Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Dronkengamerstopic

Alessandro

Aanbevolen berichten

Als je dat laatste doet.... zorg er dan voor dat je het zo spectaculair mogelijk doet op het 6 uur journaal komt :p

misschien met een logo van Manutd.nl erop? :p

Zonder alle gekheid op een stokje, kijk even op marktplaats wat er tegenwoordig voor gevraagd word. Ik heb mijn xbox360 paar weken geleden nog verkocht aan een goede vriendin voor 100 euries.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Life is Strange dikke aanrader voor mensen die van Telltale games houden, beetje combinatie van The Last Journey en Twin Peaks.

Staat met stip genoteerd, nog eventjes wachten op wat meer korting. Ben nu toch nog bezig met GoT en daarna Tales of the Borderlands. Hopelijk komt epi 6 vanGoT snel uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Staat met stip genoteerd, nog eventjes wachten op wat meer korting. Ben nu toch nog bezig met GoT en daarna Tales of the Borderlands. Hopelijk komt epi 6 vanGoT snel uit.

Ik ben tegelijk met Borderlands en the Wolf Among us bezig(Desktop/Laptop). Speelt lekker weg :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat moet ik hiervan verwachten? Ik zit op mijn mobiel dus heb ff geen ruimte om uitgebreid te kieken.

Je speelt als Max, een tienermeisje dat een opleiding fotografie volgt op een internaat in het pittoreske Arcadia Bay. Gameplay is voornamelijk zoals de Telltale games: interageren met objecten in de omgeving, praten met andere mensen en keuzes maken. Grootste troefkaart van het spel is de verrassend diepgaande choice & consequence. Verhaal en character development zijn ook top so far. Enige minpuntjes voor mij zijn de ietwat slechte lip-sync en de writing is soms ook wat raar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je speelt als Max, een tienermeisje dat een opleiding fotografie volgt op een internaat in het pittoreske Arcadia Bay. Gameplay is voornamelijk zoals de Telltale games: interageren met objecten in de omgeving, praten met andere mensen en keuzes maken. Grootste troefkaart van het spel is de verrassend diepgaande choice & consequence. Verhaal en character development zijn ook top so far. Enige minpuntjes voor mij zijn de ietwat slechte lip-sync en de writing is soms ook wat raar.

Maar wat is het verhaal dan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb mn CS skins verkocht omdat ik klaar ermee ben. Nu 40 euro op steam. Iemand aanraders hoe ik dit kan besteden? Neig naar H1Z1
Meh, H1Z1 is een beetje mixed feelings hoor, survival is geen reet aan (uren harvesten om vervolgens door een hacker kapot gemaakt te worden :D) en Battle Royale is ook een beetje fucked up (hackers, teams in solo BR's etc :D)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Meh, H1Z1 is een beetje mixed feelings hoor, survival is geen reet aan (uren harvesten om vervolgens door een hacker kapot gemaakt te worden :D) en Battle Royale is ook een beetje fucked up (hackers, teams in solo BR's etc :D)

Geen verdere aanraders? Neigde ook al naar Mortal Kombat of Street Fighter, maar om nu alleen maar voor dure fighters te gaan na Smash Bros lijkt me ook niet verstandig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geen verdere aanraders? Neigde ook al naar Mortal Kombat of Street Fighter, maar om nu alleen maar voor dure fighters te gaan na Smash Bros lijkt me ook niet verstandig.
Street Fighter is alleen lachen als je zo'n fightpad hebt :D

12-3-08-street-fighter-stic.jpg

Verder niet echt aanraders nee, beetje rustig qua leuke games op het moment. Enige waar ik veel plezier aan beleef momenteel is 7 Days To Die, vooral leuk als je met meerdere mensen in dezelfde multiplayer wereld speelt

Link naar opmerking
Deel via andere websites