Jelle. Geplaatst 13 september 2011 Share Geplaatst 13 september 2011 Ik heb hem op de PC... dat ik hem op de PC heb zegt genoeg. :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hurricane Geplaatst 14 september 2011 Share Geplaatst 14 september 2011 Iemand die mij wat kan vertellen over de UFC reeks? Wat de recenste of de beste is... Ben hier toevallig op de UFC 2010 demo gestoten en ben verliefd, wil graag een volledige game halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kiewiet Geplaatst 14 september 2011 Share Geplaatst 14 september 2011 Iemand die mij wat kan vertellen over de UFC reeks? Wat de recenste of de beste is... Ben hier toevallig op de UFC 2010 demo gestoten en ben verliefd, wil graag een volledige game halen. UFC 2010 heeft extreem veel problemen online dus ik zou als ik jou was wachten op UFC 2011 maar die komt in januari 2012 pas uit dusja moeilijke keuze Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aarondinho Geplaatst 14 september 2011 Share Geplaatst 14 september 2011 Ja online is echt slecht. Laggy servers. Met maat van me mss 1 van de 10 potjes online geen dikke lagg. Offline is ie wel beest hoor! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 14 september 2011 Share Geplaatst 14 september 2011 Anders die game van EA? MMA nog iets.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 14 september 2011 Share Geplaatst 14 september 2011 Iemand verstand van Magic Card games? :P Vind wel tof lijkt op Pokemon TCG. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 14 september 2011 Auteur Share Geplaatst 14 september 2011 Het lijkt ook erg op Yu-Gi-Oh. Een vriend op de middelbare school speelde het altijd. Ik heb er nooit in kunnen komen door de Yu-Gi-Oh rage. Het ziet er overigens wel tof uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Captain Geplaatst 14 september 2011 Share Geplaatst 14 september 2011 Niemand die hier Kings Bounty kent? Ik speel het nu, erg interessant spel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 14 september 2011 Share Geplaatst 14 september 2011 Iemand verstand van Magic Card games? :P Vind wel tof lijkt op Pokemon TCG. Het lijkt ook erg op Yu-Gi-Oh. Een vriend op de middelbare school speelde het altijd. Ik heb er nooit in kunnen komen door de Yu-Gi-Oh rage. Het ziet er overigens wel tof uit. Magic is de moeder de cardgames, eigenlijk zijn veel cardgames daarop gebasseerd. Was zelf helemaal into DBZ CCG dus heb me er nooit in verdiept. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 14 september 2011 Share Geplaatst 14 september 2011 Niemand die hier Kings Bounty kent? Ik speel het nu, erg interessant spel Mooi spel trouwens. Leuke turnbased shizzle. :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 14 september 2011 Share Geplaatst 14 september 2011 Magic is de moeder de cardgames, eigenlijk zijn veel cardgames daarop gebasseerd. Was zelf helemaal into DBZ CCG dus heb me er nooit in verdiept. Magic heb ik ooit vroeger nog heel vaak gedaan bij een oude kameraad van me, dat was echt een heldenspel :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hyllus Geplaatst 15 september 2011 Share Geplaatst 15 september 2011 Kun je veel geld mee verdienen met dat Magic. Dacht dat Noah Boeken daar ook mee begonnen is toen hij nog niet pokerde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 15 september 2011 Share Geplaatst 15 september 2011 Geld is in een CCG niet de reden om te spelen, eerder een bijzaak. Grote CCG toernooi hebben bij lange na niet het prijzengeld om er rijk mee te worden, zoals bij Poker wel het geval is. Exclusieve kaarten zijn meestal de grootste prijzen, en het andere prijzengeld wat je wint word vaak in andere kaarten gestopt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hurricane Geplaatst 15 september 2011 Share Geplaatst 15 september 2011 Anders die game van EA? MMA nog iets.. Is die voor Xbox? Kan er ook geen demo van vinden:( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 15 september 2011 Share Geplaatst 15 september 2011 Ik heb de nieuwste Magic voor XBL. Best lachen. Was vroeger een paas in Yu-Gi-Oh trouwens. Mojang (makers van Minecraft) maken ook zo'n game. Scrolls. http://www.scrolls.com Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Captain Geplaatst 20 september 2011 Share Geplaatst 20 september 2011 Eindelijk kan ik het 'vervolg' spelen op de game waar ik zoveel uren plezier aan heb gehad. Heb dus eindelijk Fable 3 in m'n bezit, en aangezien ik geen Xbox heb, heb ik nooit deel 2 kunnen spelen. Met Fable The Lost Chapters heb ik me zo verschrikkelijk goed vermaakt hé, staat op mijn nummer 1 in ieder geval. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 20 september 2011 Auteur Share Geplaatst 20 september 2011 Zo Gears 3 kopen_O_ Heerlijk vermaak! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Didier_Bant Geplaatst 22 september 2011 Share Geplaatst 22 september 2011 Eindelijk kan ik het 'vervolg' spelen op de game waar ik zoveel uren plezier aan heb gehad. Heb dus eindelijk Fable 3 in m'n bezit, en aangezien ik geen Xbox heb, heb ik nooit deel 2 kunnen spelen. Met Fable The Lost Chapters heb ik me zo verschrikkelijk goed vermaakt hé, staat op mijn nummer 1 in ieder geval. Deel 3 vind ik ten opzichte van 1 en 2 echt tegenvallen. Vooral het einde waar ik maar.niks over zal spoilen... Damn Gow 3 is gruwelijk. Nu alleen de hele avond bezig geweest met assasins creed 2. Ook gister gehaald. Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hurricane Geplaatst 25 september 2011 Share Geplaatst 25 september 2011 Anders die game van EA? MMA nog iets.. Heb het gehaald voor 10 euro, heerlijk vermaak:mrgy: En nu wachten op de nieuwe UFC! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antharas Geplaatst 26 september 2011 Share Geplaatst 26 september 2011 Mja UFC is echt stukken beter en realisticher dan EA MMA las ik overal. Wel goed dat je hem voor €10 hebt, ik had de mijne (UFC dus) ook voor €10, tweedehands Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hurricane Geplaatst 27 september 2011 Share Geplaatst 27 september 2011 Mwa, ik las dan weer dat EA duidelijk meer kaas heeft gegeten van goede sportgames maken itt THQ. Maar goed, de carrière modus is best leuk, straks ook nog FIFA12, ik haal januari wel :mrgy: Al is het grote pluspunt voor mij aan UFC de veel grotere schade aan het lichaam :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bjk4ever Geplaatst 29 september 2011 Share Geplaatst 29 september 2011 Magic heb ik heel lang gespeeld en ook geld mee verdiend, lukt aardig als je een network opbouwt, positieve referenties hebt en heel veel geluk hebt. Heb weleens gehad dat ik een set kaarten voor 17 ps kocht en 2 dagen later voor 25 ps kon doorverkopen. Het vereist wel veel tijd en kennis. Ben er toen maar mee gestopt, omdat het spel geld bleef kosten en ik een beetje uitgespeeld was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bjk4ever Geplaatst 29 september 2011 Share Geplaatst 29 september 2011 Eventjes een vraagje mannen; Is er een manier waarop ik snel kan zien of een spel efficient en goed op een bepaald pc draait? Soms heb je namelijk bv. een bepaald processor van AMD op een pc, terwijl dat niet duidelijk bij de systeemvereisten in het spel staat (staat QuadCore oid), ik ben ook geen expert op het gebied van computeronderdelen, dus dat is vrij lastig. Ik wil een nieuw pc kopen speciaal voor Skyrim en ik wil niet honderden euro's neertellen voor iets dat het spel niet 'goed' aankan. Ik weet dat canyourunit bestaat, maar die matcht het spel alleen met de systeemvereisten op je eigen pc waar je de flash-programma draait. Iemand een handige site hiervoor? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 29 september 2011 Share Geplaatst 29 september 2011 http://www.canyourunit.com ?? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheBazzterd Geplaatst 29 september 2011 Share Geplaatst 29 september 2011 heb je het bericht wel gelezen??? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten