rich ruzzian Geplaatst 4 oktober 2011 Share Geplaatst 4 oktober 2011 Die Italiaan wat een echte Guido was dat zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyril Geplaatst 4 oktober 2011 Share Geplaatst 4 oktober 2011 Wel mooi voor Tony dat hij binnen kwartiertje volle bijstage had en Vato Gonzalez niks op de main. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 5 oktober 2011 Share Geplaatst 5 oktober 2011 Die Italiaan wat een echte Guido was dat zeg. Had zo in Jersey Shore kunnen zitten ja. :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 5 oktober 2011 Auteur Share Geplaatst 5 oktober 2011 Die 2 blonde meisjes die met Tony mee wilde, het zullen je dochters zijn hey ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bm Geplaatst 5 oktober 2011 Share Geplaatst 5 oktober 2011 Gisteren voor het eerst dit seizoen een aflevering gezien. Waar is Matsoe Matsoe? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 5 oktober 2011 Auteur Share Geplaatst 5 oktober 2011 Is thuis gebleven hij zit onder de duim. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
superboer86 Geplaatst 5 oktober 2011 Share Geplaatst 5 oktober 2011 Die 2 blonde meisjes die met Tony mee wilde, het zullen je dochters zijn hey ;e Echt he, je zal je zusje of je dochter van 16 zo zien op tv. Voor zulke meisjes kan je toch geen respect hebben :S Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maaskantenaar Geplaatst 5 oktober 2011 Share Geplaatst 5 oktober 2011 Is thuis gebleven hij zit onder de duim. Goed moment gekozen om eruit te stappen :shhh: Kijkcijfers gaan keihard naar beneden en ben er vrijwel zeker van dat dit het laatste 'seizoen' is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Technisch Geplaatst 5 oktober 2011 Share Geplaatst 5 oktober 2011 Van mij mogen ze nog wel ff doorgaan hoor, blijf het wel kijken. (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 6 oktober 2011 Share Geplaatst 6 oktober 2011 Die buren ;e ;e ;e Het zal je moeder maar zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 6 oktober 2011 Share Geplaatst 6 oktober 2011 Eigenlijk vind ik deze serie nog best te doen, in tegenstelling tot oh oh tirol, dat was gewoon echt droevig. Niet dat dit super is :cab: maar vind het toch wat leuker om te kijken om de een of andere reden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daanpsv10 Geplaatst 6 oktober 2011 Share Geplaatst 6 oktober 2011 Blijft gewoon leuke tv, al dat gezeik erop, kijk het dan gewoon niet :cab: van mij mag er in de winter weer een komen hoor (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
superboer86 Geplaatst 6 oktober 2011 Share Geplaatst 6 oktober 2011 Dit is wel 10x beter dan al die klote talentenjachten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 6 oktober 2011 Share Geplaatst 6 oktober 2011 idd, blijf het ook gewoon kijken. Alleen die stem die alles presenteert is echt irritant. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 6 oktober 2011 Share Geplaatst 6 oktober 2011 Dit is wel 10x beter dan al die klote talentenjachten. alleen the voice is chill :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
superboer86 Geplaatst 6 oktober 2011 Share Geplaatst 6 oktober 2011 The voice idd wel van hoger niveau dan al die andere bij elkaar, maar ik blijf het persoonlijk nog steeds nix vinden :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
steijns Geplaatst 6 oktober 2011 Share Geplaatst 6 oktober 2011 Net al de volgende aflevering gezien, dat gaat me wat worden met die buren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Leidenaar071 Geplaatst 6 oktober 2011 Share Geplaatst 6 oktober 2011 Trololol. Bibi en Elise waren bij ons op school. Voor een LVA-Act van een partij _O_ Meesterlij kwas dat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 6 oktober 2011 Share Geplaatst 6 oktober 2011 Zelf kijk ik wel eens SYTYCD, mocht de tv aan staan (euh, zelden dus), vind dat ook wel vet op zich. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 6 oktober 2011 Share Geplaatst 6 oktober 2011 Van mij mogen ze doorgaan hoor, blijf het kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Leidenaar071 Geplaatst 6 oktober 2011 Share Geplaatst 6 oktober 2011 rtl 5 kijk ik voor de rest alleen voor Holland in da Hooodddd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 6 oktober 2011 Share Geplaatst 6 oktober 2011 idd, blijf het ook gewoon kijken. Alleen die stem die alles presenteert is echt irritant. Valt wel mee toch? Net al de volgende aflevering gezien, dat gaat me wat worden met die buren Waar? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
superboer86 Geplaatst 6 oktober 2011 Share Geplaatst 6 oktober 2011 Gewoon op site van RTL 5, maar moet je voor betalen. Beetje onnuttig dus, of je moet het stoer vinden om erover op te scheppen ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcFR Geplaatst 6 oktober 2011 Share Geplaatst 6 oktober 2011 Valt gewoon gratis te downloaden hoor ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 6 oktober 2011 Share Geplaatst 6 oktober 2011 Waar? pm Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten