Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Wie is de Mol? 2011

Stefan

Wie is de Mol? 2011  

23 leden hebben gestemd

1. 1. Wie is de Mol? 2011

• Art Rooijackers
    • Patrick Stoof
    • Soundos el Ahmadi
    • Karin de Groot

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 867
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Heb je een linkje?

...Heb de helft van alle opdrachten al verzonnen en uitgewerkt.. Heb in excel al een bestand gemaakt waarin de pot kan worden bijgehouden inclusief de jokers enzo. Het grafische gedeelte begin ik zo spoedig mogelijk mee. Ik schat dat het na de mei vakantie kan gaan beginnen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het spel wordt gewoon in 1 topic gespeeld. Het begint natuurlijk met inschrijvingen en als die gweest zijn beginnen we aan de opdrachten. Iedere keer 2 opdrachten en vervolgens de executie. De opdrachten wordt in het topic gepost, en er wordt vaak via PM gecommuniceerd. Alle opdrachten worden via het topic uitgevoerd, dus we gaan neit met z'n allen een keertje naar amsterdam ofzo...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Over de opdrachten zeg ik vrij weinig. Ga er maar van uit dat je veel in teams werkt en via PM dus. Het loopt uiteen van mastermind, tot door doolhoven met boobytrap gaan. De opdrachten kunnen 1 dag duren, maar ook drie dagen lang.

Bij de executie post ik 15 vragen over de mol die jij moet beantwoorden. Deze stuur je d.mv PM naar mij toe en ik controleer deze. even later volgt de executie in de vorm van een filmpje over een groen/rood scherm in een spoiler....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Over de opdrachten zeg ik vrij weinig. Ga er maar van uit dat je veel in teams werkt en via PM dus. Het loopt uiteen van mastermind, tot door doolhoven met boobytrap gaan. De opdrachten kunnen 1 dag duren, maar ook drie dagen lang.

Bij de executie post ik 15 vragen over de mol die jij moet beantwoorden. Deze stuur je d.mv PM naar mij toe en ik controleer deze. even later volgt de executie in de vorm van een filmpje over een groen/rood scherm in een spoiler....

Doolhof, op een forum? :cab:

Nja, klinkt wel goed allemaal hehe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bekende en erg actieve users zijn natuurlijk handiger dan onbekende users die alleen in de novellenbundel actief zijn.

Kunnen we ons alvast ergens inschrijven? Straks ben ik er niet, en ben ik niet ingeschreven:m:

Link naar opmerking
Deel via andere websites