Big Mike Geplaatst 22 februari 2012 Share Geplaatst 22 februari 2012 Is de Michael Jansen, de Michael Jansen ex Vitesse speler? Zeer jammer dat het zo met hem gelopen is, zeer groot talent tot hij getroffen werd door dat hartvirus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 22 februari 2012 Share Geplaatst 22 februari 2012 Ja dat is hem inderdaad. Was erg matig, helaas, bij Go Ahead. Mooi dat er schoon schip wordt gemaakt, nu goed versterken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 22 februari 2012 Share Geplaatst 22 februari 2012 Zeer jammer indeed, had bij zijn debuut toch gewoon Michael Owen in de zak. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 22 februari 2012 Auteur Share Geplaatst 22 februari 2012 Het kan hard gaan, heeft zelfs nog in oranje-voorselectie gezeten. Verder baal ik wel van het vertrek van Janota, onder de juiste begeleiding kan het gewoon de beste speler van de JPL zijn in mijn ogen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 22 februari 2012 Share Geplaatst 22 februari 2012 Ja, en toen kwam Emanuelson als een dwaas in en kreeg hij daardoor last van zijn hart, scumbag Emanuelson :(. Als hij zich doorontwikkeld had dan was het de nummer 1 VCL geweest voor Oranje vanaf 2004. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 22 februari 2012 Auteur Share Geplaatst 22 februari 2012 Dan had hij nu gewoon basis bij Real gestaan man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Evers Geplaatst 22 februari 2012 Share Geplaatst 22 februari 2012 Vind het alleen jammer van Janota en Tarvajärvi, dat die anderen weg mogen is niet meer dan terecht. Janota is een voetballer voor de Eredivisie, dat lompe strijdvoetbal van de Jupiler League is niks voor die jongen. Jansen is inderdaad erg ver afgegleden, mist snelheid en ligt zo'n beetje iedere wedstrijd wel op de grond met een pijntje hier en een pijntje daar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 22 februari 2012 Auteur Share Geplaatst 22 februari 2012 (bewerkt) Zijn aantal spandoeken met wat teksten opgehangen bij horst. 22 februari 2012 bewerkt door Pinolero Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 22 februari 2012 Share Geplaatst 22 februari 2012 Hoe doet die Oscar Lopez het? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
superboer86 Geplaatst 23 februari 2012 Share Geplaatst 23 februari 2012 Gaat lekker bij de Eagles. Zo lekker, we gooien gewoon halve selectie der uit:D Dat is natuurlijk niet zo he, ze zijn alleen verplicht per 1 april aan te geven wat ze doen. Maar ze hoeven zich er totaal niet aan te houden. Volgens mij zijn al die spelers wel redelijk de groot verdieners van de club. Ze wachten gewoon nog even, kijken hoe het zit met de financiën en dan bepalen wie ze toch een contract verlenging krijgt en wie niet en hoever ze kunnen gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 23 februari 2012 Share Geplaatst 23 februari 2012 Nope, er zijn namelijk ook wat spelers waarmee ze misschien later nog in onderhandeling gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 23 februari 2012 Auteur Share Geplaatst 23 februari 2012 Nee vanuit club is aangegeven niet verder te gaan met deze spelers. @cimbomcu 2 wedstrijden gespeeld dus een heel goed oordeel valt er nog niet over te geven. Je kunt alleen zien dat het neit echt een mandekker s maar wel geweldig kan voetballen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
superboer86 Geplaatst 24 februari 2012 Share Geplaatst 24 februari 2012 Zo, ze hebben lekker uitgehaald. Nja mocht ook wel naar dat beschamend resultaat in Apeldoorn :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 24 februari 2012 Share Geplaatst 24 februari 2012 Toch te weinig gebracht na die 7-1 denk ik. Goed herpakt in ieder geval, sommige spelers nog laten zien dat ze alsnog een contractverlenging willen? :huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Evers Geplaatst 24 februari 2012 Share Geplaatst 24 februari 2012 ‘Ik zou kunnen leren van Van Basten, Narsingh opvolgen lijkt me geweldig’ Vrijdag, 24 februari 2012 om 23:09 Jarchinio Antonia moest vertrekken uit de jeugdopleiding van Ajax en slaagde ook niet bij ADO Den Haag. Na in totaal anderhalf jaar Jupiler League keert de aanvaller mogelijk terug in de Eredivisie. PSV en FC Groningen hebben hem in het vizier, maar sc Heerenveen lijkt het meest concreet. De rechtsbuiten, die dit seizoen zes keer scoorde in 21 duels voor Go Ahead Eagles, ziet zichzelf al wel zitten in Friesland. “Heerenveen is één van de clubs die mij volgt, inderdaad”, bevestigt Antonio tegen RTL. “Ik zou daar veel kunnen leren van Marco van Basten en het lijkt me geweldig om bijvoorbeeld Luciano Narsingh op te volgen.” “Ik ga wel voor een club uit de Eredivisie, ja”, vervolgt de 21-jarige Amsterdammer. “Een andere club in de Jupiler League is eigenlijk geen optie voor mij en het buitenland komt nog te vroeg.” Antonia ligt nog tot volgend jaar zomer vast in Deventer, maar Go Ahead kan nog de eenzijdige optie in het contract lichten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 27 februari 2012 Share Geplaatst 27 februari 2012 Pot van Zwolle naar Eagles. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 27 februari 2012 Auteur Share Geplaatst 27 februari 2012 Joran Pot speelt volgend seizoen zijn wedstrijden in het roodgeel. De Heinoër komt over van fc zwolle waar hij dit seizoen (vaak als basisspeler) 17 wedstrijden speelde en tot juli 2012 onder contract staat. Go Ahead Eagles betaald dus geen transfersom voor de speler uit de stal van Eijkelkamp. Pot tekent een tweejarig contract in Deventer, met een optie voor eventueel een derde seizoen. De 23-jarige staat bij zwolle als rechtsback op papier maar is gehaald als middenvelder. Voordat Pot via RBC naar zwolle trok kwam hij uit voor Twente. Hier was hij aanvoerder van de A-jeugd met daarin oude bekenden Colak en Reimerink. Pot is na Overgoor en Van der Linden de derde nieuwe speler die Go Ahead Eagles vastlegt voor aankomend seizoen. Hij is tevens de derde nieuwe speler afkomstig uit de regio. Pot komt respectievelijk uit Heino, Van der Linden uit Apeldoorn en Overgoor uit (de buurt van) Lochem. Dit scheelt dus aardig in de reiskosten.. Hier het stukje van Kowet.nl Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 27 februari 2012 Share Geplaatst 27 februari 2012 1 z'n dwap op het forum had het erover dat er nog een nr 10 zou komen.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 27 februari 2012 Auteur Share Geplaatst 27 februari 2012 Ach op het forum wordt wel meer gelult. Ik geloof het pas als het daadwerkelijk zo ver is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Evers Geplaatst 27 februari 2012 Share Geplaatst 27 februari 2012 1 z'n dwap op het forum had het erover dat er nog een nr 10 zou komen.. Kevin Brands van Telstar gaat dat waarschijnlijk om. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 27 februari 2012 Share Geplaatst 27 februari 2012 Als dat waar zou zijn, dan zou dat een aangename versterking zijn. By far de beste van Telstar, wat natuurlijk niet veelzeggend is, maar oke. Daarnaast is hij nog redelijk nong.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 27 februari 2012 Share Geplaatst 27 februari 2012 Kevin Brands van Telstar gaat dat waarschijnlijk om. Zoon van Marcel Brands toch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 27 februari 2012 Share Geplaatst 27 februari 2012 Jep Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 5 maart 2012 Auteur Share Geplaatst 5 maart 2012 Zo naar het verslag te horen ben ik blij dat ik moest werken vanavond. Foi wat slecht die 2e helft. Sparta overigens wel leuk puntjes aan het inlopen op Zwolle. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 6 maart 2012 Share Geplaatst 6 maart 2012 trieste boel, oprotten met die Gall. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten