Raymon. Geplaatst 23 september 2011 Share Geplaatst 23 september 2011 Ich bin dabei heute abend Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 23 september 2011 Auteur Share Geplaatst 23 september 2011 pilsje doen in supp home? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 30 september 2011 Auteur Share Geplaatst 30 september 2011 Eerste minuut al 0-1 geworden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 30 september 2011 Share Geplaatst 30 september 2011 Met deze keeper wordt het niets. Kost zoveel punten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 30 september 2011 Auteur Share Geplaatst 30 september 2011 Eens, hopen dat Ter mate vrijdag op de goal staat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 21 oktober 2011 Auteur Share Geplaatst 21 oktober 2011 Gall: "Soms is lelijk spelen geen schande" Go Ahead Eagles wil dit seizoen bij de eerste vijf eindigen in de Jupiler League en daarnaast ook meestrijden om de titel. Voorlopig heeft trainer Joop Gall het echter moeilijk en staat hij met zijn ploeg elfde. Gall rekende voor aanvang van het seizoen op een andere start als hoofdtrainer in Deventer. "Absoluut. Ik ben nieuw en een groot aantal spelers is nieuw bij de club. Natuurlijk is dat wennen, want ik ben een heel andere trainer dan mijn voorganger. Deze stand op de ranglijst had ik echter niet verwacht, gezien de spelers die ik tot mijn beschikking heb", zegt Gall in gesprek met Voetbal International. "Aan de andere kant heb ik mede door blessures niet veel wisselmogelijkheden", vervolgt de trainer zijn verhaal. "Het heeft me wel verbaasd dat we met alle ervaring die we in de spelersgroep hebben, de wedstrijden waarin we voor stonden niet dood konden maken. Soms moet je meedogenloos zijn, dan is lelijk spelen geen schande. Maar we blijven te vaak zoeken naar de voetballende oplossing." Gall denkt de slechte fase nu achter de rug te hebben. "Ik denk dat wij vanaf nu alleen maar beter en completer worden. Deze selectie is kwalitatief best heel goed en daar zijn de spelers zich ook van bewust. Maar juist in de Jupiler League wordt er veel meer van je gevraagd dan alleen voetballend vermogen. Duelkracht en strijdlustig en gepassioneerd spelen zijn minstens zo belangrijk. Daar hebben we problemen mee gehad, maar ik ga ervan uit dat dat nu tot het verleden behoort." Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 21 oktober 2011 Share Geplaatst 21 oktober 2011 Ach hij maakt toch wel veel foute keuzes. Een middenveld met Ouweland-Janota-Kromkamp kan niet, dat werd telkens overlopen. Je moet altijd met Joey Suk spelen. Ook maar blijven vasthouden met Janssen op lb, terwijl je wel degelijk zag dat Janssen op LB gewoon niet kan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 21 oktober 2011 Auteur Share Geplaatst 21 oktober 2011 Jansen op LB niet kan? Wie wou je daar dan neerzetten? Jansen moet je gewoon daar laten staan. Verder zou ik het zelf het liefst zo zien: Vd Vlag Karami - Bus - Heerkens - Janssen Vd Ouweland - Suk - Kromkamp Antonia - Kolder - Janota. Janota op de linksbuiten omdat ik vind dat het voetballend (als het eruit komt) gewoon de beste speler van de selectie is. Afgaand op de wedstrijd tegen cambuur Suk op de 10 aangezien hij een goede wedstrijd speelde met veel dreiging. Heeft niet per se het voetballende vermogen maar werkt als een paart en heeft altijd 110% inzet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 21 oktober 2011 Share Geplaatst 21 oktober 2011 Jansen heeft de omtrek van een vrachtwagen.. Karami op LB kan ook wel. Het middenveld wat jij wilt zit echt te weinig creativiteit in. Janota moet je daar neerzetten of Wellenberg, die echt geweldig was tegen SCC. Het is inderdaad wel zo dat je een goede linksbuiten mist. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 21 oktober 2011 Share Geplaatst 21 oktober 2011 Een nieuw hek aan bij de hoofdingang van de Adelaarshorst. Het ziet er super uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 21 oktober 2011 Auteur Share Geplaatst 21 oktober 2011 :< Waar haal je die foto vandaan dan_O_ Jansen heeft de omtrek van een vrachtwagen.. Karami op LB kan ook wel. Het middenveld wat jij wilt zit echt te weinig creativiteit in. Janota moet je daar neerzetten of Wellenberg, die echt geweldig was tegen SCC. Het is inderdaad wel zo dat je een goede linksbuiten mist. Ik heb ook de omtrek van een vliegtuig maar sta ook altijd basis bij de A1. Geen argument dus...:5. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 21 oktober 2011 Share Geplaatst 21 oktober 2011 Zag hem op twitter voorbij komen en hij staat op de site van Eagles Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 23 oktober 2011 Auteur Share Geplaatst 23 oktober 2011 Grafzooi 2-0 achter tegen sparta...:S Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dante Geplaatst 23 oktober 2011 Share Geplaatst 23 oktober 2011 Lastig man, en midweeks ook nog eens ontzettend op je kloten krijgen van Feyenoord. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 23 oktober 2011 Auteur Share Geplaatst 23 oktober 2011 Je zou bijna ajax-arrogantie uit je post kunnen halen:P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dante Geplaatst 23 oktober 2011 Share Geplaatst 23 oktober 2011 Hhaha, klopt ja. ;) 3-1 zie ik nu. Gaan het niet redden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcFR Geplaatst 23 oktober 2011 Share Geplaatst 23 oktober 2011 Je zou bijna ajax-arrogantie uit je post kunnen halen:P +1 Beetje jammer idd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Evers Geplaatst 25 oktober 2011 Share Geplaatst 25 oktober 2011 Ik heb echt onwijs veel zin in donderdag! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 25 oktober 2011 Auteur Share Geplaatst 25 oktober 2011 Ik heb echt onwijs veel zin in donderdag! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dante Geplaatst 27 oktober 2011 Share Geplaatst 27 oktober 2011 Nou, gefeliciteerd jongens! ;) Hoe jullie het hebben gedaan weet ik niet. Een van richting veranderde bal en een domme penalty... Achja, is uiteindelijk wel verdiend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 27 oktober 2011 Share Geplaatst 27 oktober 2011 GAE fans, ik zou deze quote bewaren. Gewoon omdat het kan. Lastig man, en midweeks ook nog eens ontzettend op je kloten krijgen van Feyenoord. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 27 oktober 2011 Share Geplaatst 27 oktober 2011 Geweldig gewoon, baal er zo van dat ik er niet bij kon zijn. Woei genieten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 27 oktober 2011 Share Geplaatst 27 oktober 2011 Knappe overwinning, had het niet van jullie verwacht. Gefeliciteerd. Ben ik ook weer sportief geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dante Geplaatst 27 oktober 2011 Share Geplaatst 27 oktober 2011 GAE fans, ik zou deze quote bewaren. Gewoon omdat het kan. :mrgy::mrgy::-D:-D:r:r Faal ja. Was ook meer als grapje bedoeld, maar zeg nou eerlijk, wie had er gedacht dat we van dit zooitje zouden verliezen? Zeker na zo'n pot a'dam. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 27 oktober 2011 Share Geplaatst 27 oktober 2011 Iedereen wist dat Go Ahead uit een heel lastig potje is. Als het publiek er eenmaal achter staat en het wat meezit is Go Ahead voor iedereen lastig te verslaan in de Horst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten