Mangata Geplaatst 16 februari 2014 Share Geplaatst 16 februari 2014 Zijn er mensen die http://nl.soccermanager.com/ spelen? Overweeg een topic aan te maken, als er meer zijn die het spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 20 februari 2014 Share Geplaatst 20 februari 2014 Is er iemand die Banished heeft ? Zo ja, het spelen waard ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 22 februari 2014 Share Geplaatst 22 februari 2014 Is er iemand die Banished heeft ? Zo ja, het spelen waard ? Hoorde er iemand op school over, hij was er super enthousiast over ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ravi Geplaatst 22 februari 2014 Share Geplaatst 22 februari 2014 Is er iemand die Banished heeft ? Zo ja, het spelen waard ? Heb hem even bekeken, ziet er redelijk tof uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 22 februari 2014 Share Geplaatst 22 februari 2014 Heb hem maar gehaald nadat ik wat YT content gezien had. Ben erg benieuwd ! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 27 februari 2014 Share Geplaatst 27 februari 2014 Mensen die van plan zijn om de South Park game te halen? Ziet er wel goed uit moet ik zeggen. De nieuwe Thief is ook uitgekomen deze week maar blijkbaar is het nogal een teleurstelling :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 27 februari 2014 Auteur Share Geplaatst 27 februari 2014 Mensen die van plan zijn om de South Park game te halen? Ziet er wel goed uit moet ik zeggen. De nieuwe Thief is ook uitgekomen deze week maar blijkbaar is het nogal een teleurstelling :( Ik ga voor South Park! Ziet er wel gaaf uit idd. Thief zie ik niet zitten. Beelden lijken me nogal saai. Je zal er wel een fan van moeten zijn denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 27 februari 2014 Share Geplaatst 27 februari 2014 Het concept van Thief is nochtans erg tof hoor, een game die puur om stealth draait. Thief: Deadly Shadows is een erg leuk spel maar wel een beetje gedateerd (uit 2004). Ach ja, zal 'm wel eens in een sale oppikken :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 28 februari 2014 Share Geplaatst 28 februari 2014 Re: Dronkengamerstopic Ik heb recent Mass Effect maar even uit de sale opgehaald. 3 eurotjes. Mass Effect 2 geleend van [MENTION=25395]Breeza[/MENTION]; en nu maar eens door beide delen heen knallen :< Als ik daar mee klaar ben deel 3 ook maar even aanschaffen. Heb 2 en 3 al wel eens gespeeld op de pc maar nooit achter elkaar dat je dus alle beslissingen hebt gehad. Heerlijke serie :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Breeza Geplaatst 28 februari 2014 Share Geplaatst 28 februari 2014 Ja succes ermee, ik moet zelf ook nog een keer opnieuw beginnen hehe. Maar daar moet je gelijk weer 100+ uren tijd voor hebben :P. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 1 maart 2014 Share Geplaatst 1 maart 2014 Pfoeh, net een tornado gehad in Banished :-D Gelukkig ging hij ruim langs mijn stad heen. ZIt nu in jaar 28 ofzo, had na +- 15 jaar een grote terugval van bevolking door vergrijzing. Nu maar een babyboom uitlokken door genoeg huizen extra te bouwen zodat jongeren op zichzelf kunnen gaan wonen. Qua voorzieningen loopt het perfect dus alleen uitbreiding van de bevolking is nu het belangrijkste Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marceltjuh00 Geplaatst 2 maart 2014 Share Geplaatst 2 maart 2014 Even huilen, omdat Banished er niet voor de Mac is :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ravi Geplaatst 2 maart 2014 Share Geplaatst 2 maart 2014 Even huilen, omdat Banished er niet voor de Mac is :( Je moet als gamer ook geen Mac halen :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marceltjuh00 Geplaatst 2 maart 2014 Share Geplaatst 2 maart 2014 Je moet als gamer ook geen Mac halen :cab: Haha, nee dat is een ding wat zeker is! Zo veel game ik verder ook niet, helemaal de tijd niet voor en mijn Mac is uitstekend voor mijn werk en studie, dus dit verlies moet ik even leren accepteren :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 30 maart 2014 Share Geplaatst 30 maart 2014 (bewerkt) Heeft iemand al Goat Simulator 2014 gezien? Briljant spel echt waar :-D http://www.youtube.com/watch?v=_n9NtLM7UN4&list=UUJTWU5K7kl9EE109HBeoldA 30 maart 2014 bewerkt door lennard95 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 30 maart 2014 Share Geplaatst 30 maart 2014 18+ spellen zijn helaas niet toegestaan op MU Lennie. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 30 maart 2014 Auteur Share Geplaatst 30 maart 2014 Dronkengamerstopic Goat simulator_O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 8 april 2014 Share Geplaatst 8 april 2014 Hier een leuk spel waar je ook echt geld mee kunt verdienen. Nederland is met 500 spelers nog niet echt goed vertegenwoordigd. Dus als je interesse hebt schrijf je in via deze link: http://www.marketglory.com/strategygame/gielheyms Hier kun je vinden wat het is en wat je allemaal kunt doen http://www.marketglory.com/info/documentation Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 8 april 2014 Share Geplaatst 8 april 2014 [YOUTUBE]4MGAWx1nm48[/YOUTUBE] Dafuq did I just watch :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 8 april 2014 Share Geplaatst 8 april 2014 Geweldig ja, beetje Tony Hawk achtig :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 9 april 2014 Auteur Share Geplaatst 9 april 2014 Dronkengamerstopic PewDiePie is zo'n vage kerel. Snap echt niet waarom hij zoveel volgers heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 9 april 2014 Share Geplaatst 9 april 2014 PewDiePie is zo'n vage kerel. Snap echt niet waarom hij zoveel volgers heeft. Eens. Die video's die tegenwoordig enorm populair zijn vind ik allemaal zo nep, kan er niet om lachen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marceltjuh00 Geplaatst 17 april 2014 Share Geplaatst 17 april 2014 Iemand een aanrader voor een spel op de Mac? Ik ben een vrij allround qua soorten games :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 17 april 2014 Share Geplaatst 17 april 2014 Iemand een aanrader voor een spel op de Mac? Ik ben een vrij allround qua soorten games :D Xcom enemy unknown , eu4 . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marceltjuh00 Geplaatst 17 april 2014 Share Geplaatst 17 april 2014 Xcom enemy unknown , eu4 . Wat zijn de grote pluspunten van beide games en de mindere? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten