Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

UFC en andere MMA bonden

Sick Blik

Aanbevolen berichten

Ich bin dabei. Zelfs als Buttface gaat mainen.

December al Glory in de RAI geweest, dat was al genieten met Ricotje. Ben wel bang dat er voor ons Nederlanders weinig te juichen valt als ze Overeem niet re-signen, mja misschien geven ze wel een kickbokser speciaal een contract.

En natuurlijk hopen dat ze wat van mn Europese mannen erop zetten. Amirkhani zal wss te kort dag worden, maar een Ngannou mag lekker op de card van mij, of Taisumov evt. Al hoop ik zeker op Joanna, die heeft hier jaren gewoond en met Ernesto Hoost getraind.

Mja zelfs als ze alleen Faber en VanZant erop zetten alleen door 'muh Dutch heritage', terwijl ze niks met NL verder hebben wordt het toch mooi.

bewerkt door The Kerfts
Link naar opmerking
Deel via andere websites

UFC en andere MMA bonden

2/3 fout dus :D Lekkere fight wel, die Cruz zijn movement zeg. Wist dat die goed was, maar wist niet dat die zo goed was dat het ervoor kon zorgen dat Dillashaw net een heavyweight leek. Ziek veel ontweken en zelf genoeg geraakt, denk wel een terechte beslissing. Hopen dat hij blessurevrij kan blijven deze keer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat vond je van Pettis vs. Alvarez? [MENTION=12112]The Kerfts[/MENTION]; Dat vond ik echt 3x niks hè. Alvarez is echt een saaie fighter joh, die gaat het ook bij lange na niet redden tegen Dos Anjos en/of McGregor. Hele tijd dat gebeuk tegen die kooi aan en dan voor de takedown gaan, man man.

Alvarez precies gedaan wat die moest doen, Lelijke win zeker ja, maar perfecte gameplan tegen misschien wel de meest overrated champ ooit in Pettis. Denk verder ook niet dat hij kans maakt tegen wie dan ook in de top 5 op LW, verloor ook gewoon van Cowboy.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat zeker ja. Hoezo vind je Pettis overrated? Heb bij hem alleen altijd het gevoel dat er meer inzit dan hij laat zien, weet niet of dat aan zijn team/trainer ligt of aan hemzelf, maar het is wel zonde. Zorgt in ieder geval voor vermaak.

Nja toen Pettis champ was, dachten heel veel mensen dat hij onverslaanbaar was. Dat hij een goddelijke striker was, met een fenomenale ground game, zodat er geen enkele manier was om hem te verslaan. Ga je striken word je KO getrapt, ga je worstelen, legt hij je in een choke en laat hij je aftikken. Maar na Dos Anjos laat Alvarez nu wederom zien dat hij eigenlijk maar erg eenzijdig is. Vond Pettis overigens ook enorm slecht hoor, leek niet zijn range te kunnen vinden door de pressure van Alvarez, kwam totaal niet in zijn spel. Lag aan beide vechters, al vond ik Alvarez niet eens zo indrukwekkend, die heeft mooi een pagina uit het boek van Johny Hendricks genomen. Maar als je dit 2 jaar geleden had gezegd, dat Pettis er zo kansloos 2 op rij zou verliezen zouden weinigen je maar geloofd hebben, die pot tegen Guida werd als een fluke gezien, maar is blijkbaar volledig representatief voor zijn stijl. Zie nu Pettis ook meer als een Uriah Hall of een Barboza dan een echte topper. En dan dachten mensen dat hij nog kans zou maken tegen Khabib, als Alvarez al hem volledig weet te neutraliseren met worstelen.

Mja, lekker event wel. Helaas Saunders die ook zn avond niet had, maar hebben met Cote nu wel weer een interessante contender op WW. Zag er erg goed uit op de grond. Mitrione vs Browne heb ik gemist, was toen even in slaap gevallen, maar ziek wat er met dat oog gebeurd is, zag foto's. :cab: Lekker ook dat mn man Felder nog wist te winnen, en Cruz _O_ Goh wat genieten man, Silly Dilly zag eruit als een amateur man, met zn record aan significant strikes, die miste echt alles. :D Sta je dan met je voorspelling dat je hem in 2 rondes zou ko'en. Wel lekker man, dat alles wat Cruz van te voren zei in het gevecht, 100% klopt. Blij dat hij weer terug aan de top is.

862a7abf319387cf02c2430a60a7d389.png

Sta top 500 overall zelfs. :D 325e.

1bbe9ee9ce44f09b05908b5423a7dbad.png

Had wel hele small stakes op Saunders en Blanco gebet dus typisch dat die weer fout gaan. :-D Wel goedgemaakt om op Cruz te betten ook.

bewerkt door The Kerfts
Link naar opmerking
Deel via andere websites

McGregor, UFC Press Conference. Vraag over wat die allemaal doet als die de Lightweight belt wint. Zegt die iets in de trant van ''I am eager, and that 170 division is something that would interest me''. Ik ging stuk wahaha :-D.

Trouwens zijn voorspelling is binnen een minuut een knock out omdat hij een slome versie is van Aldo en daarna is hij beschikbaar voor UFC 200. #GEIL!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Elke avond is er op Spike een aflevering van Bellator, maar dat is volgens mij allemaal niet live. Wanneer zijn daar live events te zien? Begin me er namelijk steeds meer in te interesseren.

Volgens mij dit weekend een met Paul Daley. Moest tegen Koscheck maar die is blessie.

Volgende maand heb je de freakshow card met Kimbo tegen een of andere andere opgepompte straatvechtneger en opa Gracie tegen opa Shamrock.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij dit weekend een met Paul Daley. Moest tegen Koscheck maar die is blessie.

Volgende maand heb je de freakshow card met Kimbo tegen een of andere andere opgepompte straatvechtneger en opa Gracie tegen opa Shamrock.

Namen zeggen me verder allemaal nog niet zo veel. Zijn volgens mij ook ziek veel bonden en verschillende evenementen in MMA. Heb toen dat event gezien met Holzken en Verhoeven in Amsterdam. (Al was dat kickboksen volgens mij ;c)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Namen zeggen me verder allemaal nog niet zo veel. Zijn volgens mij ook ziek veel bonden en verschillende evenementen in MMA. Heb toen dat event gezien met Holzken en Verhoeven in Amsterdam. (Al was dat kickboksen volgens mij ;c)

Ja klopt. Dat kickboksen was Glory, die werken samen met Bellator, krijg je binnenkort ook een Bellator/Glory card in Italië, over paar maanden.

Maar zal ff korte introductie geven, grootste bond is UFC, vele mlen groter dan de rest ook, denk dat ongeveer 80% van het toptalent bij de UFC zit. Bellator is een duidelijke 2e op afstand, maar wel qua niveau beter dan bijvoorbeeld een WSOF of One FC nog. Kan daarom aanraden net als Jelle om gewoon lekker met UFC te beginnen als je met de sport kennis wil maken. Afgelopen was een mooi event, UFC Fight Night 82. Kan je via piratenbaai lekker binnenhalen en kijken. Mocht je nog wat dingen van de UFC willen kijken kan ik je UFC 194, UFC 189, UFC 195 en UFC 180 aanraden, van recente grote events. Als je daar mee klaar bent moet je het zeggen. :P Talent niveau is namelijk veel hoger dan bij Bellator. Bellator heeft wel een vlottere productie, ze gaan sneller door de gevechten heen, maar als je events downloadt kan je het zelf lekker doordrukken. Maar talentverschil is echt groot, echt alle wereldklasse vechters zitten in de UFC, op enkele uitzonderingen na (Justin Gaethje bij WSOF, Ben Askren bij One FC, Phil Davis, King Mo, Liam McGeary etc. bij Bellator)

Maar komende tijd is Bellator weinig boeiend. Royce Gracie tegen Ken Shamrock krijg je dus, dat zijn twee legendes van de sport die in de jaren 90 wereldtop waren, Royce was degene die de eerste paar UFC toernooien won toen het nog halve freakshows waren, maar beide heren zijn nu rond de 50 en hebben dus vrijwel niks meer te bieden.

Nja laat maar weten als je vragen hebt, wil altijd helpen om mensen informatie te verspreiden over een van de mooiste sporten ter wereld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites