ForzaUtreg Geplaatst 6 oktober 2015 Share Geplaatst 6 oktober 2015 Summit aant kijken ;c? Ziet er vet uit, als ik een Star Wars fan was had ik nu niks anders gedaan. Jammer genoeg na me 10de nooit meer leuk gevonden.Klopt ;c Battlefield gevoel maar dan Star Wars, ziet er echt gaaf uit, jammer dat het EA/Origin is tho Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 7 oktober 2015 Share Geplaatst 7 oktober 2015 Ga 'm denk ik ook wel kopen. Bij de release ergens even een key kopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 7 oktober 2015 Share Geplaatst 7 oktober 2015 Heb ook interesse maar gehoord dat er geen single-player campaign bij zit. Even afwachten dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 7 oktober 2015 Share Geplaatst 7 oktober 2015 Heb ook interesse maar gehoord dat er geen single-player campaign bij zit. Even afwachten dus.Hmm, volgens mij zag ik gister in de ingame menu's wel degelijk SP missions langs komen :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 7 oktober 2015 Share Geplaatst 7 oktober 2015 Hmm, volgens mij zag ik gister in de ingame menu's wel degelijk SP missions langs komen :D Campaign of gewoon skirmish? Kan een verschil zijn natuurlijk. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 8 oktober 2015 Share Geplaatst 8 oktober 2015 Heujjj, beta is open, let's go :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 19 oktober 2015 Share Geplaatst 19 oktober 2015 (bewerkt) Goh, vannacht 7 Days To Die aan het spelen met iemand en het spel heeft haar CPU gefrituurd :D Enig idee wat maximaal toelaatbare temperaturen voor GPU en CPU zijn? [MENTION=7359]Stefan.[/MENTION]; maybe? 19 oktober 2015 bewerkt door ForzaUtreg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 19 oktober 2015 Share Geplaatst 19 oktober 2015 Als het goed is gaat een CPU vanzelf uit als die te heet wordt. Hangt een beetje van de soort CPU af hoe heet die max. mag worden, maar boven de 60-70 graden toch zeker meestal niet. Volgens mij gaan ze bij 90-100 graden vanzelf uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 20 oktober 2015 Share Geplaatst 20 oktober 2015 CPU ligt rond de 70 °C denk ik, voor een GPU eerder 100 °C. Je CPU en GPU komen meestal wel met een softwarepakket waarmee je de fan speed kan controleren als je het niet vertrouwt :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 20 oktober 2015 Share Geplaatst 20 oktober 2015 Zelf een beetje zitten testen en temperaturen zijn stabiel bij mij op 50 (CPU)/60 graden (GPU), maximaal 70 voor CPU en maximaal 74 voor GPU als ik intensief game. No worries voor mijzelf dus :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 21 oktober 2015 Share Geplaatst 21 oktober 2015 Heb ondertussen een brandplek op mijn knie van mijn laptop tijdens Counterstrike. Niet voor niks dat ik daarmee gestopt ben man, dikke kachel wordt t. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kiewiet Geplaatst 22 oktober 2015 Share Geplaatst 22 oktober 2015 Heb ondertussen een brandplek op mijn knie van mijn laptop tijdens Counterstrike. Niet voor niks dat ik daarmee gestopt ben man, dikke kachel wordt t. :D Speel je met laptop op schoot dan? Dat is echt super slecht voor je namelijk :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 22 oktober 2015 Share Geplaatst 22 oktober 2015 Speel je met laptop op schoot dan? Dat is echt super slecht voor je namelijk :P Ja, wat is daar slecht aan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kiewiet Geplaatst 22 oktober 2015 Share Geplaatst 22 oktober 2015 Ja, wat is daar slecht aan? http://www.nu.nl/internet/453173/werken-met-laptop-schadelijk-voor-zaad.html Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 22 oktober 2015 Share Geplaatst 22 oktober 2015 http://www.nu.nl/internet/453173/werken-met-laptop-schadelijk-voor-zaad.html Huhu wtf, zal bij mij niet zo erg zijn, aangezien ik nooit zit zoals ze het beschrijven. Ik zit ongeveer zo, maar dan iets verder naar achteren en relaxter, laptop rust lekker op mn knie: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 22 oktober 2015 Share Geplaatst 22 oktober 2015 In de trein ook altijd zo inderdaad. :) Doe het ook verre van vaak op die manier, dus dan zal het wel reuze meevallen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 23 oktober 2015 Share Geplaatst 23 oktober 2015 Even serieus, hoe kan je zo zitten en alsnog fatsoenlijk CS spelen. :cab: Waar laat je je muis bijvoorbeeld? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 23 oktober 2015 Share Geplaatst 23 oktober 2015 Even serieus, hoe kan je zo zitten en alsnog fatsoenlijk CS spelen. :cab: Waar laat je je muis bijvoorbeeld? Speelt die niet mee :mrg: #TouchPadMasterRace Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 23 oktober 2015 Share Geplaatst 23 oktober 2015 Is dit serieus? :-D Haha wat een baas die Kerft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 23 oktober 2015 Share Geplaatst 23 oktober 2015 Hey [MENTION=7019]Barteh[/MENTION];, niet liegen he, Karel is ook Gold Nova 4 ofzo ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marceltjuh00 Geplaatst 14 november 2015 Share Geplaatst 14 november 2015 Iemand een tip voor een lekkere browsergame of iets dergelijks? Momenteel in het buitenland met enkel mijn Mac maakt me toch wel verdrietig qua games haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 15 november 2015 Share Geplaatst 15 november 2015 Iemand een tip voor een lekkere browsergame of iets dergelijks? Momenteel in het buitenland met enkel mijn Mac maakt me toch wel verdrietig qua games haha. Mini Metro als je van puzzelen houdt. Kan me niet indenken dat ie Mac die game niet kan draaien ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 7 december 2015 Share Geplaatst 7 december 2015 Nieuwe Overwatch hero's en maps zijn gratis :) Dus na €40 ben je klaar, gelukkig. Als er een open beta is maar eens een topicje aanmaken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 7 december 2015 Auteur Share Geplaatst 7 december 2015 Nieuwe Overwatch hero's en maps zijn gratis :) Dus na €40 ben je klaar, gelukkig. Als er een open beta is maar eens een topicje aanmaken. Die 40e is dan zo'n founder pack ofzo, of is de game niet f2p? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 7 december 2015 Share Geplaatst 7 december 2015 Die 40e is dan zo'n founder pack ofzo, of is de game niet f2p? €40 is pc, €60 is met wat extra's, €130 of zo voor collector. Eerste komt niet op consoles uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten