Sanel Geplaatst 17 november 2011 Share Geplaatst 17 november 2011 Sef - De Leven komt niet op Luisterpaal? :cab: ik ben wel benieuwd naar dat album, staan een paar chille tracks op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ahmet Geplaatst 17 november 2011 Share Geplaatst 17 november 2011 STATE AWARDS Beste Artiest: Kleine Viezerik ;e;e;e;e;e;e;e;e Beste Album: De Jeugd van Tegenwoordig - De lachende Derde Beste Single: Sef - De Leven _O_ Beste Video: Mr. Polska - Gustav Beste Mixtape: Fakkelteitgroep - FTG3 Beste Groep: Nouveau Riche Beste Producer: Boaz v/d/ Beatz _O_ Beste DJ: FS Green Beste Live Act: Zwart Licht (XL) Nieuwe Revu's Rookie of the Year: Mocro Maniac _O_ 101BARZ Award: Green Gang Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 18 november 2011 Share Geplaatst 18 november 2011 [YOUTUBE]M-M1p7os-Q4[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 20 november 2011 Share Geplaatst 20 november 2011 tVPzpOQTpIU Lekker hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ahmet Geplaatst 20 november 2011 Share Geplaatst 20 november 2011 Wauwzers, party in m'n trousers #SLBMG Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
superboer86 Geplaatst 20 november 2011 Share Geplaatst 20 november 2011 tVPzpOQTpIU Lekker hoor Mwa, alleen refrein is lekker. Rest is echt drama. De individuele raps. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 21 november 2011 Share Geplaatst 21 november 2011 http://www.101.tv/page/1012009/video/e468607c129dc248ee27d81d684523b1/ Hahahahahaha :r [YOUTUBE]vTnA5pg7Hl4[/YOUTUBE] Oosterhouttttttttt. Ik wist het wel dat de beste Nederhop uit Tilburg en omstreken komt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
superboer86 Geplaatst 21 november 2011 Share Geplaatst 21 november 2011 Extince sowieso (y) [YOUTUBE]j7e8lMyG8gU[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 23 november 2011 Share Geplaatst 23 november 2011 http://www.101barz.nl/page/video/ffae9c5babd3e52242c6a5f8e4497cf5 Haha Oowtje met zijn eerste(?) track, track is niet eens zo slecht nog niet :-D. Volgens 101barz komt hij met een eigen mixtape. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Giroud Geplaatst 23 november 2011 Share Geplaatst 23 november 2011 tVPzpOQTpIU Lekker hoor Ik vind hem lekker :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 23 november 2011 Share Geplaatst 23 november 2011 Ook wel mooi dat je Akwasi kan verstaan, vind hem echt heel dope enzo maar vooral live klinkt het alsof hij de mic in zijn mond stopt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Giroud Geplaatst 23 november 2011 Share Geplaatst 23 november 2011 :mrgy: Heb hem een keertje live gezien en toen verstond ik hem ook maar half ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 24 november 2011 Share Geplaatst 24 november 2011 Zijn er trouwens hier mensen die naar Dion Masé luisteren? Vind veel shit van hem echt hard, terwijl het nou niet echt heel erg mijn smaak is. Maar een tape als SP Fenomeen luister ik nog steeds. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 24 november 2011 Share Geplaatst 24 november 2011 UVZHeD2IQBM Er is niks wat ik harder (ik zeg niet beter) vind in Nederlandse hiphop dan SLBMG. Morgen weer optreden van ze checken in Roffa, hoppaaaaaaaaaaaaa, op Solar waren ze ook zo baas Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thijskeeper Geplaatst 24 november 2011 Share Geplaatst 24 november 2011 White Boy Wasted gewoon gestolen van NoveauRiche of waren ze dr al eerder mee? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 25 november 2011 Share Geplaatst 25 november 2011 Nouveau Riche was echt niet de eerste die dat gebruikten he ;) in Amerika bestond die term al langgg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ahmet Geplaatst 25 november 2011 Share Geplaatst 25 november 2011 Brandend Sneeuw vind ik mooier Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manager Mitchell Geplaatst 25 november 2011 Share Geplaatst 25 november 2011 SLBMG_O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 26 november 2011 Share Geplaatst 26 november 2011 rBgGvZRJCQc Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Number 10 Geplaatst 26 november 2011 Share Geplaatst 26 november 2011 Haha! Ik heb enorm veel zin in Het Grote Plaatje mensen, eindelijk weer eens een album van Nederlandse bodem waar ik wel redelijk veel van verwacht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 26 november 2011 Share Geplaatst 26 november 2011 [YOUTUBE]44gVXDaTI1w[/YOUTUBE] Classic Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 28 november 2011 Share Geplaatst 28 november 2011 Album Jiggy is uitgesteld naar 2012, wel track met Sticks uitgebracht http://www.jiggydje.nl/listen/ambiance-met-sticks/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 1 december 2011 Share Geplaatst 1 december 2011 Ik verwacht er veel van. Ik ben benieuwd naar Zieke Zuiden, release is op 4 dec. Edit: Ow hij staat al op luisterpaal sinds de 28e. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 4 december 2011 Share Geplaatst 4 december 2011 WIaPCqsBrjw Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 14 december 2011 Share Geplaatst 14 december 2011 Nieuwe album Kraantje Pappie komt op 13 januari, ik verwacht er niet veel van. Het gaat bergafwaarts met die gozer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten