Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Het Nederhoptopic

frietsaus

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 2k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

5MpZlbCWkyM

Oh man, genieten. Ik weet nog wel dat toen ik 10/11 was een maatje helemaal gek was van Negativ :cab: Dus ik op limewire alle nummers te downloaden stond deze er ook bij. Stond dat ie Negativ - Tijd Leert heet maar dacht al dat ie niet van hem was. Nu is het mijn all-time favoriete hiphop nummer

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klopt ja. Maar ik bedoel qua albums of mixtapes.

Stick Bukowski komt binnenkort. edit; o lama, die noemde jij niet ;p

en ik vind niet dat de nederhop per se is achteruit gegaan omdat die awards door aparte figuren zijn gewonnen, want die hebben gewoon veel fans die ze aansporen op hun te stemmen. Dus dat ze winnen is logisch, tis alleen niet echt hiphop. De nominatie is wel raar dus

bewerkt door Manager Mitchell
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beetje wazig, maar zeker luisteren waard

HLF9uR1CNPY

Deze viel me het meeste op bij de eerste keer luisteren. Intro lijkt net Viervoets van Extince

'Ik zei de één is de ander niet, en ik ben de één die zorgt dat je alles ziet'

Hm nou moet eerlijk zeggen dat 'ie door mijn koptelefoon vanmiddag een stuk beter klonk, ohjah en dat van Extince zegtie blijkbaar ook op het einde

Maslow heeft echt een mooie beat, maar tekst vind ik minder

bewerkt door Sophomore
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inderdaad HEERLIJKE plaat, al die nummers zijn tof :)

Lees ik het goed, heeft Sticks weer een album uit ja? Tijdje geen nederhop meer gevolgd wegens weinig origineels. Maar Sticks zie ik graag komen, Opgezwolle jwzzz :mrgy:

Rap eens proberen te pakken te krijgen dit album.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hebben jullie die twee ''nieuwe'' Opgeduveld tracks al gehoord? Waren bedoeld voor Opgeduveld 2 - die er helaas nooit gekomen is - en staan nu op de rerelease van het Opgeduveld 2012 album.

Twee nieuwe Delic beats, man man. Er staan trouwens in totaal 5 ''nieuwe'' tracks op, maar 3 daarvan zijn al langer op internet te vinden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites