Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Dronkengamerstopic

Alessandro

Aanbevolen berichten

Iemand die mij wat kan vertellen over de UFC reeks? Wat de recenste of de beste is... Ben hier toevallig op de UFC 2010 demo gestoten en ben verliefd, wil graag een volledige game halen.

UFC 2010 heeft extreem veel problemen online dus ik zou als ik jou was wachten op UFC 2011 maar die komt in januari 2012 pas uit dusja moeilijke keuze

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Iemand verstand van Magic Card games? :P Vind wel tof lijkt op Pokemon TCG.

Het lijkt ook erg op Yu-Gi-Oh. Een vriend op de middelbare school speelde het altijd. Ik heb er nooit in kunnen komen door de Yu-Gi-Oh rage. Het ziet er overigens wel tof uit.

Magic is de moeder de cardgames, eigenlijk zijn veel cardgames daarop gebasseerd. Was zelf helemaal into DBZ CCG dus heb me er nooit in verdiept.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geld is in een CCG niet de reden om te spelen, eerder een bijzaak. Grote CCG toernooi hebben bij lange na niet het prijzengeld om er rijk mee te worden, zoals bij Poker wel het geval is. Exclusieve kaarten zijn meestal de grootste prijzen, en het andere prijzengeld wat je wint word vaak in andere kaarten gestopt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eindelijk kan ik het 'vervolg' spelen op de game waar ik zoveel uren plezier aan heb gehad. Heb dus eindelijk Fable 3 in m'n bezit, en aangezien ik geen Xbox heb, heb ik nooit deel 2 kunnen spelen. Met Fable The Lost Chapters heb ik me zo verschrikkelijk goed vermaakt hé, staat op mijn nummer 1 in ieder geval.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eindelijk kan ik het 'vervolg' spelen op de game waar ik zoveel uren plezier aan heb gehad. Heb dus eindelijk Fable 3 in m'n bezit, en aangezien ik geen Xbox heb, heb ik nooit deel 2 kunnen spelen. Met Fable The Lost Chapters heb ik me zo verschrikkelijk goed vermaakt hé, staat op mijn nummer 1 in ieder geval.

Deel 3 vind ik ten opzichte van 1 en 2 echt tegenvallen. Vooral het einde waar ik maar.niks over zal spoilen...

Damn Gow 3 is gruwelijk. Nu alleen de hele avond bezig geweest met assasins creed 2. Ook gister gehaald.

Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Magic heb ik heel lang gespeeld en ook geld mee verdiend, lukt aardig als je een network opbouwt, positieve referenties hebt en heel veel geluk hebt. Heb weleens gehad dat ik een set kaarten voor 17 ps kocht en 2 dagen later voor 25 ps kon doorverkopen. Het vereist wel veel tijd en kennis. Ben er toen maar mee gestopt, omdat het spel geld bleef kosten en ik een beetje uitgespeeld was.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eventjes een vraagje mannen;

Is er een manier waarop ik snel kan zien of een spel efficient en goed op een bepaald pc draait? Soms heb je namelijk bv. een bepaald processor van AMD op een pc, terwijl dat niet duidelijk bij de systeemvereisten in het spel staat (staat QuadCore oid), ik ben ook geen expert op het gebied van computeronderdelen, dus dat is vrij lastig. Ik wil een nieuw pc kopen speciaal voor Skyrim en ik wil niet honderden euro's neertellen voor iets dat het spel niet 'goed' aankan. Ik weet dat canyourunit bestaat, maar die matcht het spel alleen met de systeemvereisten op je eigen pc waar je de flash-programma draait. Iemand een handige site hiervoor?

Link naar opmerking
Deel via andere websites