Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Dronkengamerstopic

Alessandro

Aanbevolen berichten

Mensen die van plan zijn om de South Park game te halen? Ziet er wel goed uit moet ik zeggen. De nieuwe Thief is ook uitgekomen deze week maar blijkbaar is het nogal een teleurstelling :(

Ik ga voor South Park! Ziet er wel gaaf uit idd. Thief zie ik niet zitten. Beelden lijken me nogal saai. Je zal er wel een fan van moeten zijn denk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Re: Dronkengamerstopic

Ik heb recent Mass Effect maar even uit de sale opgehaald. 3 eurotjes. Mass Effect 2 geleend van [MENTION=25395]Breeza[/MENTION]; en nu maar eens door beide delen heen knallen :< Als ik daar mee klaar ben deel 3 ook maar even aanschaffen. Heb 2 en 3 al wel eens gespeeld op de pc maar nooit achter elkaar dat je dus alle beslissingen hebt gehad. Heerlijke serie :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pfoeh, net een tornado gehad in Banished :-D Gelukkig ging hij ruim langs mijn stad heen. ZIt nu in jaar 28 ofzo, had na +- 15 jaar een grote terugval van bevolking door vergrijzing. Nu maar een babyboom uitlokken door genoeg huizen extra te bouwen zodat jongeren op zichzelf kunnen gaan wonen. Qua voorzieningen loopt het perfect dus alleen uitbreiding van de bevolking is nu het belangrijkste

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier een leuk spel waar je ook echt geld mee kunt verdienen. Nederland is met 500 spelers nog niet echt goed vertegenwoordigd. Dus als je interesse hebt schrijf je in via deze link: http://www.marketglory.com/strategygame/gielheyms

Hier kun je vinden wat het is en wat je allemaal kunt doen

http://www.marketglory.com/info/documentation

Link naar opmerking
Deel via andere websites