LouisPSV Geplaatst 22 augustus 2022 Share Geplaatst 22 augustus 2022 Op 20-8-2022 om 20:53 zei cairo: Komt in eens random een groep van 20 personen/aliens/dieren en die lopen mijn huis en gaan aan tafel zitten eten. Eten ze dan mijn eten op? Probeerde er 1 te arresteren, gelijk alle 3 mn gasten dood Ja die komen op bezoek, zijn gewoon friendly en hebben hun eigen eten mee. Als ze een vraagteken boven hun hoofd hebben hangen kan je met ze traden. Ik zou dan je poppetje met meeste sociale skills gebruiken voor de beste prijzen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AntiChrist7 Geplaatst 24 augustus 2022 Share Geplaatst 24 augustus 2022 Ik word oud. Niets wat op gamescom werd getoond/aangekondigd interesseerde me. Zal wel Civ en FM tot in de eindigheid blijven spelen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 24 augustus 2022 Share Geplaatst 24 augustus 2022 Ik ben oud en moest even googlen wat ookalweer gamescom was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 25 augustus 2022 Share Geplaatst 25 augustus 2022 Ik heb Saints Row besteld, komt morgen binnen. Lachen man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 25 augustus 2022 Share Geplaatst 25 augustus 2022 42 minuten geleden zei La Pulga: Ik heb Saints Row besteld, komt morgen binnen. Lachen man. Wanneer gaan wij eens gamen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 25 augustus 2022 Share Geplaatst 25 augustus 2022 5 minuten geleden zei Dansmeister: Wanneer gaan wij eens gamen? Heb alle tijd voor je. Morgenavond? Maandagavond? Dinsdagavond? Woensdagavond? Weet ook niet waar onze Stacey uithangt de laatste tijd.. En @Juleszou ook komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 25 augustus 2022 Share Geplaatst 25 augustus 2022 2 uur geleden zei La Pulga: Heb alle tijd voor je. Morgenavond? Maandagavond? Dinsdagavond? Woensdagavond? Weet ook niet waar onze Stacey uithangt de laatste tijd.. En @Juleszou ook komen. 9 september bij jou? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 25 augustus 2022 Share Geplaatst 25 augustus 2022 8 minuten geleden zei Stefan.: 9 september bij jou? Haha ik deed even alsof ik in mijn agenda keek of ik ets had staan, maar uiteraard! Ik heb volgens mij alleen geen Griek meer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 25 augustus 2022 Share Geplaatst 25 augustus 2022 14 minuten geleden zei La Pulga: Haha ik deed even alsof ik in mijn agenda keek of ik ets had staan, maar uiteraard! Ik heb volgens mij alleen geen Griek meer. Komt goed. Zie je dan xx Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 25 augustus 2022 Share Geplaatst 25 augustus 2022 16 minuten geleden zei La Pulga: Haha ik deed even alsof ik in mijn agenda keek of ik ets had staan, maar uiteraard! Ik heb volgens mij alleen geen Griek meer. Hoelaat worden wij verwacht? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 25 augustus 2022 Share Geplaatst 25 augustus 2022 1 minuut geleden zei Dansmeister: Hoelaat worden wij verwacht? Als je wilt mee eten (pizza bestellen) dan 18:00. Anders rond 19:00 maar het is één open huis dus gewoon komen wanneer je komen kan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 25 augustus 2022 Share Geplaatst 25 augustus 2022 7 minuten geleden zei La Pulga: Als je wilt mee eten (pizza bestellen) dan 18:00. Anders rond 19:00 maar het is één open huis dus gewoon komen wanneer je komen kan. Ik wil mee eten ja. En met overnachting. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 25 augustus 2022 Share Geplaatst 25 augustus 2022 2 minuten geleden zei Dansmeister: Ik wil mee eten ja. En met overnachting. Dan zal je wel de bank moeten delen met de kat. Of Stacey gaat met kat en jij andere bank. En waar moet Jules dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 25 augustus 2022 Share Geplaatst 25 augustus 2022 Zojuist zei La Pulga: Dan zal je wel de bank moeten delen met de kat. Of Stacey gaat met kat en jij andere bank. En waar moet Jules dan? Ik ga wel met Stacey. Heb je een matje? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 25 augustus 2022 Share Geplaatst 25 augustus 2022 Zojuist zei Dansmeister: Ik ga wel met Stacey. Heb je een matje? Alleen zo eentje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 25 augustus 2022 Share Geplaatst 25 augustus 2022 Dat moet goedkomen. @Stefan. 19 minuten geleden zei Stefan.: Komt goed. Zie je dan xx Bro. Kun je ook de 16e? Ik kan de 9e niet. :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 25 augustus 2022 Share Geplaatst 25 augustus 2022 16 minuten geleden zei Dansmeister: Dat moet goedkomen. @Stefan. Bro. Kun je ook de 16e? Ik kan de 9e niet. :( Jules kan 9e ook niet en wel 16e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 25 augustus 2022 Share Geplaatst 25 augustus 2022 3 minuten geleden zei La Pulga: Jules kan 9e ook niet en wel 16e Waar blijft de groepsapp. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 25 augustus 2022 Share Geplaatst 25 augustus 2022 Zojuist zei Dansmeister: Waar blijft de groepsapp. Ja als jij er constant uit gaat dan heeft dat ook geen zin. Jules kan de 16e ook niet overigens. Wat zijn jullie druk man. @stacey gaan we dan wel Spider-Man kijken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 25 augustus 2022 Share Geplaatst 25 augustus 2022 1 uur geleden zei La Pulga: Jules kan 9e ook niet en wel 16e Nop. Ben er alleen dat weekend. 10e kan ook wel. Maar ben er waarschijnlijk weer in oktober. En december.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 25 augustus 2022 Share Geplaatst 25 augustus 2022 7 minuten geleden zei Stefan.: Nop. Ben er alleen dat weekend. 10e kan ook wel. Maar ben er waarschijnlijk weer in oktober. En december.. Dans is er 10e ook niet, drukke man is dat geworden. Maar ik kan uiteraard 10e ook, hopelijk wat leuke wedstrijden die dag dat we kunnen kijken. Ik zal wel even Jules vragen of die 10e ook kan. Handig zo'n groepsapp waar geen gebruik van gemaakt wordt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 29 augustus 2022 Share Geplaatst 29 augustus 2022 Op 25-8-2022 om 16:19 zei La Pulga: Dans is er 10e ook niet, drukke man is dat geworden. Maar ik kan uiteraard 10e ook, hopelijk wat leuke wedstrijden die dag dat we kunnen kijken. Ik zal wel even Jules vragen of die 10e ook kan. Handig zo'n groepsapp waar geen gebruik van gemaakt wordt. Hey hallo. Gaan we de 16e? Ik kom dan uit Dammie en moet zaterdag ook in Dammie zijn. Dus dat komt perfect uit. Groetjes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 29 augustus 2022 Share Geplaatst 29 augustus 2022 3 minuten geleden zei Dansmeister: Hey hallo. Gaan we de 16e? Ik kom dan uit Dammie en moet zaterdag ook in Dammie zijn. Dus dat komt perfect uit. Groetjes. Neem je Switch mee dan gaan we Pokémon grinden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 29 augustus 2022 Share Geplaatst 29 augustus 2022 Weet en kent iemand, goede, leuke en niet al te dure tennis game, voor de ps4? Budget 20-35 euro minder mag, duurder niet aub. Liefst in PS store te koop... Niet per se van plan online te gamen, gewoon leuk grandslamtoernooien, friendlies en een career mode... Iets in de trend van Top Spin 2 bijvoorbeeld Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 29 augustus 2022 Share Geplaatst 29 augustus 2022 Mensen die hier COD cold war spelen? Ik heb deze game weken geleden gekocht omdat t in de aanbieding is. Speel alleen maar die nuketown modus en ben nu eerste prestige. Alleen blijft hier mijn level op 1 staan. Weet iemand hoe je dit kunt veranderen zodat het level gewoon weer opbouwt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten