Ginola Geplaatst 13 september 2010 Share Geplaatst 13 september 2010 Hij's wel gejat van Theo Maassen hè ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 13 september 2010 Share Geplaatst 13 september 2010 Dit programma is gedeeltelijk gespeeld he. Zo'n meid uit mijn klas daar een vriendin van zat toen op chersonisos. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 13 september 2010 Share Geplaatst 13 september 2010 Maakt mij niet uit, ik kijk iig donderdag weer. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
El Campéon Geplaatst 13 september 2010 Share Geplaatst 13 september 2010 Hij's wel gejat van Theo Maassen hè ;) Hee Feyenoorder, ik hoop dat dit het laatste is wat je deze week voor me verpest he :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Robin& Geplaatst 13 september 2010 Share Geplaatst 13 september 2010 Ik zie het ook nog wel gebeuren dat binnenkort iemand bekend maakt dat het allemaal nep is/acteurs zijn. Van matsoe kan ik je sowieso verzekeren dat het niet zo is, ken hem namelijk haha. Droog als altijd. Progamma zelf wordt sowieso kijkcijfer hit ahaha wat een geweldenaren! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Colin. Geplaatst 13 september 2010 Share Geplaatst 13 september 2010 Bij Matsoe Matsoe heb ik altijd het gevoel dat hij net wakker is als hij praat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 14 september 2010 Share Geplaatst 14 september 2010 Of zijn hele leven heeft gerookt en nu 80 is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Captain Geplaatst 14 september 2010 Share Geplaatst 14 september 2010 Die gast is in ieder geval fakking leip, ik vind hem het tofst, samen met Tony Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 14 september 2010 Share Geplaatst 14 september 2010 Ben ik de enige die denkt dat Bibi de normaalste van het stel is? qalZ38ZjlyU :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 14 september 2010 Share Geplaatst 14 september 2010 In mijn ogen mogen ze allemaal een enkeltje Verweggistan krijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 14 september 2010 Share Geplaatst 14 september 2010 Dit programma is gedeeltelijk gespeeld he. Zo'n meid uit mijn klas daar een vriendin van zat toen op chersonisos. Sorry dat ik het zeg, maar als je dat nog niet door had ;p Bassie en Adriaan werd ook gespeeld trouwens ; ) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
teupje Geplaatst 15 september 2010 Share Geplaatst 15 september 2010 Ben ik de enige die denkt dat Bibi de normaalste van het stel is? qalZ38ZjlyU :D :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steef91 Geplaatst 15 september 2010 Share Geplaatst 15 september 2010 Hoezo dat nou weer? Jaloezie;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 15 september 2010 Share Geplaatst 15 september 2010 Hoezo dat nou weer? Omdat anders zijn baantje bij de benzinepomp in gevaar komt. Geen idee, of je er nog werkt hoor.:cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kristian Geplaatst 15 september 2010 Share Geplaatst 15 september 2010 Die stel gasten van dit programma denken dat ze iets uitzonderlijks doen ofzo. Dit is heel normaal wat er daar allemaal gebeurd, alleen worden hun dan gefilmd. E2E: tja als je dat nog niet doorhad:S Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 15 september 2010 Share Geplaatst 15 september 2010 Hoezo dat nou weer? Ik heb het niet zo op mensen die alleen maar omdat ze zo achterlijk zijn als een doorbakken pindarotsje, bekende Nederlanders worden. Verder vind ik het echt een achterlijk programma, maar ik heb het gewoon niet op dat soort typetjes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steef91 Geplaatst 15 september 2010 Share Geplaatst 15 september 2010 Ik heb het niet zo op mensen die alleen maar omdat ze zo achterlijk zijn als een doorbakken pindarotsje, bekende Nederlanders worden. Verder vind ik het echt een achterlijk programma, maar ik heb het gewoon niet op dat soort typetjes. Vent, bijna alle bekende Nederlanders hebben het IQ van een nat washandje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 15 september 2010 Share Geplaatst 15 september 2010 Hoor jij mij ergens roepen dat ik hun allemaal beschouw als mijn persoonlijke idolen vent? Verder is er een heel groot verschil tussen nog enigszins talent hebben en dom zijn en gecast worden omdat je dom bent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 15 september 2010 Share Geplaatst 15 september 2010 Volgens mij snapt Steef niet dat dit programma gemaakt is voor amusement, geen reality soap. Ik bedoel.. heel Nederland lacht die tjaps uit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daanpsv10 Geplaatst 16 september 2010 Share Geplaatst 16 september 2010 Geweldig programma, helaas mis ik het vnv door PSV. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PrinsPils Geplaatst 16 september 2010 Share Geplaatst 16 september 2010 Makkelijke keuze hoor: Oh Oh Cherso (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Klijn4 Geplaatst 16 september 2010 Share Geplaatst 16 september 2010 Vanavond weer een aflevering, heb er zin in!:) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mouko Geplaatst 16 september 2010 Share Geplaatst 16 september 2010 Geweldig programma, helaas mis ik het vnv door PSV. Opnemen dan, ga ik ook doen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PrinsPils Geplaatst 16 september 2010 Share Geplaatst 16 september 2010 Of op rtl gemist kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 16 september 2010 Share Geplaatst 16 september 2010 matsoe matsoe :mrgy::-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten