Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Go Ahead Eagles

Pinolero

Aanbevolen berichten

Zal wel weer een dom gerucht zijn zoals al die anderen waar niks van waar is. Wel een goede keeper voor ons, zal wel leuk worden met publiek van de tegenstander dan. :p

Ik ga er ook niet vanuit, maar hij zal wel een goede zijn voor ons. Ach en welke teams hebben er nog supporters dan, dat zijn er niet zoveel. Dus daar zal hij geen last van hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net op forum gezien dat Joop gall een weekverslag aan de achterban doorgeeft dmv het forum:mrgy:

Ik vind het een geweldige manier:)

Dat is de tweede al, dit vind ik een goede manier van communiceren en het is heel duidelijk. Vind dat hij hier veel respect mee afdwingt bij de achterban.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Peter van der Vlag naar Go Ahead Eagles. De keeper van Veendam tekent voor 2 jaar in Deventer. Goede keeper op Jupiler League niveau, misschien niet wat we voor ogen hadden, maar is toch een prima keeper. Heeft eerder één jaar bij Eagles gekeept, maar had toen heimwee, kijken hoe het nu gaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Grabelaar(bij vlagen) heb em hier een paar jaar gezien, straalt weinig uit imo.. Vele blunders/ slechtste uittrap die ik ooit gezien heb, hield altijd mijn adem in.. Voorzetten zwak maar een geweldige keeper in de 16.. daarbuiten pfff matig, heel matig.. Meevoetballen is ie ook heel slecht..

Maaaaar hij heeft ook wedstrijden waarbij je denkt, zo die man is goed... Penalty's enzo was ie altijd wel heel sterk.. Binnen de 16.. 1 op 1, en een momenten keeper.. Dat zijn zijn sterke kanten..

Sterkte als je achter de goal een voorzet moet aanschouwen of een uittrap onder druk moet aanschouwen;sm;

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gerucht: GAE zou bezig zijn met Niklas Tarvajärvi

Zou een goede aanwinst zijn, tenminste voor zover ik alleen de naam op het moment kan beoordelen.

verder is Juvhel Tsoumou momenteel op proef. Een 20-jarige spits die afkomstig is van Aachen.

9661661927707408.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

GA Eagles mondeling akkoord met Karami

DEVENTER - Go Ahead Eagles heeft een mondeling akkoord met verdediger Khalid Karami over een tweejarig contract met een optiejaar.

Karami had zich op amateurbasis al aan de Deventer club verbonden. De 21-jarige Amsterdammer ontwikkelde zich in de voorbereiding zo goed, dat GA Eagles hem een profcontract heeft aangeboden. ,,Mondeling zijn we er uit'', zegt voorzitter Edwin Mulder. ,,Khalid doet het prima, ook al is het seizoen nog maar net begonnen. Nee, we hadden niet het idee dat er andere clubs achter hem aanzaten, maar daarin wilden we geen risico nemen.''

Karami kwam in de winterstop over van de Amsterdamse amateurclub JOS en speelde nog geen officiële wedstrijden. In de voorbereiding ontpopte hij zich tot een accurate verdediger.

GA Eagles is nog op zoek naar een aanvaller. Mogelijk is dat Juvsel Tsoumou (20), die sinds vrijdagmorgen meetraint en zaterdag meespeelt tegen het Sallands streekteam. Trainer Joop Gall hoopt ook nog een linksbenige verdediger aan zijn selectie toe te voegen.

======================

Dit is goed nieuws, want ik zag het alweer gebeuren dat hij in de winter voor niets de deur opliep omdat hij een amateurcontract heeft. Net zoals met Reza gebeurde 2 jaar geleden. Hij is voor mij toch wel een van de opvallende spelers tijdens de voorbereiding. Houd zich goed staande en straalt rust uit aan de bal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tsoumou is ook op proef geweest bij De Graafschap, maar kreeg geen contract. Ondanks heeft hij het goed gedaan in die oefenwedstrijden. Is echt een beer van een kerel. En Tarvajarvi is gewoon een goede speler hoor, heeft het ook goed gedaan bij De Graafschap en zal zeker voor Go Ahead een goede speler zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is op dit moment even afwachten, neem aan dat ze op meerdere spelers inzetten. We zullen wel zien hoe Tsoumou het gaat doen, denk dat dat op dit moment kandidaat nummer 1 is. En over het verhaal Tarvajarvi, ik weet niet of het waar is. Worden zoveel geruchten de wereld in geholpen, zo ook Nicky Hofs en Levchenko. We wachten rustig af. Voorlopig staat er een goed team, alleen een te kleine groep.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klopt, dat is de eerste spits, maar Frank van der Zwan is onze tweede spits. Alleen is hij geblesseerd en dat is hij eigenlijk al sinds zijn komst vorig seizoen. Daarom willen ze er nog een spits bijhalen. Die dus achter van der Biezen moet gaan functioneren. Daarnaast moet er sowieso nog een linksbenige verdediger bij, maar die zoekt bijna elke club nog volgens mij. En ze zijn nog op zoek naar een ''10''.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Hofs zal goede zijn voor de nummer 10, en ja linksbenige verderdiger zoeken veel clubs. Zag dat Knol nog geen club had, mss is dat wat voor jullie, is niet linksbenig maarja.

Nee, voor de centrale positie hebben we er genoeg met Bus, Kromkamp, Heerkens en ook Jansen kan hier spelen. Dus dat is niet echt een optie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

GA Eagles-spits Van der Biezen dichtbij transfer naar Polen

DEVENTER - GA Eagles dreigt spits Koen van der Biezen (26) toch nog voor de start van de competitie kwijt te raken. Vanuit Polen is er concrete belangstelling voor de clubtopscorer, die nog een contract tot medio 2012 in Deventer heeft.

GA Eagles is inmiddels in onderhandeling met een club uit de Poolse Ekstraklasa, de hoogste Poolse divisie. ,,We zijn inderdaad in onderhandeling'', bevestigt Marc Overmars, bestuurslid technische zaken van de Deventer club.

Eerder was er ook al interesse vanuit België voor Van der Biezen, maar toen kwam het niet tot een bod op de spits. Dat is nu wel het geval.

GA Eagles heeft de afgelopen weken al ingespeeld op een mogelijk vertrek van Van der Biezen en keek nadrukkelijk rond naar een vervanger. Sinds vrijdag is de Duitse/Congolees Juvhel Tsoumou (20) op proef.

==================================

Begint het eindelijk een beetje te draaien gaan ze de eerste spits verkopen en voorlopig hebben we ook nog geen ander. Leuk dat ze zoveel verkopen en geld vangen, maar ik wil gewoon promotie zien. Dat zit er wel in met deze selectie, maar als ze iedereen verkopen wordt het lastig. Hopelijk hebben ze wat goeds achter de hand.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

DEVENTER - Spits Koen van der Biezen (26) verruilt GA Eagles voor Cracovia Krakow. De clubtopscorer van de Deventer club is een contract voor drie jaar overeen gekomen en vertrekt morgen naar Polen.

GA Eagles is tot een akkoord gekomen met de club en ook Van der Biezen was er snel uit. ,,Dit is een mooie kans voor mij'', zegt hij. ,,Een mooie club

heb ik me van alle kanten laten verzekeren.''

Oud-Feyenoorder Thomas Raza is technisch directeur bij Krakow, dat een teleurstellend seizoen achter de rug heeft. Ook andere spelers uit de Nederlandse competitie staan er onder contract, zoals Arek Radomski, Saidi Ntibazonkiza en Hesley Suart.

Met Van der Biezen erbij wil Krakow de weg omhoog weer vinden. ,,De club is ambitieus en wil weer in de subtop eindigen. Ik heb er zin in en ben blij met deze uitdaging.''

Eerder was er ook al interesse vanuit België voor Van der Biezen, maar toen kwam het niet tot een bod op de spits.

GA Eagles heeft de afgelopen weken al ingespeeld op het vertrek van Van der Biezen en keek nadrukkelijk rond naar een vervanger. Sinds vrijdag is de Duitse/Congolees Juvhel Tsoumou (20) op proef.

Veel plezier met het verneuken van je carriere.

Link naar opmerking
Deel via andere websites