Leroy Geplaatst 17 november 2012 Share Geplaatst 17 november 2012 Thx voor het rijtje, nu zijn in mijn ogen alle andere muziekstijlen in Nederland twaalf niveaus omhoog gegaan tegenover dit wat zichzelf ''hiphop'' noemt. Wat een grap, dat nederhop. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 18 november 2012 Share Geplaatst 18 november 2012 Gelukkig hebben we nog fantastische Hip Hop acts in Nederland met Rico + Sticks met gerelateerden, Duvel, Zo Moeilijk, Zwart Licht, Fresku, Winne, Tastic en Jiggens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 18 november 2012 Share Geplaatst 18 november 2012 5MpZlbCWkyM Oh man, genieten. Ik weet nog wel dat toen ik 10/11 was een maatje helemaal gek was van Negativ :cab: Dus ik op limewire alle nummers te downloaden stond deze er ook bij. Stond dat ie Negativ - Tijd Leert heet maar dacht al dat ie niet van hem was. Nu is het mijn all-time favoriete hiphop nummer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 18 november 2012 Share Geplaatst 18 november 2012 Gelukkig hebben we nog fantastische Hip Hop acts in Nederland met Rico + Sticks met gerelateerden, Duvel, Zo Moeilijk, Zwart Licht, Fresku, Winne, Tastic en Jiggens. Jammer dat Typhoon, Jiggens en Winne al tijden niks meer hebben uitgebracht zeg. Mag wel weer een keer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 18 november 2012 Share Geplaatst 18 november 2012 Winne met Sticca toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 18 november 2012 Share Geplaatst 18 november 2012 Klopt ja. Maar ik bedoel qua albums of mixtapes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 19 november 2012 Share Geplaatst 19 november 2012 4OnJo-UGFD8 _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Technisch Geplaatst 19 november 2012 Share Geplaatst 19 november 2012 _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manager Mitchell Geplaatst 19 november 2012 Share Geplaatst 19 november 2012 (bewerkt) Klopt ja. Maar ik bedoel qua albums of mixtapes. Stick Bukowski komt binnenkort. edit; o lama, die noemde jij niet ;p en ik vind niet dat de nederhop per se is achteruit gegaan omdat die awards door aparte figuren zijn gewonnen, want die hebben gewoon veel fans die ze aansporen op hun te stemmen. Dus dat ze winnen is logisch, tis alleen niet echt hiphop. De nominatie is wel raar dus 19 november 2012 bewerkt door Manager Mitchell Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 21 november 2012 Share Geplaatst 21 november 2012 Jongens pompen jullie Papierwerk wel genoeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manager Mitchell Geplaatst 21 november 2012 Share Geplaatst 21 november 2012 Sowieso, maar vind em tegenvallen. Vond Stoomtrein en Kluis vet toen hij die al lekte, maar uiteindelijk vind ik dat 2 van de chillere nummers van het album. Daardoor misschien een beetje te hoge verwachtingen gekregen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 28 november 2012 Share Geplaatst 28 november 2012 Volgens mij slaap ik op een aantal Nederlandstalige rappers/nummers. DiceCream vind ik bijvoorbeeld wel nice. En deze pokoe van Foto kende ik ook nog niet. Was toch lekker nummer geweest in de zomer. WHJfLc7HplY Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Edwin Geplaatst 29 november 2012 Share Geplaatst 29 november 2012 Jongens pompen jullie Papierwerk wel genoeg Heb je toevallig een linkje voor me? Kan nergens wat vinden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manager Mitchell Geplaatst 29 november 2012 Share Geplaatst 29 november 2012 dm Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 29 november 2012 Share Geplaatst 29 november 2012 Klinkt goed die Stick Bukowski. [YOUTUBE]je-z57-US74[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 1 december 2012 Share Geplaatst 1 december 2012 Inderdaad HEERLIJKE plaat, al die nummers zijn tof :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 3 december 2012 Share Geplaatst 3 december 2012 (bewerkt) Beetje wazig, maar zeker luisteren waard HLF9uR1CNPY Deze viel me het meeste op bij de eerste keer luisteren. Intro lijkt net Viervoets van Extince 'Ik zei de één is de ander niet, en ik ben de één die zorgt dat je alles ziet' Hm nou moet eerlijk zeggen dat 'ie door mijn koptelefoon vanmiddag een stuk beter klonk, ohjah en dat van Extince zegtie blijkbaar ook op het einde Maslow heeft echt een mooie beat, maar tekst vind ik minder 3 december 2012 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 3 december 2012 Share Geplaatst 3 december 2012 http://101barz.bnn.nl/page/video/20120312-flowco_-_gpvnl_sessie.html Hard. Die beats van hun zijn zo tof altijd. En mensen die het niets interesseert verder, stem op Flow & Co voor de Grote Prijs! --> http://www.groteprijsvan.nl/deelnemer/flowco/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 3 december 2012 Share Geplaatst 3 december 2012 Je kent één van die gasten toch :)? W1GUhTBBUGM In welke track wordt dit als sample gebruikt? Één tip, Sticks staat er ook op Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 3 december 2012 Share Geplaatst 3 december 2012 Jep klopt ;c Die beatmaker Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thijskeeper Geplaatst 3 december 2012 Share Geplaatst 3 december 2012 OMG die beat van Flow&Co vooral vanaf 1:17 :<:<:< kgbPWTfMZD0&feature=plcp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 9 december 2012 Share Geplaatst 9 december 2012 Aight ze hebben dus de GPvNL gewonnen ;c_O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 9 december 2012 Share Geplaatst 9 december 2012 Nice :) Deze week paar nummers van geluisterd en vind 't best leuk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hurricane Geplaatst 9 december 2012 Share Geplaatst 9 december 2012 Inderdaad HEERLIJKE plaat, al die nummers zijn tof :) Lees ik het goed, heeft Sticks weer een album uit ja? Tijdje geen nederhop meer gevolgd wegens weinig origineels. Maar Sticks zie ik graag komen, Opgezwolle jwzzz :mrgy: Rap eens proberen te pakken te krijgen dit album. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
R.I.O` Geplaatst 9 december 2012 Share Geplaatst 9 december 2012 Hebben jullie die twee ''nieuwe'' Opgeduveld tracks al gehoord? Waren bedoeld voor Opgeduveld 2 - die er helaas nooit gekomen is - en staan nu op de rerelease van het Opgeduveld 2012 album. Twee nieuwe Delic beats, man man. Er staan trouwens in totaal 5 ''nieuwe'' tracks op, maar 3 daarvan zijn al langer op internet te vinden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten