Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Wie is de Mol? 2011

Stefan

Wie is de Mol? 2011  

23 leden hebben gestemd

1. 1. Wie is de Mol? 2011

• Art Rooijackers
    • Patrick Stoof
    • Soundos el Ahmadi
    • Karin de Groot

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 867
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nog een paar geruchten via twitter

De cijfers op de rug van de mensen in de bus, blijken bijelkaar de geboortedatum van Anna Drijver te hebben? #widm

Art Rooijakkers = Chinees teken op shirt = Kuifje = Tientien = Bus = Mol in bus = geit. #widm

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heerlijk die geruchten, blijf ze binnen brengen :D Zal er morgen en dit weekend ook nog een paar leuke posten.

Mijn mollen na aflevering 1 zijn Patrick en Anna. Patrick had (na Horace) meteen een plan wat ogenschijnlijk dramatisch werkte, bij die vuurwerkshow. Hij legde het ook zo uit dat helemaal niemand het snapte. Dat spel was wel moeilijk om te volgen zeg.. Mol hoefde weinig te doen.

Spel twee, tsja. Ook niets over te zeggen. Het sluit in ieder geval twee mensen uit (die twee die geld pakten dus).

En voor de rest. Sounos, of hoe het mens ook heet. Asjeblieft, meteen lozen. Verschrikkelijk. Verder was die wat oudere vrouw met die krulletjes die alleen Duits en Frans sprak ook niet al te snugger, en ik geloof niet dat het een molactie was. Mag er ook wel uit.

Wel nice dat die mol gewoon in die bus zat. Stel nou dat er iemand wel naar achter was gelopen..

Patrick it is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga zelf vaak heel erg op die foto's letten die ze elke uitzending laten zien. Daar heeft volgens mij ook 1x een hint ingezeten en ik wil er elke keer weer iets in zien.:cab:

Inge Ipenburg heeft een keer met gebarentaal 'Ik ben de mol' ofzo gedaan. Wel geniaal. Maar dat gaan ze echt niet een tweede keer doen. Vorig jaar had iemand uit eigen initiatief het bedacht, maar die ging er na 5/6 rondes uit hehe. Nu deed die Art Rooijakkers weer vaag met zijn vingers, maar ze doen dat niet een tweede keer omdat iedereen daar nu op let natuurlijk.

Of deze: "Het is Horace Cohen. Omgedraaid is dat Nehoc, wat 4 betekent in het Mingreels. Het 4de dier dat op de Ark van Noach ging = 'n mol"

Dat was een grap hé, van iemand. Dat snap je hoop ik wel? :mrgy:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zet nu in op Karin. Verdacht met 15 mijl en km/u... Maarja zou er te dik bovenop liggen!

Ook zie je haar de hele tijd falend acteren. Met de executie bijvoorbeeld. Heel overdreven opgelucht zijn. Verder zou Horace er te simpel zijn. als je de namen lijst ziet zou je als een van de eerste zeggen, mm dat is de mol. Dat hebben ze sinds die Nederland die Wipe out presenteerde .Dennis (of zoiets) ook niet meer doen.!! Dus nogmaals het is Karin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat heb ik een bloedhekel aan die El Ahmadi en die Karin gekregen. alsjeblief laat die mensen er uit gaan. En Hannah ook zo vervelend. Voor de rest zijn er wel leuke mensen. Wel heldig dat ze de mol in de bus plaatsen wat als Miryanna toch was doorgelopen of Cohen beter naar die pruik was gaan kijken die hij naar eigen zeggen had gezien, was het al bekend..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ze weten het allemaal zo in beeld te krijgen dat je er toch niks van opsteekt. Was vorig jaar ook of twee jaar geleden. Er waren 4 van de telescopen. Z'n gast pakt de derde teloscoop en die zou dan wijzen naar de mol. Ze brengen in beeld wie het was ( Kim volgens mij ). Even laten pakt iemand anders ook de derde telescoop en daarna komt fragment waarop iemand anders in beeld is. Je moet juist niet te goed kijken naar tips en gewoon af en toe op verdachte dingen kijken.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites