Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Het Nederhoptopic

frietsaus

Aanbevolen berichten

Waarom doen ze dat trouwens, die verschrikkelijk wacke MCs op goede albums/tracks van begenadigde MCs gooien? In de VS is het al een tijdje een trend met CyHi Da Prynce, Big Sean, Rick Ross, Drake, Lil' Wayne en nu krijgen we hier mongolen als Kleine Viezerik, klinkt echt nergens naar hoor. ;e Die kerel roept maar een beetje random dingen en doet alsof hij een seizure heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 2k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Waarom doen ze dat trouwens, die verschrikkelijk wacke MCs op goede albums/tracks van begenadigde MCs gooien? In de VS is het al een tijdje een trend met CyHi Da Prynce, Big Sean, Rick Ross, Drake, Lil' Wayne en nu krijgen we hier mongolen als Kleine Viezerik, klinkt echt nergens naar hoor. ;e Die kerel roept maar een beetje random dingen en doet alsof hij een seizure heeft.

[video=youtube;-nPThSTVXhc]

:D:D:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Muah niet mee eens, naar mijn mening zijn de versus gesorteerd op goedheid. Die van Winne dus het slechtst, dan Jiggy, dan KV en dan Sticks (Ik blijf kalm als een kuuroord, rustig als een wellness, 'tis de S-T aka de man zelf dus :D)

Verses van Jiggy en Winne vind ik vooral minder omdat ik ze nauwelijks kan verstaan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Muah niet mee eens, naar mijn mening zijn de versus gesorteerd op goedheid. Die van Winne dus het slechtst, dan Jiggy, dan KV en dan Sticks (Ik blijf kalm als een kuuroord, rustig als een wellness, 'tis de S-T aka de man zelf dus :D)

Verses van Jiggy en Winne vind ik vooral minder omdat ik ze nauwelijks kan verstaan

Dan hadden ze KV aan het begin moeten zetten en het eerst even 10 minuten stil moeten houden. Hij spit geen normale line, het is allemaal maar beetje heuj stacks on deck heuj niggas roepen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eerste verse van Jiggy op Nog Één Keer, over wie gaat dat? Ex-vriendin?

Hallo. Ik heb de overheid super in de gaten gehouden, jongens. Deze week gaat het over Great Minds. Ik heb namelijk een beetje een probleem met alle bombarie waarmee deze shit werd aangekondigd en alle megalomanie. Deze jongens noemen zichzelf Great Minds en shit, terwijl het eigenlijk gewoon ouwe lullen muziek is en gezeur en shit. Ik heb er ook nog eens voor betaald om er de volgende dag achter te komen dat je het gewoon gratis op Spotify kunt luisteren. Dus ik dacht nou heb ik het al gekocht, dan kan ik er net zo goed gebruik van maken, dus ik heb hem nog een keer geluisterd en nu ga ik er lekker stevig op haten.

1. Nummer 1 gaat over drie zinnetjes die ik eruit heb gepikt. Zoals dat MC Winne zegt: ‘Full blown aids.’ Hij noemt zichzelf full blown aids op een gegeven moment. Sticks is op een gegeven moment all up in that ass als een zetpil en Jiggy die zegt: ‘Het draait om ballen is wat ik jong leerde.’

2. Nummer 2 gaat over de featuring van MC Rico. Waarin hij superhard aan het haten is op allemaal nieuwe rappers. Hij zegt gewoon letterlijk het woord ‘kattenkontje’ in zijn verse. Hij zegt het woord ‘kattenkontje’ en dan heeft hij het gore lef vervolgens de nieuwe generatie wack te noemen. Hij moet zijn bek houden. Old Ass Nigga! En ik vind de hook van Dak Van De Wereld niet zo goed gelukt, hè Jiggy, is niet zo goed gelukt hè?

3. Nummer drie gaat ook over twee dingen. Namelijk dat Jiggy Dje, die elke week te koop loopt met zijn intelligentie en zijn taalkundigheid en shit. Die rapt op een gegeven moment: ‘de lekkerste bot’. Op een gegeven moment zegt Sticks ook: ‘Ik ben niet met die soort van norsheid.’ Ik vind dat dat teveel lijkt op Noordside. Het leek alsof hij ons wilde dissen.

4. Op de track Acties gaat het in het refreintje zo van ‘we zeuren nooit’. Terwijl het zijn echt twintig liedjes gezeur. Echt allemaal gezeur. Vervolgens zegt Sticks ergens op de CD: ‘Je hoort me never op een neppe track’ en ik hoor hem zeker op zeven of acht.

5. Nummer vijf is een mooie afsluiter en dat is dat deze gasten, self-proclaimed beste rappers van Nederlands, zichzelf heel graag heel grootmoedig Great Minds noemen en dan met een CD komen waarop een gastbijdrage van Kleine Viezerik het hardst is. Ik bedoel dan ben je niet zo'n Great Mind dan ben je een best-wel-oke-mindje.

#overheiddoethelemaalniks

Bron: http://www.statemagazine.nl/nieuwsartikel/3349

Aldus Ome Omar

bewerkt door Sophomore
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die Ome Omar mag lekker een roteind opbokken, triest stuk zeg. ;e

Whut, lees ik dit goed, gastbijdrage van Kleine Viezerik het hardst? AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAAAH, dan heb je geen verstand van Hip-Hop hoor. Hopelijk gaat hij lekker verder Waka Flocka Flame en Lil B luisteren, zo'n iemand verdient geen goede muziek.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hopelijk gaat hij lekker verder Waka Flocka Flame en Lil B luisteren, zo'n iemand verdient geen goede muziek.

Hij loopt juist altijd ontzettend te haten op nieuwe rappers, vooral dit soort figuren.

Overigens ben ik het niet eens met deze kritiek van hem, al moet ik eerlijk toegeven dat ik 't wat vind tegenvallen. Maar dat heeft eerder met de torenhoge verwachtingen bij mij te maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

http://www.een.be/programmas/vanthilt-on-tour/safi-spreej-en-sticks-breng-het-terug

Oeh nice, Safi en Spreej met een gastbijdrage van Sticks. Dit smaakt naar meer

Echt hé. Ik luister nooit dit soort units, maar ik vind hun album ook echt zeer terecht :cab:. Voor U is ook een maximaal chille single ... vind ze ook iets 'relaxter' dan de meeste Nederlandse hip-hop artiesten die altijd iets van onnodige extra agressie en 'kijk ons een homeboys zijn' willen uitstralen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites