jelmerrr Geplaatst 15 februari 2016 Share Geplaatst 15 februari 2016 Ik ga openttd er toch maar weer eens bij pakken. Alles en iedereen schijnt nu een bestemming te hebben, dus heb je ook mensen die over stappen etc. Ben wel benieuwd wat daar de invloed van is op het spel.. Is dat er echt al in? Bij mij is het nog steeds niet volgens mij, welke versie is dat? Ik heb zelf nu ook wel een leuke game trouwens Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 16 februari 2016 Share Geplaatst 16 februari 2016 Is dat er echt al in? Bij mij is het nog steeds niet volgens mij, welke versie is dat? Ik heb zelf nu ook wel een leuke game trouwens Al een hele tijd. Vanaf 1.4.0 ofzo. Het is nu 1.5.3 dacht ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jelmerrr Geplaatst 17 februari 2016 Share Geplaatst 17 februari 2016 Al een hele tijd. Vanaf 1.4.0 ofzo. Het is nu 1.5.3 dacht ik. Zal kunnen. Straks weer ff een Nederland scenario beginnen:-) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 12 november 2016 Share Geplaatst 12 november 2016 Zo OpenTTD maar eens downloaden. Meestal was ik bezig met zoveel mogelijk winst halen, maar nu wil ik denk toch eens wat meer een mooi realistisch netwerk krijgen. Ik zie door de newgrf's enz. het bos niet meer, dus ik ga start maar zonder newgrf's Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 13 november 2016 Share Geplaatst 13 november 2016 Zo OpenTTD maar eens downloaden. Meestal was ik bezig met zoveel mogelijk winst halen, maar nu wil ik denk toch eens wat meer een mooi realistisch netwerk krijgen. Ik zie door de newgrf's enz. het bos niet meer, dus ik ga start maar zonder newgrf's Transport Fever al gezien? Heb heel kort wat stukjes gezien maar deed me erg denken aan een mooiere, betere (?) versie van openttd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 13 november 2016 Share Geplaatst 13 november 2016 Ik weet het niet, bij dit soort spellen trekt mij 3D totaal niet. @himan heeft het hierboven over een nieuwe versie van RCT, maar dat zal ook meer 3D zijn, verwacht. Dat trekt mij ook niet. Cities Skyline pakt mij ook niet, terwijl ik vroeger Sim City plat gespeeld hebt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 18 november 2016 Share Geplaatst 18 november 2016 Zo OpenTTD maar eens downloaden. Meestal was ik bezig met zoveel mogelijk winst halen, maar nu wil ik denk toch eens wat meer een mooi realistisch netwerk krijgen. Ik zie door de newgrf's enz. het bos niet meer, dus ik ga start maar zonder newgrf's Zit cargo distribution er bij jou in bij settings? Hier niet maar het zou er standaard in moeten zitten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 18 november 2016 Share Geplaatst 18 november 2016 Ja, maar zo heet die categorie niet meer. Weet niet waar hij verstopt zit. Ben nu ook niet thuis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheBazzterd Geplaatst 19 november 2016 Share Geplaatst 19 november 2016 Iemand Planet Coaster al aangeschafd? Net gekocht nu aan t downen dus vanaaf ff lekker een pretparkje bouwen :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
macoronics Geplaatst 19 november 2016 Share Geplaatst 19 november 2016 Ik heb Planet Coaster al wel gekocht. Eerder dit jaar een pre-order gedaan voor €27,- , wat uiteindelijk automatisch werd geüpdatet naar de Thrillseekers Edition (die nu niet meer te koop is). Alleen kan mijn laptop het spel niet aan :( . Momenteel is het nog vooral het creëren wat uitblinkt (gebouwen, theming enzo), terwijl het management wat tegen schijnt te vallen. Al kan dat ook weer gaan veranderen. Zoals Frontier (developer) heeft gezegd: "... and the ride is just beginning", dus ik zie ze wel aardig wat toevoegen (gratis updates, maar ook expansion packs). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 28 november 2016 Share Geplaatst 28 november 2016 (bewerkt) [URL]https://openrct2.org/[/URL] Die komt ik toevallig tegen. RCT2, maar dan een open source variant. Ziet er veel belovend uit. Heeft naar mijn idee toch meer de old skool feeling dan een mogelijke nieuwe RCT 4 ofzo waar @himan het over had. Iemand enige ervaring met openrct2? Ik las trouwens dat ze ook functies van RCT zelf erin willen stoppen. Ik moet zeggen dat ik sowieso niet goed het verschil tussen RCT en RCT 2 weet. Ik heb RCT 2 ooit gedownload, jaren geleden, maar echt veel verschil met 1 kan ik me niet herinneren. edit: Blijkbaar heb je RCT2 nodig om gebruik te kunnen maken van OpenRCT2... 28 november 2016 bewerkt door MisterX Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 28 november 2016 Share Geplaatst 28 november 2016 Verschil tussen RCT en RCT2 zit hem volgens mij meer in de voorwerpen waarmee je je park kan verfraaien, het opslaan van eigen ontworpen attracties en meer soorten challenges Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 28 november 2016 Share Geplaatst 28 november 2016 Heb Planet Coaster ook gekocht, vind het een zeer mooi en leuk spel. Heb het vooral voor de sandbox-gamemode. Alleen het paden-bouw systeem is wel echt vreselijk slecht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheBazzterd Geplaatst 28 november 2016 Share Geplaatst 28 november 2016 (bewerkt) Heb Planet Coaster ook gekocht, vind het een zeer mooi en leuk spel. Heb het vooral voor de sandbox-gamemode. Alleen het paden-bouw systeem is wel echt vreselijk slecht. Ja en nee, zoals hetzelfde met coaster bouwen moet je de feeling ervoor krijgen. Nog niet echt met de sandbox mode begonnen op een snel spelletje na, maar lekker aan de gang met de campaign. En als ik zie hoe snel ik daar uren door heen douw ben ik bang voor die sandbox mode :P Ik doe momenteel veel video's kijken (bv Silvarret) waardoor ik een hoop bijleer qua handelen en handige tips, die probeer ik enigszins eigen te maken in die campaign zodat mocht ik starten met een echte sandbox game dat ik wel een beetje weet van wat kan en niet kan. Want er zijn een hoop slimmigheidjes om een iets te gebruiken. Mischien helpt dit? [YOUTUBE]xu4sGfBlR48[/YOUTUBE] 28 november 2016 bewerkt door TheBazzterd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 30 november 2016 Share Geplaatst 30 november 2016 Heb hem ook. Wat een spel zeg :< Jammer genoeg wel erg afhankelijk van custom builds (vooral de winkels), heb niet altijd zin om er wat moois van te maken. Op de workshop vooral grote blueprints tegengekomen dus dat is ook geen oplossing vooralsnog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 22 december 2016 Share Geplaatst 22 december 2016 http://www.nu.nl/games/4369423/klassieke-rollercoaster-tycoon-uitgebracht-android-en-ios.html Ervaringen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tom. Geplaatst 27 december 2016 Share Geplaatst 27 december 2016 @MisterX Heb hem gelijk gekocht, 6 euro voor RCT 1&2 is geen geld. Speel het zelf op de iPhone 6s, heb niet echt problemen met de grootte van het scherm, al is een tablet ideaal voor dit soort spellen. Geld meer dan waard in ieder geval. En je kan doorspoelen tijdens het spel, scheelt een hoop tijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 13 april 2017 Share Geplaatst 13 april 2017 (bewerkt) Weer een beetje aan het proberen met Planet Coaster. Maken van plaza's is wel enorm kut zeg, moet makkelijker en intuitiever kunnen. Wel wat video's van een Silvarret gekeken, maar alsnog een klotewerk + nooit perfect. Begint wel ergens op te lijken. Die update van dinsdag is ook lekker, allemaal gratis nieuwe content. 13 april 2017 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 19 april 2017 Share Geplaatst 19 april 2017 Ik zou dit spel echt 300% leuker vinden als dat kutpadensysteem beter was uitgevoerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 19 april 2017 Share Geplaatst 19 april 2017 Ik zou dit spel echt 300% leuker vinden als dat kutpadensysteem beter was uitgevoerd. Wat zou jij anders willen zien? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 19 april 2017 Share Geplaatst 19 april 2017 Het is zo onnauwkeurig. Het werkt gewoon niet goed als je hele precieze dingetjes wil maken. Een gridsysteem zoals bij de oudere Rollercoaster Tycoon-games werkt dan veel beter. Dat kan ook makkelijk geïmplementeerd worden in bijvoorbeeld hexagonale vorm. Het wegensysteem van Cities: Skylines is ook een goed voorbeeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 25 juni 2017 Share Geplaatst 25 juni 2017 Twee weken terug RCT 1 , 2 en 3 in een bundel gekocht . Vroeger veel gespeeld nu die kleine het maar eens aanleren . Al vind die het veel leuker om hoge bergen te bouwen dan attracties Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 29 september 2017 Share Geplaatst 29 september 2017 https://www.nu.nl/games/4942355/rollercoaster-tycoon-classic-beschikbaar-gemaakt-mac-en-pc.html RCT classic is uit de op computer! Een remaster van RCT 1 en 2 in één! Mensen deze al uitgeprobeerd? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 29 september 2017 Share Geplaatst 29 september 2017 Nee, is het geld niet waard. OpenRCT2 biedt hetzelfde of meer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nielsvk1 Geplaatst 15 oktober 2017 Share Geplaatst 15 oktober 2017 Is er ook een versie voor op de imac verkrijgbaar dat iemand weet? Vroeger helemaal grijs gespeeld en hen ze nog wel ergens omder een laag stof liggen maar ik heb tegenwoordig geen windows meer dus vandaar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten