Snipes Geplaatst 18 april 2011 Share Geplaatst 18 april 2011 Het viel helemaal niet mee. Hij komt gewoon ten eerste als een zware idioot in en ten tweede is het ook gewoon onnodig. Als hij gewoon wacht in het strafschopgebied wacht kan hij hem in principe gewoon oprapen. Die jongen waar de bal naar toe gespeeld wordt kan vrijwel niets met zo'n bal in die situatie. Er liep ook niemand van Sparta mee? Goed kijken voordat jij wat zegt.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 18 april 2011 Auteur Share Geplaatst 18 april 2011 Jammer dat je me eerst uitscheld op MSN en dan in één keer offline gaat :m: Als jij begint met Sparta roepen dan zeg ik hou je bek. :cab: Daarna voeg je die gek uit Eindhoven toe om te lachen, dan ga je bij mij op de blok. ;) Nu maar weer over Zwolle btw, want we staan nog steeds bovenaan + 0-1 voor :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teklehaymanot Geplaatst 18 april 2011 Share Geplaatst 18 april 2011 Kijk eens hoe die bal aankomt, knappe jongen als je die nog naar Voskamp(?) krijgt. Als hij dat zou kunnen speelde hij niet bij Sparta. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 18 april 2011 Share Geplaatst 18 april 2011 Als jij begint met Sparta roepen dan zeg ik hou je bek. :cab: Daarna voeg je die gek uit Eindhoven toe om te lachen, dan ga je bij mij op de blok. ;) Nu maar weer over Zwolle btw, want we staan nog steeds bovenaan + 0-1 voor :D Jij schold me net kapot dus ga nou niet liegen :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Snipes Geplaatst 18 april 2011 Share Geplaatst 18 april 2011 Kijk eens hoe die bal aankomt, knappe jongen als je die nog naar Voskamp(?) krijgt. Als hij dat zou kunnen speelde hij niet bij Sparta. Misschien heb jij wel gelijk. Ik vond het op dat moment wel een nuttige overtreding. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 18 april 2011 Auteur Share Geplaatst 18 april 2011 Jij schold me net kapot dus ga nou niet liegen :cab: Tommy zegt: SP-AR-TA Christian zegt: HOU-JE-BEK Die tyfusmongool van een Diederik Boer Hoe kklomp kan je inkomen zeg Zak stront dat ie is Tommy zegt: Huilie Christian zegt: Ja als we zo beginnen kan je beter stil blijven Oh ja, ik scheld je kapot -_- Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 18 april 2011 Share Geplaatst 18 april 2011 Tommy zegt: SP-AR-TA Christian zegt: HOU-JE-BEK Die tyfusmongool van een Diederik Boer Hoe kklomp kan je inkomen zeg Zak stront dat ie is Tommy zegt: Huilie Christian zegt: Ja als we zo beginnen kan je beter stil blijven Oh ja, ik scheld je kapot -_- Pff, je hebt zeker dat eerste gesprek weggeklikt hè ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 18 april 2011 Share Geplaatst 18 april 2011 Loop allebei eens niet zo te janken:cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Snipes Geplaatst 18 april 2011 Share Geplaatst 18 april 2011 Kindjes, ga ergens anders discussieren.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 18 april 2011 Auteur Share Geplaatst 18 april 2011 Pff, je hebt zeker dat eerste gesprek weggeklikt hè ;e Haha wat een gek, ik heb jou niet eens gesproken man ;e Maar verder verwijs ik je door naar mijn PM box, want nu weer gewoon over Zwolle. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 18 april 2011 Share Geplaatst 18 april 2011 Haha wat een gek, ik heb jou niet eens gesproken man ;e Maar verder verwijs ik je door naar mijn PM box, want nu weer gewoon over Zwolle. Wat een gek ;e Jij mij niet gesproken? :-D Je weet zeker zelf niet waar je allemaal mee bezig bent. Verder verwijs ik jou door naar mijn PM box, kan je daar lekker verder schelden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Evers Geplaatst 18 april 2011 Share Geplaatst 18 april 2011 En 1-1 Duarte. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Snipes Geplaatst 18 april 2011 Share Geplaatst 18 april 2011 En 1-1 Duarte. Die Justiana weer... wat speelt die vanavond dramatisch zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 18 april 2011 Auteur Share Geplaatst 18 april 2011 Hoe verrassend 1-1 ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Snipes Geplaatst 18 april 2011 Share Geplaatst 18 april 2011 En Danny kan meteen de 1-2 maken, maar mist (weer). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 18 april 2011 Share Geplaatst 18 april 2011 Kindjes, ga ergens anders discussieren.. Wat hij zegt. Hou het topic een beetje vriendelijk. Naar elkaar schelden en provoceren kunnen jullie via msn doen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Snipes Geplaatst 18 april 2011 Share Geplaatst 18 april 2011 De spitsen moeten veel meters maken. Wellicht kan één van de twee achter de spits gaan spelen. Dan is het toch een stuk makkelijker te belopen in mijn ogen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 18 april 2011 Auteur Share Geplaatst 18 april 2011 Gooi Wildschut er anders in voor Schreurs ofzo... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Snipes Geplaatst 18 april 2011 Share Geplaatst 18 april 2011 Gooi Wildschut er anders in voor Schreurs ofzo... Ik zou Ars eruit halen voor Wildschut. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 18 april 2011 Auteur Share Geplaatst 18 april 2011 Ik zou Ars eruit halen voor Wildschut. Ars is wat handiger bij de dode spelsituaties, zal Zwolle het toch van moeten hebben. Wildschut voor de counters. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Snipes Geplaatst 18 april 2011 Share Geplaatst 18 april 2011 Ars is wat handiger bij de dode spelsituaties, zal Zwolle het toch van moeten hebben. Wildschut voor de counters. Zoveel komt Zwolle toch niet meer vooruit. Mooi counter met Yanic én Danny. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Evers Geplaatst 18 april 2011 Share Geplaatst 18 april 2011 Zwolle kan alleen nog maar verdedigen op dit moment. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Snipes Geplaatst 18 april 2011 Share Geplaatst 18 april 2011 Zwolle kan alleen nog maar verdedigen op dit moment. Klopt. Ben benieuwd hoe Langeler dit gaat 'managen'. Ik zou persoonlijk Wildschut brengen. Voor Schreurs of Ars. Maakt mij eigenlijk niet uit. Voorkeur gaat uit naar Ars, maar die is sterk aan de bal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 18 april 2011 Auteur Share Geplaatst 18 april 2011 Wildschut komt :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remkoo Geplaatst 18 april 2011 Share Geplaatst 18 april 2011 Fans van Zwolle zijn goed te horen (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten