LosMerengues Geplaatst 26 augustus 2015 Share Geplaatst 26 augustus 2015 Meestal krijg je max 10euro nog voor spellen, mits ze in een goede staat zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 9 september 2015 Share Geplaatst 9 september 2015 Nou, had weer zin om wat te gamen dus Metal Gear Solid 4 besteld. Komt normaal morgen binnen. Zin in, deeltje 3 is tot nu toe de beste game die ik ooit heb gespeeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 15 september 2015 Share Geplaatst 15 september 2015 blCI9A1nzLI Geniaal stukje van Twitch :D Sxyhxy, streamed voornamelijk H1Z1 en op zaterdagavond staat de telefoonlijn open voor random, achterlijke vragen onder het genot van een alcoholische versnapering. Alles kan en alles mag :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 19 september 2015 Share Geplaatst 19 september 2015 Zou je nog wat voor een Xbox 360 kunnen vangen of kan ik 'm net zo goed mee naar school nemen en tegen een docent z'n bakkes gooien? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ADG-Vincent Geplaatst 19 september 2015 Share Geplaatst 19 september 2015 Als je dat laatste doet.... zorg er dan voor dat je het zo spectaculair mogelijk doet op het 6 uur journaal komt :p misschien met een logo van Manutd.nl erop? :p Zonder alle gekheid op een stokje, kijk even op marktplaats wat er tegenwoordig voor gevraagd word. Ik heb mijn xbox360 paar weken geleden nog verkocht aan een goede vriendin voor 100 euries. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 21 september 2015 Share Geplaatst 21 september 2015 Life is Strange dikke aanrader voor mensen die van Telltale games houden, beetje combinatie van The Last Journey en Twin Peaks. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 22 september 2015 Share Geplaatst 22 september 2015 Life is Strange dikke aanrader voor mensen die van Telltale games houden, beetje combinatie van The Last Journey en Twin Peaks. Staat met stip genoteerd, nog eventjes wachten op wat meer korting. Ben nu toch nog bezig met GoT en daarna Tales of the Borderlands. Hopelijk komt epi 6 vanGoT snel uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 22 september 2015 Share Geplaatst 22 september 2015 Staat met stip genoteerd, nog eventjes wachten op wat meer korting. Ben nu toch nog bezig met GoT en daarna Tales of the Borderlands. Hopelijk komt epi 6 vanGoT snel uit. Ik ben tegelijk met Borderlands en the Wolf Among us bezig(Desktop/Laptop). Speelt lekker weg :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 23 september 2015 Share Geplaatst 23 september 2015 Ik ben tegelijk met Borderlands en the Wolf Among us bezig(Desktop/Laptop). Speelt lekker weg :) Is Borderlands een probleem als je de spellen nooit gespeeld hebt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 23 september 2015 Share Geplaatst 23 september 2015 Niet echt. Hyperion en hun baas Handsome Jacks was de badguy, dat is alles wat je hoeft te weten ;c (Geen spoiler, kom je in minuuut 1 van Borderlsnds 2 achter :D) Heel misschien mis je wat references, maar het verhaal is redelijk op zichzelf staand Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 23 september 2015 Share Geplaatst 23 september 2015 Verhaal van Borderlands 1 trekt alleszins op geen kloten :D Dus veel zal je wel niet missen denk ik. Tales From The Borderlands is blijkbaar wel een schot in de roos qua storytelling. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 23 september 2015 Share Geplaatst 23 september 2015 Life is Strange dikke aanrader voor mensen die van Telltale games houden, beetje combinatie van The Last Journey en Twin Peaks. Wat moet ik hiervan verwachten? Ik zit op mijn mobiel dus heb ff geen ruimte om uitgebreid te kieken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 24 september 2015 Share Geplaatst 24 september 2015 Verhaal van Borderlands 1 trekt alleszins op geen kloten :D Dus veel zal je wel niet missen denk ik. Tales From The Borderlands is blijkbaar wel een schot in de roos qua storytelling. Heb Borderlands 1 2 uur gespeeld en nadien afgezet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 24 september 2015 Share Geplaatst 24 september 2015 Wat moet ik hiervan verwachten? Ik zit op mijn mobiel dus heb ff geen ruimte om uitgebreid te kieken. Je speelt als Max, een tienermeisje dat een opleiding fotografie volgt op een internaat in het pittoreske Arcadia Bay. Gameplay is voornamelijk zoals de Telltale games: interageren met objecten in de omgeving, praten met andere mensen en keuzes maken. Grootste troefkaart van het spel is de verrassend diepgaande choice & consequence. Verhaal en character development zijn ook top so far. Enige minpuntjes voor mij zijn de ietwat slechte lip-sync en de writing is soms ook wat raar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 24 september 2015 Share Geplaatst 24 september 2015 Life is Strange meerdere keren gezien op Twitch, maar echt zelf spelen lijkt me minder. Alsnog een leuke game. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 24 september 2015 Share Geplaatst 24 september 2015 Je speelt als Max, een tienermeisje dat een opleiding fotografie volgt op een internaat in het pittoreske Arcadia Bay. Gameplay is voornamelijk zoals de Telltale games: interageren met objecten in de omgeving, praten met andere mensen en keuzes maken. Grootste troefkaart van het spel is de verrassend diepgaande choice & consequence. Verhaal en character development zijn ook top so far. Enige minpuntjes voor mij zijn de ietwat slechte lip-sync en de writing is soms ook wat raar. Maar wat is het verhaal dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 25 september 2015 Share Geplaatst 25 september 2015 Tienerdrama + tijdreizen, klinkt misschien nogal dom als je het zo hoort maar het is echt goed uitgevoerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 2 oktober 2015 Share Geplaatst 2 oktober 2015 Heb mn CS skins verkocht omdat ik klaar ermee ben. Nu 40 euro op steam. Iemand aanraders hoe ik dit kan besteden? Neig naar H1Z1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 2 oktober 2015 Share Geplaatst 2 oktober 2015 Heb mn CS skins verkocht omdat ik klaar ermee ben. Nu 40 euro op steam. Iemand aanraders hoe ik dit kan besteden? Neig naar H1Z1Meh, H1Z1 is een beetje mixed feelings hoor, survival is geen reet aan (uren harvesten om vervolgens door een hacker kapot gemaakt te worden :D) en Battle Royale is ook een beetje fucked up (hackers, teams in solo BR's etc :D) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 2 oktober 2015 Share Geplaatst 2 oktober 2015 Meh, H1Z1 is een beetje mixed feelings hoor, survival is geen reet aan (uren harvesten om vervolgens door een hacker kapot gemaakt te worden :D) en Battle Royale is ook een beetje fucked up (hackers, teams in solo BR's etc :D) Geen verdere aanraders? Neigde ook al naar Mortal Kombat of Street Fighter, maar om nu alleen maar voor dure fighters te gaan na Smash Bros lijkt me ook niet verstandig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 2 oktober 2015 Share Geplaatst 2 oktober 2015 Geen verdere aanraders? Neigde ook al naar Mortal Kombat of Street Fighter, maar om nu alleen maar voor dure fighters te gaan na Smash Bros lijkt me ook niet verstandig.Street Fighter is alleen lachen als je zo'n fightpad hebt :D Verder niet echt aanraders nee, beetje rustig qua leuke games op het moment. Enige waar ik veel plezier aan beleef momenteel is 7 Days To Die, vooral leuk als je met meerdere mensen in dezelfde multiplayer wereld speelt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 2 oktober 2015 Share Geplaatst 2 oktober 2015 Geen verdere aanraders? Neigde ook al naar Mortal Kombat of Street Fighter, maar om nu alleen maar voor dure fighters te gaan na Smash Bros lijkt me ook niet verstandig. Blood Bowl 2 schijnt heel tof te zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 4 oktober 2015 Share Geplaatst 4 oktober 2015 Toch maar voor Street Fighter gegaan, geen spijt van, zoveel diepgang, en controls zijn op een pc best te doen, heb al trucjes gevonden voor de halve cirkels :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 6 oktober 2015 Share Geplaatst 6 oktober 2015 Goh, zie nu gameplay van de nieuwe Star Wars Battlefront :< Die ga ik wel halen gok ik zo : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 6 oktober 2015 Share Geplaatst 6 oktober 2015 Goh, zie nu gameplay van de nieuwe Star Wars Battlefront :< Die ga ik wel halen gok ik zo :< Summit aant kijken ;c? Ziet er vet uit, als ik een Star Wars fan was had ik nu niks anders gedaan. Jammer genoeg na me 10de nooit meer leuk gevonden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten