Sick Blik Geplaatst 15 mei 2016 Auteur Share Geplaatst 15 mei 2016 Ben geschokt man, wtf deed Werdum? Wat was dat voor strategie? Enig voordeel is dat Overeem nu de volgende champ wordt, want die pakt die Miocic wel even, is dezelfde man die door Struve KO werd geslagen, als Overeem niet als een dol paard achter hem aan rent moet die dat makkelijk winnen. Jacaré zag er gelukkig wel zeer goed uit. Had natuurlijk ook gewoon van Romero moeten winnen, mja die fence grab. Vind dat die ook de volgende title shot moet krijgen, Romero moet maar even wachten. Al verdienen ze het verder beiden wel. En overigens die judges. :D DRA-MA-TISCH. Gelukkig scoorden ze het Barberena gevecht wel goed want zat ook al weer een mongool die verkeerd te scoren, maar Tukhugov, Chagas en Anderson zijn allemaal hard bestolen. Ook een idioot die maar ff vond dat Lineker een ronde verloren had. :D Ben overigens ook niet overtuigd van Cyborg, veel power maar weinig techniek. Denk dat De Randamie haar zeker wel kan pakken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 15 mei 2016 Share Geplaatst 15 mei 2016 Werdum zei bij de press conference zelf dat hij reckless was. Goh :-D Jacare was echt een beest inderdaad. Laten we hopen dat Rockhold z'n titel houdt tegen Weidman en daarna moeten ze Jacare de kans geven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jelle. Geplaatst 16 mei 2016 Share Geplaatst 16 mei 2016 Rockhold wint gewoon van Weidman.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 18 mei 2016 Share Geplaatst 18 mei 2016 Weidman dus out voor UFC 199. De enige die wat mij betreft recht heeft op een shot heeft net gevochten dit weekend. Misschien dat ze Bisping nu een kans geven ofzo.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 18 mei 2016 Share Geplaatst 18 mei 2016 Ben bang dat Jacare niet reëel is op zo'n korte termijn, dus verwacht dat het Bisping wordt of verplaatsen naar de card in New York. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 18 mei 2016 Auteur Share Geplaatst 18 mei 2016 Jacare wordt het als die medisch gecleared gaat worden volgens Helwani, die er overigens vrijwel nooit naast zit. Bisping is tweede optie. Hoop op Jacare, toch wel een van mn mannen, en Bisping is al eens gedomineerd door Rockhold. Verder is dit de 4e keer in 25 maanden dat Weidman zich heeft teruggetrokken uit een titel gevecht. Echt triest. Verder hebben dit jaar UFC 196 2x, UFC 197, UFC 199 en UFC 200 allemaal hun main event verloren. Vind ook dat Weidman nu geen title shot meer verdient, zelfde behandeling als Cain geven, zet hem maar tegen Romero. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 18 mei 2016 Share Geplaatst 18 mei 2016 (bewerkt) Rockhold vs. Jacare kan ik wel naar uit kijken hoor als dat doorgaat :D Edit; Oh zie nu dat 't Bisping geworden is. Jammer. 18 mei 2016 bewerkt door Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 18 mei 2016 Auteur Share Geplaatst 18 mei 2016 :-D Wat een kansloos gevecht weer. Bisping heeft minder kans dan Joe Soto tegen Dillashaw had. Nja kan Jacaré iig met een full camp knallen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 21 mei 2016 Auteur Share Geplaatst 21 mei 2016 Als ik het volhoud zo ff Bellator kijken. Manhoef voor de titel. :D Totaal bizar natuurlijk, maar zou grappig zijn als hij een volle goed raakt en met geluk die belt pakt :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 21 mei 2016 Share Geplaatst 21 mei 2016 (bewerkt) UFC en andere MMA bonden Als ik het volhoud zo ff Bellator kijken. Manhoef voor de titel. :D Totaal bizar natuurlijk, maar zou grappig zijn als hij een volle goed raakt en met geluk die belt pakt :D Hoe laat begint die fight? Pak hem ook wel even mee als het voor 04:00 is. Edit: is blijkbaar echt ziek hard bestolen... Net even op Twitter gekeken, echt iedereen vond dat Manhoef gewonnen had, opeens een split decision in het voordeel van Carvalho :D Denk het ook jongens. Sneu voor Manhoef hoor, krijg je nog een titleshot, word je zo genaaid. Was schijnbaar wel een enorm saaie fight, maar Manhoef was volgens zowat iedereen op twitter een stuk beter. Straks eens terugkijken, als het weer zo beschamend is hoeven we het ook niet meer over Bellator te hebben. Die gasten daar snappen er echt helemaal niks van hè, van het bestuurlijke orgaan tot aan de (onafhankelijke) judges die ze inhuren. Hopen dat Page en die Rus die Henderson afmaakte snel naar de UFC overstappen, die kunnen het wel hoor. Jammer dat Benson daar dan net heen is, vond dat bij de UFC wel een baasje. 21 mei 2016 bewerkt door JanVertonghen' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 21 mei 2016 Auteur Share Geplaatst 21 mei 2016 (bewerkt) Nou ben in slaap gevallen, heb hem nu gekeken. Dit is de slechtste decision die ik ooit in mijn leven gezien heb. Daarnaast was het ook het raarste gevecht dat ik ooit in mijn leven gezien heb. Ze zouden die belt van Carvalho direct moeten afpakken. Die gast heeft 5 rondes lang achteruit gehold, eye pokes uitgedeeld en knietjes in de ballen van Manhoef gegeven, Manhoef heeft nog zijn best gedaan om er iets van te maken, maar Carvalho wilde niet vechten, heb een nieuwe gehate vechter erbij hoor, ga genieten elke keer als iemand die gast vol KO mept. Zit echt te koken van woede, als je commentatoren al roepen dat het 'disgusting' en 'a shame for MMA' is. Waar ben je dan in hemelsnaam mee bezig? Net of je drie downies die voor 80% blind zijn zo'n gevecht laten judgen, wat een regelrechte schande. Ben benieuwd wat Scott Coker hiervan vindt. Verder liggen die judges niet aan Bellator. Die huren ze niet in, is de commissie die ze aanstellen, heeft geen organisatie verder iets over te vertellen. Zo werkt dat in dat gekke Amerika he. Goh zie nu de scorecards, alle drie de judges geven de eerste ronde aan Carvalho terwijl hij letterlijk 0! strikes geland heeft. Dan snap je echt helemaal niks van deze sport. 21 mei 2016 bewerkt door The Kerfts Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 21 mei 2016 Share Geplaatst 21 mei 2016 UFC en andere MMA bonden Jajaja. Ongekend hè. Die vent had nog best veel (T)KO's op zn naam staan, dus had wel een finish verwacht in die pot. Zou bijna hopen dat ze die gast naar de UFC halen en dat ze die tegen een paar finishers zetten, las dat ook al van die eye pokes en groin shots. Vuile smeerlap. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 26 mei 2016 Share Geplaatst 26 mei 2016 Overeem tegen Miocic voor de belt bij UFC 203 :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 26 mei 2016 Auteur Share Geplaatst 26 mei 2016 In Cleveland. :D Goh dat zou wel heel mooi zijn, als ik ergens een hekel aan heb is het Cleveland wel. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 29 mei 2016 Auteur Share Geplaatst 29 mei 2016 We zijn onderweg jongens, lekker cardje naar mijn mening. Geen echt grote namen op Barao na, maar wel 3 van mn mannen met opperbaas Sterling, non-stop action packed Almeida en Paul 'Spinning Shit' Felder. Verder veel leuke affiches die twee kanten op kunnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 29 mei 2016 Share Geplaatst 29 mei 2016 Was voor Caraway, maar vond dit meer een draw hoor. Eerste ronde 10-8 Sterling, tweede en derde 10-9 Caraway. Wel echt een matige pot verder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 29 mei 2016 Auteur Share Geplaatst 29 mei 2016 Was voor Caraway, maar vond dit meer een draw hoor. Eerste ronde 10-8 Sterling, tweede en derde 10-9 Caraway. Wel echt een matige pot verder. Vond het ook een draw ja. Heb Sterling overigens nog nooit zo matig gezien, was helemaal leeg na ronde 1, erg raar. Baal er wel van ook. ;e Nja hopen op mooie gevechten de rest van de avond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 29 mei 2016 Share Geplaatst 29 mei 2016 Wilde deze fight even snel meepikken, de rest kijk ik misschien later vandaag wel terug. Vind het niet echt heel boeiende gevechten, op Garbrandt vs Almeida na dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 30 mei 2016 Share Geplaatst 30 mei 2016 Hohohohoho Cody. Wat ziek dit. Almeida is een stuntmannetje uiteraard, maar wat is Garbrandt stand-up enorm goed zeg. Prima overwinning, hopen dat hij snel weer een fight krijgt (d) #TeamNoLove Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 30 mei 2016 Auteur Share Geplaatst 30 mei 2016 (bewerkt) Godverdomme man wint die engnek ook nog. ;e Baal hard man, had hem op de MMA Hour gehoord en denk dat er na Tim Kennedy geen enkele vechter is die meer unlikable is. Gelukkig Felder nog wel gewonnen en Barao verloren, maar voor de rest heb ik niet kunnen genieten. Buiten Larkin vs. Masvidal dat was een prima gevecht. 30 mei 2016 bewerkt door The Kerfts Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 30 mei 2016 Share Geplaatst 30 mei 2016 In Cleveland. :D Goh dat zou wel heel mooi zijn, als ik ergens een hekel aan heb is het Cleveland wel. :D Ook Werdum Vs. Rothwell bij UFC 203. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 30 mei 2016 Share Geplaatst 30 mei 2016 Die striking van Cody Carbrandt, ziek hoor. Hele zieke K.O. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 3 juni 2016 Share Geplaatst 3 juni 2016 Dit weekend Rockhold vs. Bisping 2 en Cruz vs. Faber 3. Zin in hoor :< Bij Rockhold - Bisping niet per se een voorkeur, al verwacht ik een win voor Rockhold. Bij Cruz - Faber natuurlijk vol voor Cruz, vind Buttface zo'n kneusje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 3 juni 2016 Share Geplaatst 3 juni 2016 Vind die Rockhold en Faber echt zulke enge kneuzen. Ga zo eens de hele persco kijken, maar in de highlights zag ik die dwerg weer trashtalken alsof ie het tegen z'n oma had. Bibbers van die vent. Ook met z'n 'dude' steeds. Man ga lekker skateboarden kneus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 3 juni 2016 Share Geplaatst 3 juni 2016 Vind die Rockhold en Faber echt zulke enge kneuzen. Ga zo eens de hele persco kijken, maar in de highlights zag ik die dwerg weer trashtalken alsof ie het tegen z'n oma had. Bibbers van die vent. Ook met z'n 'dude' steeds. Man ga lekker skateboarden kneus Ik hoop echt dat Cruz hem 5 rondes lang helemaal sloopt. Die Buttface helemaal aan gort graag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten