Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Rollercoaster Tycoon / Transport Tycoon

Titan

Aanbevolen berichten

Waar ik online speel, is een soort van patch ofzo gebruikt met bepaalde regels die voor groei zorgen. Dat is niet helemaal zo in het echte spel. Volgens mij gaat het er voornamelijk om dat je gewoon zo veel mogelijk passagiers ed. vervoert. Ook dingen als bijvoorbeeld post ed. kunnen misschien wel helpen. Weet niet precies wat de regels zijn. Zelf wegen aanleggen rondom de stad waarlangs huizen kunnen komen, helpt trouwens ook. En je moet niet rondom het gebied een spoor leggen, want dan kan de stad niet verder groeien, of je moet er echt weer bruggen over heen maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 387
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Je steden groeien door minimaal 5 stations in een stad te hebben. Dus dat is ook een goede reden om bussen te laten rijden. In mijn meest recente game heb ik een stad van ongeveer 25.000 mensen, met ook nog wat voorsteden van een paar duizend man. Heb verschillende transportnetten: lange afstandstreinen, vliegtuigen, bussen, trams en een mooi metronetwerk. Erg gaaf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij minder dan 5 groeien ze ook hoor. Het gaat voornamelijk of dat je veel producten ed. weet te vervoeren van de stad. Volgens mij heb ik ooit wel eens gelezen dat er maar naar max. 5 stations gekeken wordt. Meer is misschien wel beter, de kans dat er een goederenstroom is in een bepaalde maand, is groter. Maar niet noodzakelijk.

Ik vind er offline eigenlijk maar weinig meer aan. Leuk dat je zo'n netwerk op zet, maar binnen no time heb je veel geld en kun je maar doorgaan met wat je maar wilt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zijn verschillende doelen afhankelijk van de game. Maak een stad (die je aan het begin uitlkiest) zo groot mogelijk binnen x tijd. Of zorg er voor dat je omzet na x jaar het hoogst van allemaal is. Of er wordt gekeken naar de bedrijfswaarde. Een strijd tegen andere dus. Als je het offline doet, heb ik het na een tijdje wel gezien. Dan heb je een redelijk groot en complex netwerk en veel geld. Dan gaat voor mij de lol eraf. Daarnaast is er ook een aparte server om een soort van lijst van doelstellingen af te werken. Dat is heel divers.

De tegenstand van andere zorgen voor de uitdaging. Andere willen misschien ook wel van dezelfde bedrijven gebruiken of in dezelfde plaats bussen laten rijden enz.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb hem dit weekend gedownload en ik ga ervan uit dat dit de laatste versie is. Ik kan Nederland wel gewoon downloaden en openen. Wel krijg ik af en toe een foutmelding, maar het spel loopt gewoon goed.

Hij bedoeld dat hij Nederland niet met GRF's kan spelen. Loop zelf tegen het zelfde probleem op. Maar weet ook niet op te lossen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb hem dit weekend gedownload en ik ga ervan uit dat dit de laatste versie is. Ik kan Nederland wel gewoon downloaden en openen. Wel krijg ik af en toe een foutmelding, maar het spel loopt gewoon goed.

Heb je ook Nederlandse treinen en trams erbij zitten?

@ Stefanos inderdaad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites