Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Dronkengamerstopic

Alessandro

Aanbevolen berichten

Op 20-8-2022 om 20:53 zei cairo:

Komt in eens random een groep van 20 personen/aliens/dieren en die lopen mijn huis en gaan aan tafel zitten eten. Eten ze dan mijn eten op? Probeerde er 1 te arresteren, gelijk alle 3 mn gasten dood

Ja die komen op bezoek, zijn gewoon friendly en hebben hun eigen eten mee. Als ze een vraagteken boven hun hoofd hebben hangen kan je met ze traden. Ik zou dan je poppetje met meeste sociale skills gebruiken voor de beste prijzen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Stefan.:

Nop. Ben er alleen dat weekend. 10e kan ook wel. Maar ben er waarschijnlijk weer in oktober. En december.. 

Dans is er 10e ook niet, drukke man is dat geworden. Maar ik kan uiteraard 10e ook, hopelijk wat leuke wedstrijden die dag dat we kunnen kijken. Ik zal wel even Jules vragen of die 10e ook kan. 

Handig zo'n groepsapp waar geen gebruik van gemaakt wordt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 25-8-2022 om 16:19 zei La Pulga:

Dans is er 10e ook niet, drukke man is dat geworden. Maar ik kan uiteraard 10e ook, hopelijk wat leuke wedstrijden die dag dat we kunnen kijken. Ik zal wel even Jules vragen of die 10e ook kan. 

Handig zo'n groepsapp waar geen gebruik van gemaakt wordt. 

Hey hallo. Gaan we de 16e? Ik kom dan uit Dammie en moet zaterdag ook in Dammie zijn. Dus dat komt perfect uit.

Groetjes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet en kent iemand, goede, leuke en niet al te dure tennis game, voor de ps4? Budget 20-35 euro minder mag, duurder niet aub. Liefst in PS store te koop... 

Niet per se van plan online te gamen, gewoon leuk grandslamtoernooien, friendlies en een career mode... 

Iets in de trend van Top Spin 2 bijvoorbeeld 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mensen die hier COD cold war spelen? Ik heb deze game weken geleden gekocht omdat t in de aanbieding is. Speel alleen maar die nuketown modus en ben nu eerste prestige. Alleen blijft hier mijn level op 1 staan. Weet iemand hoe je dit kunt veranderen zodat het level gewoon weer opbouwt? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites