Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Het Nederhoptopic

frietsaus

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 2k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dat album hoef ik nooit meer af te spelen, kan er in mijn hoofd naar luisteren #noschizofrenie

Ohjah sprak mijn broertje over optreden Great Minds in Melkweg. Hij zei dat na de verse van KV op 'Doag' Sticks de muziek stopte om de verse speciaal nòg een keer te doen omdat 'ie zo hard is, speciaal voor [MENTION=12112]The Kerfts[/MENTION]; denk ik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat album hoef ik nooit meer af te spelen, kan er in mijn hoofd naar luisteren #noschizofrenie

Ohjah sprak mijn broertje over optreden Great Minds in Melkweg. Hij zei dat na de verse van KV op 'Doag' Sticks de muziek stopte om de verse speciaal nòg een keer te doen omdat 'ie zo hard is, speciaal voor [MENTION=12112]The Kerfts[/MENTION]; denk ik

Ja, las zoiets ook op statemagazine.nl. Hoorde dat het wel een erg goed concert was, maar voor mij is het klote dat dikke concerten/artiesten altijd in Amsterdam of zo optreden. Natuurlijk komen Nederlandstalige rappers ook op andere plekken, maar internationale artiesten vaak niet. :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind die Poke best lache, ook al versta ik er geen zak van. Ook bij Faya Mang op die I love Kabel EP van vorig jaar en FTG 3/4

je verstaat er geen zak van, maar vind het best lache. Met wat lach je dan, vraag ik me af.:doh: En kom niet af met "zijn hoofd is grappig". Nee sorry, daarvoor luister je geen muziek.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

je verstaat er geen zak van, maar vind het best lache. Met wat lach je dan, vraag ik me af.:doh: En kom niet af met "zijn hoofd is grappig". Nee sorry, daarvoor luister je geen muziek.

stem/accent/vreemde taal en best lache bedoel ik eigenlijk meer als best oke, niet in de zin van grappig. Maar weet eig niet of dat wel klopt, maar gebruik het altijd zo haha

Link naar opmerking
Deel via andere websites