Justin Geplaatst 6 oktober 2011 Share Geplaatst 6 oktober 2011 Valt gewoon gratis te downloaden hoor ;e Ja link dan:P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcFR Geplaatst 6 oktober 2011 Share Geplaatst 6 oktober 2011 Aflevering van volgende week is te downloaden via spotnet voor de mensen die gebruik maken van nieuwsgroepen en deze al willen checken. . Dus die van komende week zal er ook wel op staan. Spotnet loopt de hele tijd vast bij mij, dus kan niet kijken of hij er echt op staat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maaskantenaar Geplaatst 6 oktober 2011 Share Geplaatst 6 oktober 2011 Ja aflevering van volgende week staat op spotnet inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 6 oktober 2011 Share Geplaatst 6 oktober 2011 Wat moet je bij gebruikersnaam en wachtwoord invoeren dan? Ben ik er eindelijk in gekomen, staat er niet eens de nieuwe aflevering. Lekker dan:( En toen niet onder Series gezocht, en toen vond ik het wel?:P Raar maarja:D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 12 oktober 2011 Share Geplaatst 12 oktober 2011 Die Dennis is knettergek joh, wat een mafkees. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 12 oktober 2011 Auteur Share Geplaatst 12 oktober 2011 Haha ja wat een gigant. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
superboer86 Geplaatst 12 oktober 2011 Share Geplaatst 12 oktober 2011 Die is idd niet 100! Maar die vrouw van 41 dan, met der panterprint pakjes en op de bar dansen en slagroom van lichaam laten likken, one night stands en shit. Ben je dan moeder van 4 kinderen. Kom op zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 12 oktober 2011 Share Geplaatst 12 oktober 2011 33, maar je hebt gelijk. Dat is ook een maf wijf joh. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 12 oktober 2011 Auteur Share Geplaatst 12 oktober 2011 Die andere is wel een milf : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 12 oktober 2011 Share Geplaatst 12 oktober 2011 Welke? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 12 oktober 2011 Auteur Share Geplaatst 12 oktober 2011 Jitske ofzo? Die Thomas is ook voor jan lul mee trouwens Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 12 oktober 2011 Share Geplaatst 12 oktober 2011 Meh. En Thomas valt er nog wat buiten ja. Maar komt wel denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 12 oktober 2011 Share Geplaatst 12 oktober 2011 Die Dennis haha, wat een eindbaas. Heb aflevering van volgende week alvast bekeken, lachen die kerel :D Die week erop gaat het druk worden in de villa :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 12 oktober 2011 Share Geplaatst 12 oktober 2011 Wat een saaie aflevering zeg, alleen maar over die buren en de burgemeester, alsjeblieft ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 12 oktober 2011 Share Geplaatst 12 oktober 2011 Heb wel al gelachen om Dennis hoor, wat een dorpsgek. Durf te wedden dat hij hier ook een account heeft als Dorpzgek of Bazzterd of wie dat ook was. Of stiekem is het gewoon Steef. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 12 oktober 2011 Share Geplaatst 12 oktober 2011 Respect voor Bibi dat ze gewoon die geitenkop at (y), stel je niet aan man Barbie en GIO (naast dat ie een vieze nicht is is het ook nog een verwend pisventje) En Dennis hahhahaha wat een figuur, mooi man Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 12 oktober 2011 Auteur Share Geplaatst 12 oktober 2011 Bibi is een topper. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
superboer86 Geplaatst 12 oktober 2011 Share Geplaatst 12 oktober 2011 Sowieso de knapste. En die Gio is maar irritant ventje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 12 oktober 2011 Share Geplaatst 12 oktober 2011 Ik hoop ook dat Thomas nog wat populairder wordt. Komt op mij erg sympathiek over. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 12 oktober 2011 Share Geplaatst 12 oktober 2011 Idd, misschien ook wel omdat het de normaalste van de groep is :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 12 oktober 2011 Share Geplaatst 12 oktober 2011 Sowieso de knapste. En die Gio is maar irritant ventje. Elize mag er anders ook wel wezen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 12 oktober 2011 Share Geplaatst 12 oktober 2011 Kan ze eigenlijk allemaal niet uitstaan, maar toch kijk ik er naar. Zegt toch wel wat. Vind vooral die poot zwaar irritant. Buiten het feit dat die homo is, is die heel erg verwaand etc. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 12 oktober 2011 Share Geplaatst 12 oktober 2011 Elize mag er zeker wezen @ Rubeh Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 12 oktober 2011 Share Geplaatst 12 oktober 2011 Idd, misschien ook wel omdat het de normaalste van de groep is :cab: Mja dat zou kunnen. Maar vind bijvoorbeeld Tony en Joker ook best sympathiek over komen, terwijl die toch wel apart zijn. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 13 oktober 2011 Share Geplaatst 13 oktober 2011 Joker wel ja, Tony vind ik een beetje gespeeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten