Sanel Geplaatst 6 mei 2011 Share Geplaatst 6 mei 2011 :cab: Ik skip deze maar denk ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manager Mitchell Geplaatst 6 mei 2011 Share Geplaatst 6 mei 2011 Haha drama :oops: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 6 mei 2011 Share Geplaatst 6 mei 2011 Jesus wat een trainwreck Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 6 mei 2011 Share Geplaatst 6 mei 2011 Ik vind het wel hard dat ze rappen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wesley. Geplaatst 6 mei 2011 Share Geplaatst 6 mei 2011 Anita en Babel.;e Lucky LuQ komt wel rustig over. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Number 10 Geplaatst 8 mei 2011 Share Geplaatst 8 mei 2011 [YOUTUBE]GDXolaYb4X4[/YOUTUBE] Pfff Eddy Ra komt echt keihard, veel harder dan op de album versie, waar die ook al hard kwam. Wel beetje raar dat ze The Opposites erbij hebben gehaald. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 8 mei 2011 Share Geplaatst 8 mei 2011 Waarom blijven deze zo hard, live brilliant. Sowieso was Opgezwolle al fucking hard. [YOUTUBE]_--nsqSl9Z8[/YOUTUBE] [YOUTUBE]TLLHpzzxXfg[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 13 mei 2011 Share Geplaatst 13 mei 2011 Als Zwart Licht nog 1 dope album dropt vind ik dat zij zich beste hiphopact uit Nederland mogen noemen. Opgezwolle heeft meer bewezen maar vind Zwart Licht in alles creatiever, ze hebben betere liveshows en vind de muziek in t algemeen ook gewoon net wat beter allemaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 13 mei 2011 Share Geplaatst 13 mei 2011 Is er eigenlijk iets bekend wat betreft een nieuw solo album van Typhoon? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 13 mei 2011 Share Geplaatst 13 mei 2011 Is er eigenlijk iets bekend wat betreft een nieuw solo album van Typhoon? FaridBenmbarek Farid Benmbarek Typhoon's nieuwe album wordt straight up gangstarap en gaat Tussen Bitch & Drugs heten. Uiteraard wel uplifting gangstarap. Hij sprak er laatst met 3voor12 over, hier linkje naar artikel: http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/44671672 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 13 mei 2011 Share Geplaatst 13 mei 2011 :cab: oke maar tis Typhoon dus wordt sowieso dope Tussen Licht en Lucht is tot nu toe nog steeds t beste nederhop album ever imo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 14 mei 2011 Share Geplaatst 14 mei 2011 Weet je ik dacht dat dat niet serieus was, Typhoon moet gewoon conscious blijven. Fuck gangsterrap. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 14 mei 2011 Share Geplaatst 14 mei 2011 UQDRwecfXSs Tof. Was voor mij ook wel een hoogtepunt in zijn set op het bevrijdingsfestival in Rotterdam. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 16 mei 2011 Share Geplaatst 16 mei 2011 :cab: oke maar tis Typhoon dus wordt sowieso dope Tussen Licht en Lucht is tot nu toe nog steeds t beste nederhop album ever imo Weet je ik dacht dat dat niet serieus was, Typhoon moet gewoon conscious blijven. Fuck gangsterrap. Was natuurlijk geen serieuze tweet, maar die zag ik toevallig langs komen toen Kweekie dat vroeg ;p @MM: Per. Verz of Fresku? Bij Per. Verz heb ik altijd het idee dat hij veel energie heeft maar beetje op een rare manier in de manier van rappen uit (als je me nog snapt, beetje vage zin) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 17 mei 2011 Share Geplaatst 17 mei 2011 [YOUTUBE]G7flI9yujWU[/YOUTUBE] Deze man he ;e Van die beat heb ik ook het gevoel dat ik die al 3 keer heb gehoord. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 17 mei 2011 Share Geplaatst 17 mei 2011 Whehehehehe :-D Van afstand lijkt ie op Matsoe Matsoe Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thijskeeper Geplaatst 17 mei 2011 Share Geplaatst 17 mei 2011 Vind hem wel leuk eigenlijk :o Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dzsudzsak. Geplaatst 17 mei 2011 Share Geplaatst 17 mei 2011 Hehe heb 'm live on stage gezien met Mr Polska met Q-day in Ehv, was best dik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manager Mitchell Geplaatst 17 mei 2011 Share Geplaatst 17 mei 2011 jebroer vind ik maar een mongol, Mr Polska is wel lache, maar niet meer dan dat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tijn_nec Geplaatst 18 mei 2011 Share Geplaatst 18 mei 2011 Die beats blijven wel heerlijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 20 mei 2011 Share Geplaatst 20 mei 2011 [YOUTUBE]p93S5dFeURc[/YOUTUBE] Tillie-represent :cab:;e vanaf 2:40 ff checken hoevaak hij 'je weut togg' zegt. Niet normaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 20 mei 2011 Share Geplaatst 20 mei 2011 Sowieso dat Oowtje wel ergens in die clip staat te shinen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 20 mei 2011 Share Geplaatst 20 mei 2011 [YOUTUBE]p93S5dFeURc[/YOUTUBE] Tillie-represent :cab:;e vanaf 2:40 ff checken hoevaak hij 'je weut togg' zegt. Niet normaal. Die kerel in z'n Frankrijk-shirt hoort er zo niet tussen :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 20 mei 2011 Share Geplaatst 20 mei 2011 Catharis van M.O. & Brakko blijft echt heel goed album, lang niet meer geluisterd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 21 mei 2011 Share Geplaatst 21 mei 2011 @MM: Per. Verz of Fresku? Bij Per. Verz heb ik altijd het idee dat hij veel energie heeft maar beetje op een rare manier in de manier van rappen uit (als je me nog snapt, beetje vage zin) Fresku deed zijn set en Per.verz kwam er bij dit nummer bij. Energie zeker, kon je ook goed merken. Vind die soort van energieke, boos wordende stijl van rappen wel tof op zich. Beetje zoals Eminem op Love the way you lie of airplanes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten