Christian. Geplaatst 26 mei 2011 Auteur Share Geplaatst 26 mei 2011 Zonde van vanavond. De kansen waren er wel zeker, alleen wat is die Uchebo een beest zeg, die goals die hij maakt zijn op zich goede goals. Het kan nog, maar het zal ontiegelijk lastig gaan worden in Venlo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WesselSCC Geplaatst 26 mei 2011 Share Geplaatst 26 mei 2011 Ok dat laatste was een serieuze post en die daarvoor ook & tja die daarvoor waren frustratie omdat mijn cluppie net van hun had verloren en mijn gun factor tegenover FC Zwolle nou niet echt groot is.. Maar ik zal wel oprotten En zwollenaren see you 'hopelijk' next year! Ik ben er wel blij om, toch leuke potjes altijd Cambuur-Zwolle liever dan Cambuur-VVV omdat er mee valt te halen natuurlijk in Zwollywood (: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 26 mei 2011 Share Geplaatst 26 mei 2011 Zonde van vanavond. De kansen waren er wel zeker, alleen wat is die Uchebo een beest zeg, die goals die hij maakt zijn op zich goede goals. Het kan nog, maar het zal ontiegelijk lastig gaan worden in Venlo. Ik heb alleen die eerste goal van Uchebo gezien en wat een fouten van de verdediging zeg. Volgens mij was het 2x Botteghin die in de fout ging, ten eerste bij het balverlies lijden en ten tweede bij die dekkingsfout bij de voorzet ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WesselSCC Geplaatst 27 mei 2011 Share Geplaatst 27 mei 2011 Oke nu even serieus, zwollenaren wat vinden jullie hiervan: http://www.youtube.com/watch?v=w1sBLv3Ys0M Jullie promotielied, op de melodie van ons woanskip... (nee het is niet officeel geen stef ekkel, maar irish stew in 1893 band uit Leeuwarden) Het (woanskip)bootje zinkt nu wel diep.. Denk dat jullie hier ook niet heel blij mee zijn.. En nu ben ik ook weer weg, niks denigrerend gewoon benieuwd wat jullie hiervan vinden.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 27 mei 2011 Auteur Share Geplaatst 27 mei 2011 Nou ja ik ga er ook niet omheen draaien ofzo, het is inderdaad zwak om een Cambuur lied te pakken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Snipes Geplaatst 27 mei 2011 Share Geplaatst 27 mei 2011 Ach in Nederland heb je heel veel dezelfde liederen. Dus mij interesseert het niet. Jammer van gisteren. Kon er niet bij zijn omdat ik op excursie was, maar als je de doelpunten zo weggeeft en ze zelf niet maakt, dan wordt het ook niks. Er moet wel een wonder gebeuren zondag. Musa, wat is die goed zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WesselSCC Geplaatst 27 mei 2011 Share Geplaatst 27 mei 2011 Niks tegen Zwolle hierbij, maar tegenover de zanger.. Die zanger jat ook gewoon de leeuwarder songtekst waar dat 'past' in zijn songtekst.. Jullie kunnen hier niks aan doen en 90% van de Zwolle fans vind dit ook belachelijk.. Maar ik was gewoon benieuwd of jullie hier ook 'boos' om waren, ik zou het namelijk belachelijk vinden als wij gaan zingen ik ben een leeuwarder, cambuur , cambuur.. Dat zijn liederen van clubs die jat je niet.. Ach die zanger heeft vast al genoeg kritiek gehad van jullie kant, maar ik was nogmaals benieuwd of er ook zo aan jullie kant over wordt gedacht, zei het niet bij jullie dan bij de zwolle fans.. Zijn ze 'boos,niet blij'? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 27 mei 2011 Auteur Share Geplaatst 27 mei 2011 Ik moet zeggen dat ik dat hele nummer nog niet kende. Hij heeft hem btw al verwijderd hehe Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 29 mei 2011 Auteur Share Geplaatst 29 mei 2011 Hopen op een stuntje nu :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henkdebeer Geplaatst 29 mei 2011 Share Geplaatst 29 mei 2011 Pingel Zwolle Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 29 mei 2011 Auteur Share Geplaatst 29 mei 2011 ****** kutscheids was rood man, wel een penalty :D Edit: 0-1 Ars :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henkdebeer Geplaatst 29 mei 2011 Share Geplaatst 29 mei 2011 Nja, rood zou een beetje overdreven zijn imo hoor :P Wordt wel spannend nu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 29 mei 2011 Auteur Share Geplaatst 29 mei 2011 Mwah van achteren en duidelijke scoringskans ontnemen he. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 29 mei 2011 Share Geplaatst 29 mei 2011 Goed zo! Weg met VVV! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henkdebeer Geplaatst 29 mei 2011 Share Geplaatst 29 mei 2011 Mwah van achteren en duidelijke scoringskans ontnemen he. Vond het wel meevallen. Scoringskans ontnemen viel ook best mee. Was ook meer van de zijkant. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dante Geplaatst 29 mei 2011 Share Geplaatst 29 mei 2011 Oeii, bijna 0-2 zeg! C'mon Zwolleeee! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 29 mei 2011 Auteur Share Geplaatst 29 mei 2011 Pfoe Diederik Boer _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henkdebeer Geplaatst 29 mei 2011 Share Geplaatst 29 mei 2011 Penalty + Boer geel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 29 mei 2011 Auteur Share Geplaatst 29 mei 2011 Kut VVV ook een penalty, al maakt het op zich niet veel uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dante Geplaatst 29 mei 2011 Share Geplaatst 29 mei 2011 Jammer zeg, al moeten ze nog steeds 1x scoren. Toth maakt hem. :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 29 mei 2011 Auteur Share Geplaatst 29 mei 2011 Zwolle dringt toch wel veel aan nu, goed uit de startblokken gekomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 29 mei 2011 Share Geplaatst 29 mei 2011 Maachi_O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 29 mei 2011 Auteur Share Geplaatst 29 mei 2011 Maaaaaaaaccccccccccccccchhhhhhhhhhhhiiiiiiiiiiiiiiiiii Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcFR Geplaatst 29 mei 2011 Share Geplaatst 29 mei 2011 1-2 Maachi, z'n eerste! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dante Geplaatst 29 mei 2011 Share Geplaatst 29 mei 2011 JAAA, lekker hoor!! Nu volhouden of uitbouwen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten