Pino Geplaatst 10 juli 2014 Share Geplaatst 10 juli 2014 Cabral moet je toch niet willen man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 10 juli 2014 Share Geplaatst 10 juli 2014 Zie Cabral wel opbloeien bij Eagles. Maar als die Eagles al in de wachtkamer zet mag je hem lekker laten lopen wat mij betreft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 10 juli 2014 Share Geplaatst 10 juli 2014 Als Cabral nog wat van zijn carriere wil maken, is een club als de Eagles juist de club waar je het kan laten zien. Lage verwachtingen, aanvallende speelstijl, weinig concurrentie.. Erg dom van Cabral dat hij er (nog) niet op ingaat, al heb ik de hoop allang opgegeven dat het nog wat wordt met hem. Die voetbalt over 3 jaar bij de amateurs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 10 juli 2014 Share Geplaatst 10 juli 2014 Schijnt niet waar te zijn dat hij Eagles in de wacht heeft gezet, aldus Booij tegenover RTV Oost. Hij heeft niet met de media gesproken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 11 juli 2014 Auteur Share Geplaatst 11 juli 2014 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 12 juli 2014 Share Geplaatst 12 juli 2014 Heel leuk initiatief van Eagles, maar de uitvoering is wat minder. Komt natuurlijk ook omdat het op vrijdagmiddag 14.30 was. Wanneer dit op een zaterdag was zou het veel drukker zijn geweest en had het vol gestaan. Maar de deadline voor de foto zat in de weg. Jammer, nu is het net niet. Straks nog naar Voorwaarts [MENTION=4607]Berieee.[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 12 juli 2014 Auteur Share Geplaatst 12 juli 2014 Heel leuk initiatief van Eagles, maar de uitvoering is wat minder. Komt natuurlijk ook omdat het op vrijdagmiddag 14.30 was. Wanneer dit op een zaterdag was zou het veel drukker zijn geweest en had het vol gestaan. Maar de deadline voor de foto zat in de weg. Jammer, nu is het net niet. Straks nog naar Voorwaarts [MENTION=4607]Berieee.[/MENTION]; Ja, ga waarschijnlijk een keer met mijn pa haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 12 juli 2014 Share Geplaatst 12 juli 2014 Ja, ga waarschijnlijk een keer met mijn pa haha Moet toch een keertje kunnen. Ga ook maar eens even een kijkje nemen, niemand gaat ermee, maar kom vast wel een paar bekenden tegen. Heb nog niets gezien van Kowet dus wordt wel een keer tijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 14 juli 2014 Auteur Share Geplaatst 14 juli 2014 Turuc schijnt nee gezegd te hebben tegen Galatasaray en wil nog een jaar langer bij Eagles blijven. Zelfde geldt voor Overgoor die ook waarschijnlijk nog een jaar blijft_O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 14 juli 2014 Share Geplaatst 14 juli 2014 Serieus van Turuc? Nog niks namelijk gehoord van Gala kant geen enkel gerucht zelfs. Maar goed verstandig wel bij Gala zou die toch weinig spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 14 juli 2014 Auteur Share Geplaatst 14 juli 2014 Serieus van Turuc? Nog niks namelijk gehoord van Gala kant geen enkel gerucht zelfs. Maar goed verstandig wel bij Gala zou die toch weinig spelen. Het wordt momenteel gemeld door clubwatcher Marco Timmer van VI. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 14 juli 2014 Share Geplaatst 14 juli 2014 Ik zie het ja, als die zich goed ontwikkeld mag die van mij volgend jaar alsnog die kant op :p Nu is het wat te vroeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 14 juli 2014 Share Geplaatst 14 juli 2014 Van de Eagles naar Galatasaray, zou wat zijn zeg. Wel lekker voor Eagles als die nog een jaar blijft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 14 juli 2014 Share Geplaatst 14 juli 2014 Deniz Türüç heeft een mogelijke transfer naar Galatasaray afgeblazen. De middenvelder verkiest een langer verblijf bij Go Ahead Eagles boven een overstap naar de topclub uit zijn vaderland. 'Ik speel komend seizoen voor Go Ahead. Andere clubs hoeven zich ook niet meer te melden', meldt de international van Jong Oranje. © anp. Galatasaray klopte vorige maand aan bij Go Ahead Eagles voor Deniz Türüç. De club van Wesley Sneijder legde zelfs een bod neer, maar een antwoord op het tegenvoorstel van de club uit Deventer bleef daarna vanwege de trainerswissel in Istanboel uit. Ook nadat duidelijk werd dat de Italiaan Cesare Prandelli landgenoot Roberto Mancini als coach zou vervangen, vernamen Türüç en zijn huidige werkgever niets meer van Galatasaray. De talentvolle linkspoot trekt nu zelf de stekker uit een mogelijke overgang naar Turkije. 'Ik heb besloten nog minimaal een jaar bij Go Ahead te blijven. Ik heb deze beslissing genomen omdat ik duidelijkheid en zekerheid wil. Nu kan ik me vol storten op mijn club', legt Türüç uit. 'Natuurlijk heb ik veel nagedacht over een transfer. Galatasaray is een prachtige club en financieel zou ik er enorm op vooruit gaan, maar dat weegt voor mij nog niet op tegen de zekerheden die ik hier bij Go Ahead heb. Hier speel ik, ben ik geliefd bij het publiek en kan mijn kleine opgroeien in een vertrouwde omgeving. Dat geef ik allemaal niet zomaar op.' Türüç voerde samen met zijn belangenbehartiger de voorbije weken gesprekken met trainer Foeke Booy en voorzitter Edwin Lugt. 'Zij hebben me uiteindelijk ook overgehaald om te blijven. De trainer is daarin heel belangrijk geweest. Net als de supporters van Go Ahead. Op sociale media heb ik honderden berichten ontvangen van fans die lieten weten me graag in Deventer te zien blijven. Dit is dan ook een soort cadeau voor hen.' Ook een binnenlandse transfer sluit Türüç, die al geruime tijd gevolgd wordt door sc Heerenveen en FC Twente, uit. 'Tot op heden heb ik niets van die clubs vernomen. Als ze me er graag bij hadden gehad, hadden ze dat waarschijnlijk al laten weten. Andere clubs hoeven zich deze zomer niet meer bij Go Ahead te melden. Mijn besluit staat vast. Ik blijf. En ik voel me er ook goed bij.' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 14 juli 2014 Share Geplaatst 14 juli 2014 Dit is denk ik het beste transfernieuws dat we kunnen krijgen en dat Overgoor (waarschijnlijk) ook nog blijft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 14 juli 2014 Auteur Share Geplaatst 14 juli 2014 (bewerkt) Turuc for president_O_ Overgoor ook nog eens verlengt tot 2017 14 juli 2014 bewerkt door Pinolero Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 14 juli 2014 Share Geplaatst 14 juli 2014 Mooi inderdaad die krijgt binnenkort wel een uitnodiging van Terim voor het Turkse elftal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 14 juli 2014 Share Geplaatst 14 juli 2014 Mooi inderdaad die krijgt binnenkort wel een uitnodiging van Terim voor het Turkse elftal. Dat zou wel kunnen, aangezien hij nu bij Oranje onder 21 zit. Zo gaat dat bij Turkije wel vaker volgens mij met jonge talentvolle spelers die een dubbel paspoort hebben. [MENTION=4607]Berieee.[/MENTION]; wat een helden hé dat ze beide blijven, had ik echt niet verwacht, zeker Turuc niet. We worden er zo alleen maar beter op als ze blijven. Zeker de belangrijkste 'transfers' van deze zomer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 14 juli 2014 Share Geplaatst 14 juli 2014 Klopt Turkije is ook bezig aan verjonging dus ;c http://www.ajaxshowtime.com/bijzaken-en-geruchten/80207/van-der-hart-je-moet-gaan-spelen-.html Maakt een goede indruk op mij in dat interview, heeft veel concurrentie bij Ajax zowel jonger dan hem als ouder dan hem ;c Hopelijk gaat die het goed doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 14 juli 2014 Share Geplaatst 14 juli 2014 Dat hij kan keepen staat buiten kijf, maar kan hij met de druk omgaan die er in de Eredivisie heerst. En als hij het wat minder doet (wat elke keeper doet in het begin) dan kan hij wat kritiek krijgen, hoe gaat hij daarmee om. Daar ben ik wel benieuwd naar. Verder ben ik wel tevreden over hem, al heb ik hem nog niet zien keepen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JordiAFCA1 Geplaatst 15 juli 2014 Share Geplaatst 15 juli 2014 Fantastisch voor een club als Go Ahead Eagles dat zowel Turuc als Overgoor zeker nog één jaar blijven. Die jongens kunnen de ploeg echt op sleeptouw nemen. Wat zijn jullie verwachtingen van aankomend seizoen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 15 juli 2014 Share Geplaatst 15 juli 2014 Doelstelling is erin blijven, hopelijk zonder playoffs, maar dat moet denk ik wel lukken. 2e seizoen is altijd moeilijker zeggen ze, dus afwachten. Maar het scheelt wel dat 2 van je 3 middenvelders blijven, zijn toch je sterkhouders. Hopelijk kunnen we weer net zo'n seizoen draaien als het vorige dan ben ik dik tevreden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 15 juli 2014 Share Geplaatst 15 juli 2014 Wat een fantastisch nieuws zeg van Turuc en Overgoor. Nu kunnen de neuzen weer dezelfde kant op om op zoek te gaan naar versterkingen. Go Ahead staat er goed voor als ik het vergelijk met andere ploegen. Nog 3 gewenste versterkingen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thijskeeper Geplaatst 15 juli 2014 Share Geplaatst 15 juli 2014 Wat een fantastisch nieuws zeg van Turuc en Overgoor. Nu kunnen de neuzen weer dezelfde kant op om op zoek te gaan naar versterkingen. Go Ahead staat er goed voor als ik het vergelijk met andere ploegen. Nog 3 gewenste versterkingen. wat heeft Ajax daar nou weer mee te maken? :s Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 15 juli 2014 Auteur Share Geplaatst 15 juli 2014 Bedoel je dit als grap of...:cab:? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten