Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Go Ahead Eagles

Pinolero

Aanbevolen berichten

Henk de Haan als bestuurslid naar Budapest

Vanaf gistermiddag is hij landelijk nieuws: Henk de Haan was vorige week als een kind zo blij toen hij tijdens een supportersavond een droomreis naar het Europa League-uitduel van Go Ahead Eagles won. Het was echter een hard gelag toen bleek dat die uitwedstrijd tegen het Hongaarse Ferencváros achter gesloten deuren plaats vindt.

Go Ahead Eagles heeft hem de prijs uitgereikt en wil er vanzelfsprekend alles aan doen de belofte naar hem waar te maken. Daarom is sinds gistermiddag goed gekeken naar manieren waarop Henk de Haan toch, samen met zijn vrouw (al jarenlang vrijwilliger bij de supportersvereniging), mee kan naar Hongarije. Daar Go Ahead Eagles wel een beperkt aantal officials van de club zelf mee mag nemen, is besloten Henk de Haan vanmiddag om 16:00 uur welkom te heten in het bestuur van Go Ahead Eagles.

Hierdoor kunnen Henk de Haan en zijn vrouw toch, samen met de delegatie van Go Ahead Eagles, afreizen naar Boedapest om de wedstrijd van zijn geliefde Go Ahead Eagles bij te wonen.

Dit is ook onze club, top dat ze dit hebben geregeld. Klasse

[MENTION=7669]Evers[/MENTION]; we willen op eigen gelegenheid gaan. Willen eerst Emmen nog in gaan of op de fanzone. Heb dan zelf vakantie dus ben niet van plan om te gaan rijden. En met de trein is niet te doen, dan moet je heel erg haasten na de wedstrijd als je dat überhaupt al haalt. Welk vak heb je gehaald dan? Wij 28.

Wil niet naast het uitvak zitten, denk dat dat niet helemaal goed gaat aflopen daar. Zo voorgevoel heb ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Verschrikkelijk filmpje man. Tering wat nep. Wel zeer tof uitshirt overigens. Thuisshirt zo goed als het zelfde.

Wij in Emmen trouwens vak 29. Mijn god geen idee waar dat zit.

Edit: Naast uitvak dus. Nice, feest :D

bewerkt door Pinolero
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Verschrikkelijk filmpje man. Tering wat nep. Wel zeer tof uitshirt overigens. Thuisshirt zo goed als het zelfde.

Wij in Emmen trouwens vak 29. Mijn god geen idee waar dat zit.

Edit: Naast uitvak dus. Nice, feest :D

27144e8347eabd0fc3a0633a7ec9205d_w618.png

Dat is niet naast het uitvak ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[YOUTUBE]Gb4sEyYZ794[/YOUTUBE]

Tof filmpje om het nieuwe tenue aan te kondigen. Hebben ze goed in elkaar gezet. Ook mooi om te zien dat oud spelers aan het filmpje meewerken zoals Dennis Hulshoff, Paul Bosvelt, Alfred Knippenberg en Sjors Brugge.

Inderdaad een tof filmpje, leuk om veel bekende plekjes van Deventer te zien. Goed uitshirtje trouwens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanavond even wezen kijken tegen Terwolde. Toch altijd leuk om een indruk te krijgen van nieuwe spelers etc. Teijsse kwam op mij heel druistig over, Van Ewijk voetbalt echt heel erg makkelijk, mooie speler om te zien. Wolters en Van Overbeek nog niet van ondersteboven, al maakte Wolters wel een betere indruk dan Van Overbeek. Turuc was totaal niet scherp, zou me niet verbazen als die weggaat al binnenkort. Stond ook niet in de eerste elf. Verder zegt het natuurlijk helemaal niks zo'n wedstrijd tegen deze tegenstander. 0-18 trouwens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanavond even wezen kijken tegen Terwolde. Toch altijd leuk om een indruk te krijgen van nieuwe spelers etc. Teijsse kwam op mij heel druistig over, Van Ewijk voetbalt echt heel erg makkelijk, mooie speler om te zien. Wolters en Van Overbeek nog niet van ondersteboven, al maakte Wolters wel een betere indruk dan Van Overbeek. Turuc was totaal niet scherp, zou me niet verbazen als die weggaat al binnenkort. Stond ook niet in de eerste elf. Verder zegt het natuurlijk helemaal niks zo'n wedstrijd tegen deze tegenstander. 0-18 trouwens.

Ik heb precies hetzelfde gevoel over de spelers. Teijsse maakte geen goede indruk, maar wat een goal, niet normaal. Verder vond ik Duits goed spelen, overzicht, goede passing. En in de 2e helft viel Orhan Dzepar op, goede voetballer gaat dat worden, alleen fysiek moet die nog wat sterker worden. Wat een spillebeen, maar hij kan wel wat. En ook een goede actie bij zijn goal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb precies hetzelfde gevoel over de spelers. Teijsse maakte geen goede indruk, maar wat een goal, niet normaal. Verder vond ik Duits goed spelen, overzicht, goede passing. En in de 2e helft viel Orhan Dzepar op, goede voetballer gaat dat worden, alleen fysiek moet die nog wat sterker worden. Wat een spillebeen, maar hij kan wel wat. En ook een goede actie bij zijn goal.

Teijsse liep vooral veel te veel met de bal. Duits maakte sterke indruk als controleur, sowieso denk ik dat GAE vorig jaar iets te lang is doorgegaan met Overgoor terwijl die niet in beste doen was. Dzepar is een mooie voetballer om naar te kijken, moet nog wel veel bijleren, onder meer handelingssnelheid, maar dat die kan voetballen staat vast.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Teijsse liep vooral veel te veel met de bal. Duits maakte sterke indruk als controleur, sowieso denk ik dat GAE vorig jaar iets te lang is doorgegaan met Overgoor terwijl die niet in beste doen was. Dzepar is een mooie voetballer om naar te kijken, moet nog wel veel bijleren, onder meer handelingssnelheid, maar dat die kan voetballen staat vast.

Eens, op het eind liep het helemaal niet met Overgoor. Maar dat is verleden tijd, Duits gaat dit seizoen belangrijk worden. En Teijsse liep inderdaad veel te veel met de bal en verloor hem daardoor een paar keer knullig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier nog even alle doelpuntenmakers:

SV Terwolde-Go Ahead Eagles 0-18 (0-8). 5. Van Ewijk 0-1, 12. Van Overbeek 0-2, 17. Schalk 0-3, 26. Schalk 0-4, 29. Wolters 0-5, 34. Van Ewijk 0-6, 36. Nieuwenhuis (eigen doel) 0-7, 38. Teijsse 0-8, 48. Ten Den 0-9, 56. Ten Den 0-10, 58. Ten Den 0-11, 62. Türüç 0-12, 68. Dzepar 0-13, 70. Tanda 0-14, 78. Türüç 0-15, 79. De Bondt 0-16, 84. Ten Den 0-17, 86. Ten Den 0-18.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

NEC schijnt met hem in gesprek te zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoelaat trainen ze? Misschien dat ik ook even ga kijken. Ben toch vrij vandaag.

15.00 uur. Ik ga trouwens toch morgen, net iets te lang op het terras blijven zitten dus geen zin meer om er heen te gaan nu.

Morgen trainen ze trouwens om 10.30 uur en weer om 15.00 uur.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15.00 uur. Ik ga trouwens toch morgen, net iets te lang op het terras blijven zitten dus geen zin meer om er heen te gaan nu.

Morgen trainen ze trouwens om 10.30 uur en weer om 15.00 uur.

Haha, heel begrijpelijk. Het is zeker geen straf om nu op het terras te zitten. Heerlijk man. Maar ik ga ook niet meer, schiet niet op als ik nu weg ga. Kijk volgende week wel een keertje als ik tijd heb, of de week daarop. Dan heb ik toch vakantie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier nog even alle doelpuntenmakers:

SV Terwolde-Go Ahead Eagles 0-18 (0-8). 5. Van Ewijk 0-1, 12. Van Overbeek 0-2, 17. Schalk 0-3, 26. Schalk 0-4, 29. Wolters 0-5, 34. Van Ewijk 0-6, 36. Nieuwenhuis (eigen doel) 0-7, 38. Teijsse 0-8, 48. Ten Den 0-9, 56. Ten Den 0-10, 58. Ten Den 0-11, 62. Türüç 0-12, 68. Dzepar 0-13, 70. Tanda 0-14, 78. Türüç 0-15, 79. De Bondt 0-16, 84. Ten Den 0-17, 86. Ten Den 0-18.

Die van Nieuwenhuis lekker aan Schalk geven joh, echte Schalk goal ;c Ik zag je nog, riep nog Ber, maar je was te vlug naar binnen. In de rust was dat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites