Sick Blik Geplaatst 11 december 2010 Share Geplaatst 11 december 2010 Is dit nou echt het beste van 15 jaar Top Notch? http://www.22tracks.com/#/topnotch/1/ Wel jammer dat ze op die site gewoon Curren$y verkeerd schrijven bij Hip-Hop. Voor de rest is het wel bazig en die tracks zijn duidelijk niet het beste van 15 jaar Top Notch. Al vind ik dat van de meeste artiesten daar wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yari. Geplaatst 11 december 2010 Share Geplaatst 11 december 2010 4RESQCkt_t0 na metz word ook darryl ff aangepakt door giel :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars. Geplaatst 11 december 2010 Share Geplaatst 11 december 2010 Haha Giel is baas _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Superboeren Geplaatst 11 december 2010 Share Geplaatst 11 december 2010 Haha best wel hard:-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 11 december 2010 Share Geplaatst 11 december 2010 :-D master Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 12 december 2010 Share Geplaatst 12 december 2010 Nice :-D, al reageert Darryl wel chill hoor, zo kan het dus ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 12 december 2010 Share Geplaatst 12 december 2010 Boef en de Aap winnen GpvNL (Polska deed ook mee) & publieksprijs winnen ze ook. Tilburg op de kaart nigger © Rik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 12 december 2010 Share Geplaatst 12 december 2010 Keihard In Het Zuiden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 12 december 2010 Share Geplaatst 12 december 2010 Boef en de Aap winnen GpvNL (Polska deed ook mee) & publieksprijs winnen ze ook. Tilburg op de kaart nigger © Rik Uh nee ;e KaliBwoy dus. Alleen publieksprijs gewonnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 12 december 2010 Share Geplaatst 12 december 2010 Dacht ook al, heb ik ''t verkeerd gelezen ofso hehe Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jord' Geplaatst 12 december 2010 Share Geplaatst 12 december 2010 4RESQCkt_t0 na metz word ook darryl ff aangepakt door giel :-D Hahaha! _O_ En Boef en de aap pakken de publieksprijs en de muzikantenprijs, en worden 3e? Right?! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 12 december 2010 Share Geplaatst 12 december 2010 Als het goed is wel ja Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jord' Geplaatst 12 december 2010 Share Geplaatst 12 december 2010 Ik bedoel met Right dat het nergens op slaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 12 december 2010 Share Geplaatst 12 december 2010 Ja maar je moet tegenwoordig uit Amsterdam komen om de Grote Prijs te winnen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 13 december 2010 Share Geplaatst 13 december 2010 awGrev-wPy0 Wat zijn het toch bazen._O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 13 december 2010 Share Geplaatst 13 december 2010 Nee dat zijn ze niet, bah wat is DJVT toch een KUTMUZIEK, lijkt wel alsof iemand keer gezegd heeft van; ja je moet dat grappig vinden en sindsdien doet iedereen dat ook maar wat voor bagger ze ook uitbrengen. Tante Lien, Lien Back, hahahaha ge-ni-iaaaaal, GEWOON NEE JA. :@:@:@ eerste 2 albums van de jeugd vond ik nog wel leuk om te luisteren maar nu ben ik er helemaal klaar mee. Ik ben een pure hater van ze, optiefen moeten ze met hun ear rape die ze me iedere keer geven als Sterrenstof weer langskomt. Zo dat ben ik kwijt (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 13 december 2010 Share Geplaatst 13 december 2010 :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 13 december 2010 Share Geplaatst 13 december 2010 homthZWmv8c Om het nog op niveau te houden. Die beat _O_ en hijs onderschat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yari. Geplaatst 13 december 2010 Share Geplaatst 13 december 2010 Noh Polska of D.Lipps had moeten winnen ;( Boef en de aap vind ik maar niets, al hoorde ik laatst wel een track die wel vet is. En JeBroer is wel oke ja. Ik vind Steph ook best hard, had ooit nog een tape van die gast. Had ook zo'n clip van dat ie met shirtjes rond loopt en dan wisselen die shirts ofzo als ze praten. Oa met Big² en Rocks. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 13 december 2010 Share Geplaatst 13 december 2010 D.Lipps? ;e moet ik die ergens van kennen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yari. Geplaatst 13 december 2010 Share Geplaatst 13 december 2010 Leef je in een grot? :p nee maar ken je die niet? Van Nebulon, staat ook op No JuJu. Dropte 2/3 dagen geleden nog een track, is bij 101 geweest. Moet ik door gaan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 13 december 2010 Share Geplaatst 13 december 2010 Je moet ff D.Lipps intypen bij YouTube en daarna Boef en de Aap en dan kijken hoeveel views ieder hebben. Lijkt me duidelijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manager Mitchell Geplaatst 13 december 2010 Share Geplaatst 13 december 2010 Weet niet waar het over gaat maar ze zullen vast niet bepalen wie er wint aan de hand van het aantal views op youtube :s Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 13 december 2010 Share Geplaatst 13 december 2010 Klopt. Maar toont wel aan waarom ik Boef en de Aap wel ken en D.Lipps niet. Ik bedoel, als 'ie goed was zou iedereen naar m luisteren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 13 december 2010 Share Geplaatst 13 december 2010 Pffff D.Lipps heeft ook gewoon echt 10 keer zoveel skills als Aap, wat een kutmc is dat. 8PygoAgjYfo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten