Gert Geplaatst 5 oktober 2017 Share Geplaatst 5 oktober 2017 Je moet inderdaad doelstellingen zetten die haalbaar zijn. Heel goed. Gestaag opbouwen. Laat hier lekker weten hoe het gaat. Hoor het graag (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 12 oktober 2017 Share Geplaatst 12 oktober 2017 Hier afgelopen maandag de hardloopschoenen nog even aangetrokken. Doel was om een stuk van 3,5km op een wat hoger tempo te gaan lopen en dan rustig 3,5km terug. Nu stond ik in de file en at ik laat. En ben ik te snel erna gaan lopen. Ben tot 2,8km gekomen en moest echt ff stoppen anders ging het eten er weer uit. Zat ook niet langer dan een half uur tussen. Dus komende weken dit wat beter gaan plannen. Leermomentje :p Wel nog in totaal 5,6km gelopen. Dus voor de conditie wel weer nuttig geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ADG-Vincent Geplaatst 12 oktober 2017 Share Geplaatst 12 oktober 2017 Hier afgelopen maandag de hardloopschoenen nog even aangetrokken. Doel was om een stuk van 3,5km op een wat hoger tempo te gaan lopen en dan rustig 3,5km terug. Nu stond ik in de file en at ik laat. En ben ik te snel erna gaan lopen. Ben tot 2,8km gekomen en moest echt ff stoppen anders ging het eten er weer uit. Zat ook niet langer dan een half uur tussen. Dus komende weken dit wat beter gaan plannen. Leermomentje :p Wel nog in totaal 5,6km gelopen. Dus voor de conditie wel weer nuttig geweest. hehe, absoluut een leermomentje ja :P Ik probeer altijd 2 uurtjes na het ontbijt of lunch te gaan hardlopen, dan weet ik 100% zeker dat het eten voldoende gezakt is. Vandaag weer eens goed weer! Zal na het werk vanmiddag even een rondje gaan hardlopen. Normaal gesproken heb ik een rondje van 4,5km waarvan ik ongeveer de helft hardloop. Vandaag wil ik een ander rondje gaan doen die iets langer is (tussen de 5 en 6 kilometer). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 12 oktober 2017 Share Geplaatst 12 oktober 2017 Succes Vincent (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ADG-Vincent Geplaatst 12 oktober 2017 Share Geplaatst 12 oktober 2017 Uiteindelijk een rondje van 4,89km geworden, hier 38 minuten over gedaan, waarvan ik 30 minuten in hardlooptempo gedaan heb (7:30min/km gemiddeld). Dit betekent dat het eerste doel behaald is: 30 minuten achtereenvolgend hardlopen :) Nu dit een paar keer doen en dan voorzichtig gaan uitbreiden qua snelheid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 12 oktober 2017 Share Geplaatst 12 oktober 2017 Uiteindelijk een rondje van 4,89km geworden, hier 38 minuten over gedaan, waarvan ik 30 minuten in hardlooptempo gedaan heb (7:30min/km gemiddeld). Dit betekent dat het eerste doel behaald is: 30 minuten achtereenvolgend hardlopen :) Nu dit een paar keer doen en dan voorzichtig gaan uitbreiden qua snelheid. Goed gedaan. 7:15-7:30 min/km is tegenwoordig ook mijn gemiddelde. Vroeger was rond 6:30 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 13 oktober 2017 Share Geplaatst 13 oktober 2017 Mooi dat je je doel hebt behaald man (y). Nu weer ff je lichaam rust geven. Hoop hier zelf eind vd week/begin volgende week weer te kunnen trainen op 2 maal 3,5km. Doel is nu om die met 4:30min/km te lopen. In ieder geval voor het eind vd maand. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ADG-Vincent Geplaatst 13 oktober 2017 Share Geplaatst 13 oktober 2017 Het word morgen en zondag zeer goed (zonnig) weer :) Dus denk dat ik zondagmiddag daar even van ga genieten en weer rustig aan ga hardlopen. Niet aan 1 stuk door 30 minuten hardlopen, maar weer 5 minuten hardlopen en 2 minuten wandelen, dat een klein uurtje doen ofzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 18 oktober 2017 Share Geplaatst 18 oktober 2017 Lekker gelopen zondag Vincent? Zelf gisteren gaan lopen. Heb eerst een ronde van 3.5KM rond gelopen en daarna direct een doorgelopen om er nog op 6KM uit te komen. Wilde die 3.5KM voluit lopen en is redelijk gelukt. Die 2.5KM daaropvolgend wat minder op het tempo gelet. Uiteindelijk wel binnen het half uur gebleven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ADG-Vincent Geplaatst 18 oktober 2017 Share Geplaatst 18 oktober 2017 Besloot zondag om toch nog even gebruik te maken van m'n racefiets ;) (ruim 60km) Ik ga of vanavond nog even, of morgenmiddag weer even hardlopen, rondje van plusminus 6km :) doel is om gemiddeld rond de 7:45 min/km uit te komen :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 24 oktober 2017 Share Geplaatst 24 oktober 2017 (bewerkt) Net van hier Rijswijk naar Brasserskade Delft gelopen en terug...7,77 km in 1 uur en 1 minuut. 7:52 7 : 52 min/km. Ik ben nooit snel geweest maar het ging geweldig. Tijdens lopen heen en terug 0 pauzes genomen. Alleen halverwege eventjes. 24 oktober 2017 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 25 oktober 2017 Share Geplaatst 25 oktober 2017 Goedzo Karel. Dat is toch heerlijk. Dat je een geweldig gevoel ervan kreeg. (y) Zelf maandag 7km gelopen. In de avond in het donker. Uiteindelijk 34:36 over gedaan minuut over gedaan. Komende tijd denk ik een paar keer 5KM lopen om de snelheid nog wat omhoog te kunnen brengen :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ADG-Vincent Geplaatst 25 oktober 2017 Share Geplaatst 25 oktober 2017 Goed bezig :) Zometeen na het werk ook weer even een uurtje hardlopen, hopelijk weer tussen de 6 en de 7 kilometer ^^ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 25 oktober 2017 Share Geplaatst 25 oktober 2017 Goedzo Karel. Dat is toch heerlijk. Dat je een geweldig gevoel ervan kreeg. (y) Zelf maandag 7km gelopen. In de avond in het donker. Uiteindelijk 34:36 over gedaan minuut over gedaan. Komende tijd denk ik een paar keer 5KM lopen om de snelheid nog wat omhoog te kunnen brengen :) Thnx Gert. 34:36 over 7 kilometer en je wil nog sneller? Dat is al ziek snel haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ADG-Vincent Geplaatst 25 oktober 2017 Share Geplaatst 25 oktober 2017 6.3km gelopen vanmiddag :) gemiddeld 7:15 min/km Toch best wel trots op mijzelf ^^ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 26 oktober 2017 Share Geplaatst 26 oktober 2017 Dat mag je zeker zijn Vincent. Heel mooie vooruitgang (y) Ja wil uiteindelijk wel een stuk sneller gaan lopen dan dat ik nu doe. Geen idee hoeveel sneller mogelijk is. Ben nu pas 1,5 maand weer aan het lopen na jaren alleen te hebben gefietst. Dus zelf wel benieuwd of ik dit nu vol zal houden en hoe het gemiddelde is over een maand of 4. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 26 oktober 2017 Share Geplaatst 26 oktober 2017 6.3km gelopen vanmiddag :) gemiddeld 7:15 min/km Toch best wel trots op mijzelf ^^ Zeker. Goed bezig (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 1 november 2017 Share Geplaatst 1 november 2017 Hier Vrijdag de auto naar de garage gebracht. Was van plan om dan terug te hardlopen. Duurde het 2 uur lang. Dus uiteindelijk pas 19.00 kunnen gaan lopen. Moest wel even wat eten snel voordat ik zou gaan lopen. Dus het lopen ging uiteindelijk stuk minder lekker dan gehoopt. Eerste deel ging nog wel. Maar toen kwamen de welbekende steken in de zij. Gelukkig nog wel net nog onder de 5min per KM gelopen. En toch weer een 5,1KM gedaan. Deze week ergens weer een keer lopen. Wil weer 5KM doen. Mooie afstand om een lekker tempo op te kunnen bouwen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 13 november 2017 Share Geplaatst 13 november 2017 Gisteren meegedaan aan een estafette loop. Teams met 3 man. En dan ieder 2x 3.5km lopen. Eerste loop 16:17 over gedaan. Gezien mijn huidige conditie moet ik daar wel tevreden mee wezen. Tweede loop stukje minder lekker. Denk dat het in de kou wachten ook niet meehielp. 17,29 gedaan over loop 2. Motiveert iig om door te zetten de komende maanden met lopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ADG-Vincent Geplaatst 13 november 2017 Share Geplaatst 13 november 2017 Lekker :) Dan heb je best hard gelopen :P Ik ben zelf het afgelopen weekend in Barcelona geweest :) Niet hardgelopen, maar wel enorm veel gewandeld (en gezien), nu wel gevoelige kuiten. Denk dat het toch wel een aardige basis is voor het hardlopen zelf :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 16 november 2017 Share Geplaatst 16 november 2017 Ja lang wandelen is natuurlijk ook goed. Kan zelf totaal niet wandelen helaas. Mijn hele houding is daar niet geschikt voor. Gisteren 5KM gelopen met 4:45 per kilometer gemiddeld. Ben nu 2 maanden bezig en dit is mijn PR op de 5KM. Dus dat stemt wel tevreden :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ADG-Vincent Geplaatst 16 november 2017 Share Geplaatst 16 november 2017 Dat is echt hard! Ik ben al blij als ik 7:00 per kilometer gemiddeld haal xD Zometeen eerst pianoles en daarna ook even een rondje harlopen :) Eens kijken wat voor invloed het wandelen heeft gehad. Kwam er gisteren achter dat ik bijna 30km gewandeld heb in een kleine 3 dagen in Barcelona :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ADG-Vincent Geplaatst 17 november 2017 Share Geplaatst 17 november 2017 Zojuist een rondje van ruim 7,5km gelopen in net onder een uur (55 minuten). Daar ben ik toch wel even blij mee! Zowel vrij vlot gelopen (7:28min/km) als lang qua afstand gelopen. Hier kan lekker op voortborduren de komende tijd! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 20 november 2017 Share Geplaatst 20 november 2017 Klasse man. Als ik lees hoe het wat weken terug met je ging dan is dit een hele stap weer :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ADG-Vincent Geplaatst 20 november 2017 Share Geplaatst 20 november 2017 Klasse man. Als ik lees hoe het wat weken terug met je ging dan is dit een hele stap weer :) Dank je :) Moet wel zeggen dat ik zaterdag (de dag erna dus) behoorlijk spierpijn had in mn benen :P Is nu wel weer geheel voorbij. Nu wil ik vandaag ook weer hardlopen, maar het weer buiten werkt niet echt mee :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten