Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Het Nederhoptopic

frietsaus

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 2k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

25 mei komt Zwart Licht met een nieuw album. Daarvoor komt Timmietex met een nieuw album op 19 mei, kijk er zelf wel naar uit.

We worden wel verwend in mei, maar goed, in de zomer verwacht ik geen releases, volgens mij komen Sticks en Jiggy Dje met nieuwe dingen in de herfst. Winne moet van zich laten horen, hij is ook aan de beurt..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hedde Druksop is geniaal joh. Lijkt net of het dikke onzin is maar het is gewoon maatschappijkritisch en er wordt heerlijk gebruik gemaakt van stereotypering. Verder ook paar geniaal originele grappen, net als bij Lintworm waar hij overigens zijn sicke wordplay weer eens tentoonstelt.

Lintworm vind ik door de refrein zo irritant hee, net als Tijd voor Creativiteit

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag voor het eerst Maskerade van Fresku geluisterd. (Werd er naar zijn eerste album trouwens niet veel meer uitgekeken? Meer publiciteit etc.? Nu alleen een paar van die vage video's enzo.). Er zitten alle emoties in, van bijna moeten huilen naar kapot lachen. Uitschieters naar één keer luisteren: Status en Bijna Daar

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nieuw album van Timmietex op Luisterpaal ;) bekijk het, heb er zelf heel erg naar uitgekeken. Onderschatte rapper uit Tilburg, wel beetje ego-gehaalte alá Jiggy Dje.

Hij heeft overigens een relatie met Lisa Lois (die van de X-factor), op track 2 doet zij de vocals.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leeroy Draait Door morgen eens pompen, eindelijk tijd voor om wat albums te gaan luisteren. Leeroy blijft toch een baasje ondanks dat ie Ajacied is.

...en mij tot nu toe niet heel erg heeft te weten overtuigen met zijn raps. Voor de rest wel baas jah

Die track Op De Hoogte van Fresku he, geeft precies aan wat ik vind van die Sef en kut Faberyayo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leeroy draait door staat ondertussen op Luisterpaal.

Nog 2 Zwart Licht platen en dan is het bye ZL, dat zette Akwasi op twitter

Leeroy Draait Door morgen eens pompen, eindelijk tijd voor om wat albums te gaan luisteren. Leeroy blijft toch een baasje ondanks dat ie Ajacied is.

Is het wat? Heb Weg, High en Niemand gehoord, voor de rest nog niets

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi jongessss. suckafree tape op puna, kan ik altijd wel waarderen. zo'n mixtape achtigiets met allemaal artiesten er op. oa slbmg, hydroboyz, kempi, feis, rosco, opposites, dion mase en turk. wel tof tot nu toe.

o en kreeg net die track van nino ft eddy ra toegestuurd, naam even kwijt. staat wel op spotify, hard hoor. als die eddy ra nou zelf eens iets uitbrengt..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi jongessss. suckafree tape op puna, kan ik altijd wel waarderen. zo'n mixtape achtigiets met allemaal artiesten er op. oa slbmg, hydroboyz, kempi, feis, rosco, opposites, dion mase en turk. wel tof tot nu toe.

o en kreeg net die track van nino ft eddy ra toegestuurd, naam even kwijt. staat wel op spotify, hard hoor. als die eddy ra nou zelf eens iets uitbrengt..

Annunaki, staat ook op Stille Wateren DIepe Gronden. Zeer aan te raden het hele album te beluisteren !

Link naar opmerking
Deel via andere websites