Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

UFC en andere MMA bonden

Sick Blik

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Beppu:

Ik werd wakker en kon de laatste drie minuten van Edwards - Juiceman meepakken. Wat lekker zeg :D.  Later vandaag de rest van de card maar eens opzetten. Vooral erg benieuwd naar Rockhold - Costa natuurlijk.

Rockhold - Costa is vuurwerk, prachtige pot! Maar ooooh my.... nooit gedacht dat Edwards hem kon pakken tegen Usman :classic_ohmy:. Wel mega goed uitgevoerd, want dat dippen met z'n hoofd doet Usman nogal vaak. Gek eigenlijk dat niemand hem daar eerder op gepakt heeft. 

bewerkt door Michaelinho*
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Holy shit wat een main event! Niet verwacht dat Tuivasa Gane zo in de problemen zou gaan brengen. Geweldige ambiance ook. 

Whittaker drie maten te groot voor Vettori. Wil hem nog wel voor een derde keer tegen Adesanya zien, mocht hij winnen van Pereira natuurlijk. Tweede gevecht tussen hun was erg close. Whittaker op een goede dag is de enige die die belt van Adesanya kan pakken denk ik. Al hoop ik dat Pereira hem even flink pakt. Ben me echt dood gaan ergeren aan Izzy de laatste tijd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Beppu:

Holy shit wat een main event! Niet verwacht dat Tuivasa Gane zo in de problemen zou gaan brengen. Geweldige ambiance ook. 

Whittaker drie maten te groot voor Vettori. Wil hem nog wel voor een derde keer tegen Adesanya zien, mocht hij winnen van Pereira natuurlijk. Tweede gevecht tussen hun was erg close. Whittaker op een goede dag is de enige die die belt van Adesanya kan pakken denk ik. Al hoop ik dat Pereira hem even flink pakt. Ben me echt dood gaan ergeren aan Izzy de laatste tijd.

Usman leek ook onklopbaar, dus alles is mogelijk!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei Michaelinho*:

Usman leek ook onklopbaar, dus alles is mogelijk!

Zeker. Al moet je hij Usman wel de kanttekening maken dat hij wat ouder is en hij op zijn laatste benen loopt. Althans, zo gaan de berichten, dat zijn lichaam van ellende uit elkaar valt met al die blessures en pijntjes. Dat is bij Izzy niet echt het geval. Desalniettemin zou het erg mooi zijn als Pereira bij hem doet als wat hij bij Strickland deed. Al is Izzy wel even drie klasses beter Strickland.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Michaelinho*:

Diaz in style, Chimaev dood eenvoudige 1st round submission. Rest van de card was niet heel boeiend.

Wat een apart gevecht die main event. Ik denk dat Diaz zijn rechterbeen helemaal klaar was en daarom af en toe even wegliep om er van bij te komen. Tony had er natuurlijk gelijk op moeten duiken maar die ging een beetje mee in dat show-gedoe. 

Tony is wel echt enorm over the hill he. Leek echt nergens op. Khamzat inderdaad kinderlijk eenvoudig. Wat een vechter is dat hé. Jammer dat het zo'n mongool is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

46 minuten geleden zei Beppu:

Wat een apart gevecht die main event. Ik denk dat Diaz zijn rechterbeen helemaal klaar was en daarom af en toe even wegliep om er van bij te komen. Tony had er natuurlijk gelijk op moeten duiken maar die ging een beetje mee in dat show-gedoe. 

Tony is wel echt enorm over the hill he. Leek echt nergens op. Khamzat inderdaad kinderlijk eenvoudig. Wat een vechter is dat hé. Jammer dat het zo'n mongool is.

Mee eens ja. Tony is wel gewoon klaar, beetje een show fighter geworden. Maar geen serieuze contender. En Chimaev is het al vrij snel naar z'n bol gestegen. Hoop dat er ergens een keer een tegenstander komt die hem even met beide voetjes terug op aarde zet. 

Overigens nu wel twee fighters in de UFC waar ze op inzetten qua toekomstige cash cows die problemen hebben met hun gewicht. En het ook totaal niet serieus nemen. Chimaev dus dit event en Paddy Pimblett die zichzelf helemaal volpropt na ieder event.. dat gaat nog wel wat problemen opleveren in de toekomst. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Michaelinho*:

Mee eens ja. Tony is wel gewoon klaar, beetje een show fighter geworden. Maar geen serieuze contender. En Chimaev is het al vrij snel naar z'n bol gestegen. Hoop dat er ergens een keer een tegenstander komt die hem even met beide voetjes terug op aarde zet. 

Overigens nu wel twee fighters in de UFC waar ze op inzetten qua toekomstige cash cows die problemen hebben met hun gewicht. En het ook totaal niet serieus nemen. Chimaev dus dit event en Paddy Pimblett die zichzelf helemaal volpropt na ieder event.. dat gaat nog wel wat problemen opleveren in de toekomst. 

Chimaev niet meer laten vechten op 170 is de oplossing lijkt me. Je verdient mijn inziens een tweede kans als je één keer met een miniem verschil 170 niet haalt. Deze kerel krijgt het voor elkaar om 7.5 pond boven de grens te komen:-D. Lekker naar middleweight. Ben benieuwd hoe hij het daar tegen de serieuze contenders doet. Costa - Khamzat zou wel echt genieten zijn zeg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Beppu:

Chimaev niet meer laten vechten op 170 is de oplossing lijkt me. Je verdient mijn inziens een tweede kans als je één keer met een miniem verschil 170 niet haalt. Deze kerel krijgt het voor elkaar om 7.5 pond boven de grens te komen:-D. Lekker naar middleweight. Ben benieuwd hoe hij het daar tegen de serieuze contenders doet. Costa - Khamzat zou wel echt genieten zijn zeg.

Ja mee eens. En hij was er nog soort van trots op ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei Michaelinho*:

Oezdemir - Krylov en Muhammad - Brady was alvast genieten 

Alleen maar decisions en uitgerekend Belal met de Tko:-D. Dat in de kont kruipen ban Khabib in zijn interview naderhand had van mij niet gehoeven.

Volgende gevecht tussen de twee dames boeit me heel weinig, daarna vuurwerk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Beppu:

Alleen maar decisions en uitgerekend Belal met de Tko:-D. Dat in de kont kruipen ban Khabib in zijn interview naderhand had van mij niet gehoeven.

Volgende gevecht tussen de twee dames boeit me heel weinig, daarna vuurwerk.

Wat vond jij van Yan - O’Malley? Ik dacht echt dat ‘ie naar Yan zou gaan. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 22-10-2022 om 23:03 zei Michaelinho*:

Wel ziek hoor van Islam. Toch vrij dominant! Wel jammer dat ‘ie dan meteen Volkanovski called. 

Waarom jammer dan? Wie moet hij anders uitdagen, Volk lijkt me de enige met nog een beetje kans t.o.v. de hele Lightweight division.

Die Lightweight division gaat sowieso enorm saai worden nu met Islam als champ. Jammer, want het was echt een goeie divisie, maar alle fights zullen nu een beetje voor spek en bonen zijn.

Verder viel UFC 280 wel echt tegen, als je naar de namen op de card kijkt. O'Malley vs Petr Yan was dan wel echt een genot om naar te kijken, desondanks de scoring van de jury...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 24-10-2022 om 11:54 zei LouisPSV:

Waarom jammer dan? Wie moet hij anders uitdagen, Volk lijkt me de enige met nog een beetje kans t.o.v. de hele Lightweight division.

Die Lightweight division gaat sowieso enorm saai worden nu met Islam als champ. Jammer, want het was echt een goeie divisie, maar alle fights zullen nu een beetje voor spek en bonen zijn.

Verder viel UFC 280 wel echt tegen, als je naar de namen op de card kijkt. O'Malley vs Petr Yan was dan wel echt een genot om naar te kijken, desondanks de scoring van de jury...

Omdat ik het wel netjes vind als je als kersverse champ je belt verdedigd tegen iemand uit je eigen klasse. Los van het feit dat hij waarschijnlijk iedereen slacht. Verder wel eens dat de divisie de komende tijd wat saai zal worden. Weinig echte serieuze contenders als je de mening deelt dat Poirier, Chandler en Gaethje wel een beetje klaar zijn qua title contention. Dariush zal nog wel eens een shot krijgen net als Oliveira. 

Grote kans dat Islam, als hij wint van Volk, de stap omhoog maakt. Daar heb je met Usman en Edwards (die lucky van Usman won) wel nog wat uitdaging.

Eigenlijk liggen alle divisies wel een beetje op hun gat. Alleen in Welterweight heb je met Chimaev (qua vechten) een interessante contender. Een eventuele terugkeer van Cejudo en Jones zouden flyweight/bantamweight en heavyweight weer interessant kunnen maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites