV eigenlijk ook maar een schijtclub, daarom zou het op zich wel mooi zijn als Zwolle weer een keer op het hoogste podium van Nederland te vinden is. Met de redenen van Addo ben ik het verder ook eens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 29 mei 2011 Auteur Share Geplaatst 29 mei 2011 Probleem is dat nu alle spelers zelf die derde goal willen maken... Naja nu wel weer goede aanval dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dante Geplaatst 29 mei 2011 Share Geplaatst 29 mei 2011 Ze moeten het echt nu afmaken. Zoveel vrijheid en ruimte. :o Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 29 mei 2011 Auteur Share Geplaatst 29 mei 2011 Bloedtyfus ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dante Geplaatst 29 mei 2011 Share Geplaatst 29 mei 2011 Dramaaa zeg! Hadden het allang kunnen afmaken. :wall::wall: Knuppels. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henkdebeer Geplaatst 29 mei 2011 Share Geplaatst 29 mei 2011 Zwolle heeft het zelf zo ver laten komen, ze hadden het gewoon af moeten maken toen VVV net rood had. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teklehaymanot Geplaatst 29 mei 2011 Share Geplaatst 29 mei 2011 Einde verhaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 29 mei 2011 Auteur Share Geplaatst 29 mei 2011 Timisela mongool ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dante Geplaatst 29 mei 2011 Share Geplaatst 29 mei 2011 Rood Timisela, maar wat een debiele actie van die Zwolle speler. :S Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steef91 Geplaatst 29 mei 2011 Share Geplaatst 29 mei 2011 Timisela voor minimaal 35 wedstrijden schorsen, wat een smerige lul. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 29 mei 2011 Auteur Share Geplaatst 29 mei 2011 Jezus man, na die rode kaart van Toth moet je het zelf gewoon afmaken. Ontiegelijk dom om het toch nog weg te geven. Eerst al die 13 punten, nu dit ;e Vrees nu ook voor een leegloop.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steef91 Geplaatst 29 mei 2011 Share Geplaatst 29 mei 2011 Alleen Wildschut misschien, voor de rest is het niet bijzonder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WesselSCC Geplaatst 29 mei 2011 Share Geplaatst 29 mei 2011 Je vergeet Diederik Boer! Al is die wel oud, hij is wel echt goed.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dante Geplaatst 29 mei 2011 Share Geplaatst 29 mei 2011 Botteghin, Ars, Schreurs, Boer, ook allemaal spelers die wel eens weg zouden kunnen gaan. Botteghin is zelfs al weg geloof ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 29 mei 2011 Auteur Share Geplaatst 29 mei 2011 Ars wil ook naar de Eredivisie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 29 mei 2011 Share Geplaatst 29 mei 2011 NAC zal Ars wel inlijven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten