Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Het Nederhoptopic

frietsaus

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 2k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Als Zwart Licht nog 1 dope album dropt vind ik dat zij zich beste hiphopact uit Nederland mogen noemen. Opgezwolle heeft meer bewezen maar vind Zwart Licht in alles creatiever, ze hebben betere liveshows en vind de muziek in t algemeen ook gewoon net wat beter allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is er eigenlijk iets bekend wat betreft een nieuw solo album van Typhoon?

FaridBenmbarek Farid Benmbarek

Typhoon's nieuwe album wordt straight up gangstarap en gaat Tussen Bitch & Drugs heten. Uiteraard wel uplifting gangstarap.

Hij sprak er laatst met 3voor12 over, hier linkje naar artikel:

http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/44671672

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:cab: oke

maar tis Typhoon dus wordt sowieso dope

Tussen Licht en Lucht is tot nu toe nog steeds t beste nederhop album ever imo

Weet je ik dacht dat dat niet serieus was, Typhoon moet gewoon conscious blijven. Fuck gangsterrap.

Was natuurlijk geen serieuze tweet, maar die zag ik toevallig langs komen toen Kweekie dat vroeg ;p

@MM: Per. Verz of Fresku? Bij Per. Verz heb ik altijd het idee dat hij veel energie heeft maar beetje op een rare manier in de manier van rappen uit (als je me nog snapt, beetje vage zin)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[YOUTUBE]p93S5dFeURc[/YOUTUBE]

Tillie-represent :cab:;e vanaf 2:40 ff checken hoevaak hij 'je weut togg' zegt. Niet normaal.

Die kerel in z'n Frankrijk-shirt hoort er zo niet tussen :cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@MM: Per. Verz of Fresku? Bij Per. Verz heb ik altijd het idee dat hij veel energie heeft maar beetje op een rare manier in de manier van rappen uit (als je me nog snapt, beetje vage zin)

Fresku deed zijn set en Per.verz kwam er bij dit nummer bij. Energie zeker, kon je ook goed merken. Vind die soort van energieke, boos wordende stijl van rappen wel tof op zich. Beetje zoals Eminem op Love the way you lie of airplanes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites