Sick Blik Geplaatst 2 juni 2013 Share Geplaatst 2 juni 2013 Waarom doen ze dat trouwens, die verschrikkelijk wacke MCs op goede albums/tracks van begenadigde MCs gooien? In de VS is het al een tijdje een trend met CyHi Da Prynce, Big Sean, Rick Ross, Drake, Lil' Wayne en nu krijgen we hier mongolen als Kleine Viezerik, klinkt echt nergens naar hoor. ;e Die kerel roept maar een beetje random dingen en doet alsof hij een seizure heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 2 juni 2013 Share Geplaatst 2 juni 2013 Waarom doen ze dat trouwens, die verschrikkelijk wacke MCs op goede albums/tracks van begenadigde MCs gooien? In de VS is het al een tijdje een trend met CyHi Da Prynce, Big Sean, Rick Ross, Drake, Lil' Wayne en nu krijgen we hier mongolen als Kleine Viezerik, klinkt echt nergens naar hoor. ;e Die kerel roept maar een beetje random dingen en doet alsof hij een seizure heeft. [video=youtube;-nPThSTVXhc] :D:D:D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 2 juni 2013 Share Geplaatst 2 juni 2013 Waarom doen ze dat trouwens, die verschrikkelijk wacke MCs op goede albums/tracks van begenadigde MCs gooien? In de VS is het al een tijdje een trend met CyHi Da Prynce, Big Sean, Rick Ross, Drake, Lil' Wayne en nu krijgen we hier mongolen als Kleine Viezerik, klinkt echt nergens naar hoor. ;e Die kerel roept maar een beetje random dingen en doet alsof hij een seizure heeft. Muah niet mee eens, naar mijn mening zijn de versus gesorteerd op goedheid. Die van Winne dus het slechtst, dan Jiggy, dan KV en dan Sticks (Ik blijf kalm als een kuuroord, rustig als een wellness, 'tis de S-T aka de man zelf dus :D) Verses van Jiggy en Winne vind ik vooral minder omdat ik ze nauwelijks kan verstaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 2 juni 2013 Share Geplaatst 2 juni 2013 Muah niet mee eens, naar mijn mening zijn de versus gesorteerd op goedheid. Die van Winne dus het slechtst, dan Jiggy, dan KV en dan Sticks (Ik blijf kalm als een kuuroord, rustig als een wellness, 'tis de S-T aka de man zelf dus :D) Verses van Jiggy en Winne vind ik vooral minder omdat ik ze nauwelijks kan verstaan Dan hadden ze KV aan het begin moeten zetten en het eerst even 10 minuten stil moeten houden. Hij spit geen normale line, het is allemaal maar beetje heuj stacks on deck heuj niggas roepen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
R.I.O` Geplaatst 4 juni 2013 Share Geplaatst 4 juni 2013 einde van die DOAG track is wel jammer. verder flink boven mijn verwachtingen die track. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manager Mitchell Geplaatst 6 juni 2013 Share Geplaatst 6 juni 2013 http://open.spotify.com/album/7nNkmATAymmK1WZ4zes95Z Heb nu 4 nummers geluisterd en vind em echt dik! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 6 juni 2013 Share Geplaatst 6 juni 2013 [YOUTUBE]x4RGAgH55kE[/YOUTUBE] Hele goede rapper. Was een oud collega van mij. Zitten veel jongens tussen zoals Bokoesam. Maar is echt een heel goed nummer, verdient meer fame. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 6 juni 2013 Share Geplaatst 6 juni 2013 (bewerkt) Re: Het Nederhoptopic :cab::cab::cab::cab::cab: Great minds op Spotify en iTunes 7 juni 2013 bewerkt door Rensationeel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 7 juni 2013 Share Geplaatst 7 juni 2013 Zit nu vier tracks diep in die torrie, goede eerste indruk (en dat zegt wat bij eerste luisterbeurt). Moet nu shit voor skoro doen dus luister vanmiddag verder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manager Mitchell Geplaatst 7 juni 2013 Share Geplaatst 7 juni 2013 Ik vind em echt nice. heb em nu al 4 keer ofzo geluisterd haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 7 juni 2013 Share Geplaatst 7 juni 2013 Afspraak voor interview is afgezegd, dus kan nu volop luisteren :D Zou een auto willen hebben om albums voor de eerste keer te kunnen luisteren : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 7 juni 2013 Share Geplaatst 7 juni 2013 tof album! 2x op repeat en daarna meteen de drang gekregen om Eigen Wereld op te zetten : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hurricane Geplaatst 7 juni 2013 Share Geplaatst 7 juni 2013 tof album! 2x op repeat en daarna meteen de drang gekregen om Eigen Wereld op te zetten :< Dit zegt genoeg hoor. _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 8 juni 2013 Share Geplaatst 8 juni 2013 Album ook even aangeschaft ja. Lekker album hoor, De Flexte, Het Licht en Doag vind ik echt heerlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 10 juni 2013 Share Geplaatst 10 juni 2013 (bewerkt) Eerste verse van Jiggy op Nog Één Keer, over wie gaat dat? Ex-vriendin? Hallo. Ik heb de overheid super in de gaten gehouden, jongens. Deze week gaat het over Great Minds. Ik heb namelijk een beetje een probleem met alle bombarie waarmee deze shit werd aangekondigd en alle megalomanie. Deze jongens noemen zichzelf Great Minds en shit, terwijl het eigenlijk gewoon ouwe lullen muziek is en gezeur en shit. Ik heb er ook nog eens voor betaald om er de volgende dag achter te komen dat je het gewoon gratis op Spotify kunt luisteren. Dus ik dacht nou heb ik het al gekocht, dan kan ik er net zo goed gebruik van maken, dus ik heb hem nog een keer geluisterd en nu ga ik er lekker stevig op haten. 1. Nummer 1 gaat over drie zinnetjes die ik eruit heb gepikt. Zoals dat MC Winne zegt: ‘Full blown aids.’ Hij noemt zichzelf full blown aids op een gegeven moment. Sticks is op een gegeven moment all up in that ass als een zetpil en Jiggy die zegt: ‘Het draait om ballen is wat ik jong leerde.’ 2. Nummer 2 gaat over de featuring van MC Rico. Waarin hij superhard aan het haten is op allemaal nieuwe rappers. Hij zegt gewoon letterlijk het woord ‘kattenkontje’ in zijn verse. Hij zegt het woord ‘kattenkontje’ en dan heeft hij het gore lef vervolgens de nieuwe generatie wack te noemen. Hij moet zijn bek houden. Old Ass Nigga! En ik vind de hook van Dak Van De Wereld niet zo goed gelukt, hè Jiggy, is niet zo goed gelukt hè? 3. Nummer drie gaat ook over twee dingen. Namelijk dat Jiggy Dje, die elke week te koop loopt met zijn intelligentie en zijn taalkundigheid en shit. Die rapt op een gegeven moment: ‘de lekkerste bot’. Op een gegeven moment zegt Sticks ook: ‘Ik ben niet met die soort van norsheid.’ Ik vind dat dat teveel lijkt op Noordside. Het leek alsof hij ons wilde dissen. 4. Op de track Acties gaat het in het refreintje zo van ‘we zeuren nooit’. Terwijl het zijn echt twintig liedjes gezeur. Echt allemaal gezeur. Vervolgens zegt Sticks ergens op de CD: ‘Je hoort me never op een neppe track’ en ik hoor hem zeker op zeven of acht. 5. Nummer vijf is een mooie afsluiter en dat is dat deze gasten, self-proclaimed beste rappers van Nederlands, zichzelf heel graag heel grootmoedig Great Minds noemen en dan met een CD komen waarop een gastbijdrage van Kleine Viezerik het hardst is. Ik bedoel dan ben je niet zo'n Great Mind dan ben je een best-wel-oke-mindje. #overheiddoethelemaalniks Bron: http://www.statemagazine.nl/nieuwsartikel/3349 Aldus Ome Omar 11 juni 2013 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 11 juni 2013 Share Geplaatst 11 juni 2013 Voorschutte mongool die Ome Omar die z'n kontje uitleent voor 'cyphers' met ronnie flex en lil kleine. En dan gaat hij opeens teksten ontleden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 11 juni 2013 Share Geplaatst 11 juni 2013 Die Ome Omar mag lekker een roteind opbokken, triest stuk zeg. ;e Whut, lees ik dit goed, gastbijdrage van Kleine Viezerik het hardst? AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAAAH, dan heb je geen verstand van Hip-Hop hoor. Hopelijk gaat hij lekker verder Waka Flocka Flame en Lil B luisteren, zo'n iemand verdient geen goede muziek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 11 juni 2013 Share Geplaatst 11 juni 2013 jeweet rook een dikke assie oui oui chille met me niggers in paris Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 11 juni 2013 Share Geplaatst 11 juni 2013 STACKS ON DECK UH UH hoi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 12 juni 2013 Share Geplaatst 12 juni 2013 Hopelijk gaat hij lekker verder Waka Flocka Flame en Lil B luisteren, zo'n iemand verdient geen goede muziek. Hij loopt juist altijd ontzettend te haten op nieuwe rappers, vooral dit soort figuren. Overigens ben ik het niet eens met deze kritiek van hem, al moet ik eerlijk toegeven dat ik 't wat vind tegenvallen. Maar dat heeft eerder met de torenhoge verwachtingen bij mij te maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hurricane Geplaatst 13 juni 2013 Share Geplaatst 13 juni 2013 http://www.een.be/programmas/vanthilt-on-tour/safi-spreej-en-sticks-breng-het-terug Oeh nice, Safi en Spreej met een gastbijdrage van Sticks. Dit smaakt naar meer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manager Mitchell Geplaatst 13 juni 2013 Share Geplaatst 13 juni 2013 Best nice. Hou alleen niet zo van hun Vlaamse accent, al is het bij die als 2e komt minder erg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hurricane Geplaatst 13 juni 2013 Share Geplaatst 13 juni 2013 Tja, dat Antwerps is nu eenmaal een kut accent. Lang leve de Gentse tongval inderdaad :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 13 juni 2013 Share Geplaatst 13 juni 2013 Kan ze wel waarderen, laatst dat album van hen gecheckt en vandaag de 101 sessie. 'Herinner Mij' vind ik bijvoorbeeld een mooie track. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 13 juni 2013 Share Geplaatst 13 juni 2013 http://www.een.be/programmas/vanthilt-on-tour/safi-spreej-en-sticks-breng-het-terug Oeh nice, Safi en Spreej met een gastbijdrage van Sticks. Dit smaakt naar meer Echt hé. Ik luister nooit dit soort units, maar ik vind hun album ook echt zeer terecht :cab:. Voor U is ook een maximaal chille single ... vind ze ook iets 'relaxter' dan de meeste Nederlandse hip-hop artiesten die altijd iets van onnodige extra agressie en 'kijk ons een homeboys zijn' willen uitstralen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten