Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Go Ahead Eagles

Pinolero

Aanbevolen berichten

Vind het alleen jammer van Janota en Tarvajärvi, dat die anderen weg mogen is niet meer dan terecht. Janota is een voetballer voor de Eredivisie, dat lompe strijdvoetbal van de Jupiler League is niks voor die jongen.

Jansen is inderdaad erg ver afgegleden, mist snelheid en ligt zo'n beetje iedere wedstrijd wel op de grond met een pijntje hier en een pijntje daar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gaat lekker bij de Eagles. Zo lekker, we gooien gewoon halve selectie der uit:D

Dat is natuurlijk niet zo he, ze zijn alleen verplicht per 1 april aan te geven wat ze doen. Maar ze hoeven zich er totaal niet aan te houden. Volgens mij zijn al die spelers wel redelijk de groot verdieners van de club. Ze wachten gewoon nog even, kijken hoe het zit met de financiën en dan bepalen wie ze toch een contract verlenging krijgt en wie niet en hoever ze kunnen gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

‘Ik zou kunnen leren van Van Basten, Narsingh opvolgen lijkt me geweldig’

Vrijdag, 24 februari 2012 om 23:09

Jarchinio Antonia moest vertrekken uit de jeugdopleiding van Ajax en slaagde ook niet bij ADO Den Haag. Na in totaal anderhalf jaar Jupiler League keert de aanvaller mogelijk terug in de Eredivisie. PSV en FC Groningen hebben hem in het vizier, maar sc Heerenveen lijkt het meest concreet.

De rechtsbuiten, die dit seizoen zes keer scoorde in 21 duels voor Go Ahead Eagles, ziet zichzelf al wel zitten in Friesland. “Heerenveen is één van de clubs die mij volgt, inderdaad”, bevestigt Antonio tegen RTL. “Ik zou daar veel kunnen leren van Marco van Basten en het lijkt me geweldig om bijvoorbeeld Luciano Narsingh op te volgen.”

“Ik ga wel voor een club uit de Eredivisie, ja”, vervolgt de 21-jarige Amsterdammer. “Een andere club in de Jupiler League is eigenlijk geen optie voor mij en het buitenland komt nog te vroeg.” Antonia ligt nog tot volgend jaar zomer vast in Deventer, maar Go Ahead kan nog de eenzijdige optie in het contract lichten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Joran Pot speelt volgend seizoen zijn wedstrijden in het roodgeel. De Heinoër komt over van fc zwolle waar hij dit seizoen (vaak als basisspeler) 17 wedstrijden speelde en tot juli 2012 onder contract staat. Go Ahead Eagles betaald dus geen transfersom voor de speler uit de stal van Eijkelkamp. Pot tekent een tweejarig contract in Deventer, met een optie voor eventueel een derde seizoen. De 23-jarige staat bij zwolle als rechtsback op papier maar is gehaald als middenvelder.

Voordat Pot via RBC naar zwolle trok kwam hij uit voor Twente. Hier was hij aanvoerder van de A-jeugd met daarin oude bekenden Colak en Reimerink. Pot is na Overgoor en Van der Linden de derde nieuwe speler die Go Ahead Eagles vastlegt voor aankomend seizoen. Hij is tevens de derde nieuwe speler afkomstig uit de regio. Pot komt respectievelijk uit Heino, Van der Linden uit Apeldoorn en Overgoor uit (de buurt van) Lochem. Dit scheelt dus aardig in de reiskosten..

Hier het stukje van Kowet.nl

Link naar opmerking
Deel via andere websites