Dzsudzsak. Geplaatst 15 mei 2012 Share Geplaatst 15 mei 2012 Keuzes is geweldig, en Hedde Druksop is dan een mooie afwisseling. Ik vind het een topalbum. f5yDbOQOam4 Deze kende ik nog niet van Frisse. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 15 mei 2012 Share Geplaatst 15 mei 2012 25 mei komt Zwart Licht met een nieuw album. Daarvoor komt Timmietex met een nieuw album op 19 mei, kijk er zelf wel naar uit. We worden wel verwend in mei, maar goed, in de zomer verwacht ik geen releases, volgens mij komen Sticks en Jiggy Dje met nieuwe dingen in de herfst. Winne moet van zich laten horen, hij is ook aan de beurt.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manager Mitchell Geplaatst 15 mei 2012 Share Geplaatst 15 mei 2012 Hedde Druksop is geniaal joh. Lijkt net of het dikke onzin is maar het is gewoon maatschappijkritisch en er wordt heerlijk gebruik gemaakt van stereotypering. Verder ook paar geniaal originele grappen, net als bij Lintworm waar hij overigens zijn sicke wordplay weer eens tentoonstelt. Lintworm vind ik door de refrein zo irritant hee, net als Tijd voor Creativiteit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 16 mei 2012 Share Geplaatst 16 mei 2012 Vandaag voor het eerst Maskerade van Fresku geluisterd. (Werd er naar zijn eerste album trouwens niet veel meer uitgekeken? Meer publiciteit etc.? Nu alleen een paar van die vage video's enzo.). Er zitten alle emoties in, van bijna moeten huilen naar kapot lachen. Uitschieters naar één keer luisteren: Status en Bijna Daar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 18 mei 2012 Share Geplaatst 18 mei 2012 Nieuw album van Timmietex op Luisterpaal ;) bekijk het, heb er zelf heel erg naar uitgekeken. Onderschatte rapper uit Tilburg, wel beetje ego-gehaalte alá Jiggy Dje. Hij heeft overigens een relatie met Lisa Lois (die van de X-factor), op track 2 doet zij de vocals. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 18 mei 2012 Share Geplaatst 18 mei 2012 5zaMZd1z-D8 Mee terug naar de release van DiDACtici Dat album heb ik zo mad vaak geluisterd he Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 19 mei 2012 Share Geplaatst 19 mei 2012 hGxj3r2S9y8 Pas nieuw uitgebrachte track van Zwart Licht (Leeroy). Vind m niet sterk, vind Leeroy veeel te stoer doen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jord' Geplaatst 19 mei 2012 Share Geplaatst 19 mei 2012 Album heet toch ook iets van Leeroy draait door? Enige goeie verse ooit van Leeroy was op Backup staat klaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Giroud Geplaatst 19 mei 2012 Share Geplaatst 19 mei 2012 Zwart Licht met een nieuw album ja? Moooooi _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 19 mei 2012 Share Geplaatst 19 mei 2012 Jep de Leeroy draait door EP. Op Backup staat klaar was ie indd hard Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 20 mei 2012 Share Geplaatst 20 mei 2012 Backup Staat Klaar is echt een van mijn favoriete tracks ever joh. Helemaal losgaan als ik die bump. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 20 mei 2012 Share Geplaatst 20 mei 2012 (bewerkt) Live ook echt kapot hard Over Maskerade he de track Blind, gaat over Karimineel ofnie? Svs_0sQlgik 20 mei 2012 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 24 mei 2012 Share Geplaatst 24 mei 2012 Leeroy draait door staat ondertussen op Luisterpaal. Nog 2 Zwart Licht platen en dan is het bye ZL, dat zette Akwasi op twitter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 24 mei 2012 Share Geplaatst 24 mei 2012 Leeroy Draait Door morgen eens pompen, eindelijk tijd voor om wat albums te gaan luisteren. Leeroy blijft toch een baasje ondanks dat ie Ajacied is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 25 mei 2012 Share Geplaatst 25 mei 2012 Leeroy Draait Door morgen eens pompen, eindelijk tijd voor om wat albums te gaan luisteren. Leeroy blijft toch een baasje ondanks dat ie Ajacied is. ...en mij tot nu toe niet heel erg heeft te weten overtuigen met zijn raps. Voor de rest wel baas jah Die track Op De Hoogte van Fresku he, geeft precies aan wat ik vind van die Sef en kut Faberyayo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manager Mitchell Geplaatst 29 mei 2012 Share Geplaatst 29 mei 2012 Faberyayo is een baas Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 31 mei 2012 Share Geplaatst 31 mei 2012 Leeroy draait door staat ondertussen op Luisterpaal. Nog 2 Zwart Licht platen en dan is het bye ZL, dat zette Akwasi op twitter Leeroy Draait Door morgen eens pompen, eindelijk tijd voor om wat albums te gaan luisteren. Leeroy blijft toch een baasje ondanks dat ie Ajacied is. Is het wat? Heb Weg, High en Niemand gehoord, voor de rest nog niets Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 31 mei 2012 Share Geplaatst 31 mei 2012 Nog niet gedaan. ;c Ben eerst op zoek naar zomerhits en dat is al moeilijk zat zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 1 juni 2012 Share Geplaatst 1 juni 2012 h0boozBJ5ps keizer check dit eens uit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yari. Geplaatst 2 juni 2012 Share Geplaatst 2 juni 2012 hoi jongessss. suckafree tape op puna, kan ik altijd wel waarderen. zo'n mixtape achtigiets met allemaal artiesten er op. oa slbmg, hydroboyz, kempi, feis, rosco, opposites, dion mase en turk. wel tof tot nu toe. o en kreeg net die track van nino ft eddy ra toegestuurd, naam even kwijt. staat wel op spotify, hard hoor. als die eddy ra nou zelf eens iets uitbrengt.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 3 juni 2012 Share Geplaatst 3 juni 2012 [YOUTUBE]oKX4BDdPIMI[/YOUTUBE] 12 : 55 damn.. nostalgie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FRNiels Geplaatst 3 juni 2012 Share Geplaatst 3 juni 2012 hoi jongessss. suckafree tape op puna, kan ik altijd wel waarderen. zo'n mixtape achtigiets met allemaal artiesten er op. oa slbmg, hydroboyz, kempi, feis, rosco, opposites, dion mase en turk. wel tof tot nu toe. o en kreeg net die track van nino ft eddy ra toegestuurd, naam even kwijt. staat wel op spotify, hard hoor. als die eddy ra nou zelf eens iets uitbrengt.. Annunaki, staat ook op Stille Wateren DIepe Gronden. Zeer aan te raden het hele album te beluisteren ! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 3 juni 2012 Share Geplaatst 3 juni 2012 Suckafree tape vind ik niks. SWDG is idd een sterk album. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
m1scha Geplaatst 6 juni 2012 Share Geplaatst 6 juni 2012 2e Singel van Jimmy G's nieuwe EP Nachtwaker Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 6 juni 2012 Share Geplaatst 6 juni 2012 Iemand die Leeroy Draait Door al ergens heeft kunnen vinden in de winkel ;c? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten