Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

UFC en andere MMA bonden

Sick Blik

Aanbevolen berichten

McGregor is het uithangbord van de UFC, als ze hem gaan weren lopen ze een pak publiciteit mis. Hij heeft trouwens zichzelf aangegeven en flinke boetes en schadevergoedingen betaald aan de slachtoffers als ik me niet vergis. Zou juist belachelijk zijn mochten ze hem niet meer laten vechten, een schorsing tot daar aan toe.

Khabib en zijn entourage verdienen hier natuurlijk ook een serieuze schorsing. Je hebt net het gevecht van de eeuw gewonnen en dan ga je als een bezetene tekeer in het publiek, wtf? En dan zwijg ik nog over die andere mannetjes die McGregor gaan belagen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Danis is het holmaatje van McGregor, wil zich ook hetzelfde gedragen en loopt dus te pas en te onpas gekke dingen te roepen over andere fighters. Zo ook over Khabib. Een kleine selectie van zijn uitspraken en Twitter-/Instagramposts:

- 'I'm a better version of Khabib'.

- https://www.instagram.com/p/Bof28P2la2N/?hl=nl&taken-by=dillondanis

- 'Tomorrow when you spark this backwards cunt (Khabib dus) out cold ...'

-

-

Daarnaast liep hij ook nog leuk te doen over Ali Abdelaziz (Khabib's manager) en stond hij na de fight 'kom maar' te gebaren en roepen naar Khabib. Dat Khabib zich dan zo laat kennen en die octagon uit klimt is erg jammer, maar mensen overdrijven het ook wel hoor. Zoals de coach van McGregor ook al zei: 'ik kan me wel in Khabib verplaatsen, het is niet slim, maar het is niet het eind van de wereld'. Hij brengt natuurlijk wel onschuldige mensen (lichtelijk) in gevaar, maar het viel verder allemaal wel mee. Die mongool die McGregor aanviel vond ik erger, die is gelukkig ook klaar bij de UFC. Hele grote meneer is dat, was ook nog eens heel trots op zijn daden. Saillant detail: die man had over twee weken eigenlijk een fight tegen Artem Lobov, maar die gaat nu dus niet door.

Verder sloeg McGregor dus die broer van Khabib en daar is nu ook wat ophef over. Echter, als jij iemand naar je team (en vrienden/familie/...) toe ziet springen en diegene zijn team gaat er nog achteraan ook, dan sla jij er natuurlijk ook wel ff een op zijn tokus. Kon alleen niet goed zien of die broer er ook echt achteraan ging, of hem terug wilde roepen op de rand van de octagon. Zullen we nooit weten ook, maar goed. Allemaal erg zonde dat het gebeurd is, zou Khabib daar ook een boete voor geven, maar verder is het allemaal met een sisser afgelopen. Moet eerlijk bekennen dat ik het een minder erge overtreding vind dan die hele situatie met Conor en zijn team, die dolly en die bus.

En McGregor, tja. Gesticht? Overdreven (al was je sarcastisch neem ik aan, haha!). Gaat het soms (ernstig) mis in die bovenkamer? Ja. Bij Bellator toen (incident met die ref enzo), die dolly dan, flesjes water gooien op een persconferentie, je tegenstander slaan/schoppen (al kwam die niet in de buurt) tijdens de weigh-ins en weet ik veel wat allemaal nog meer. Beetje een ongecontroleerde gek, maar als hij nog een keer zoiets geks doet ga ik ook mijn vraagtekens stellen bij de mentale gesteldheid van die man.

Wel erg jammer van het resultaat, al zat het er wel aan te komen natuurlijk. Enige wat me echt verbaasde is dat Conor het staand aflegde, had natuurlijk niemand verwacht. Die knockdown was ook echt een goede setup van Khabib, daar had Conor ff geluk dat hij verder niet echt zieke kracht in zijn handen bezit. Anders was die man wel klaar, want als je die ground and pound van die man iedere pot ziet... Vind het niet de leukste stijl, maar hij is wel bijzonder goed. Zie ook geen enkele lightweight van die man winnen. Ferguson heeft dan nog de beste papieren denk ik, maar ook die kans acht ik niet heel erg groot. Zou Khabib wel heel graag tegen Woodley of GSP zien, of tegen Ferguson. Fight met laatstgenoemde is echter vervloekt, maar ze gaan hem nog wel eens proberen te maken denk ik. Rematch met Conor lijkt me niet zo heel interessant (qua resultaat) en zou eigenlijk ook echt een schande zijn voor de sport. Ferguson heeft de volgende shot echt dik en dik verdiend, al weten we inmiddels wel dat dat weinig meer uitmaakt bij de UFC.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Cyborg is even exposed zeg, tering. Leek Ronda Rousey wel met dr striking, werd echt he-le-maal weggetikt. Wel jammer, vind die Nunes een enge vrouw, maar ze is wel ziekelijk gegroeid zeg. Cyborg ook echt heel respectvol na dr loss, mooi om te zien. Hoop op een rematch, en dan een Cyborg die Nunes niet onderschat, want daar leek het wel op. Vol erop, geen defense. Die kreeg ff een paar bommen en het was klaar. 

Nu waarschijnlijk janken om Jones die Gustafsson KO tikt. Hoop dat Gus wint, maar Jones was altijd gewoon te goed voor iedereen. Vrees dat dat nog steeds zo is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Greg Hardy... Heeft natuurlijk iets verschrikkelijks gedaan, maar kwam vaak wel sympathiek over in interviews. Wil natuurlijk niet meteen zeggen dat hij ook echt veranderd is, maar het lijkt erop alsof hij zijn tweede kans gegrepen heeft. Gebeurt dit, manmanman. Lijkt me niet dat hij het expres deed, maar nu heeft hij dus echt zowat iedereen tegen. Vind het ergens wel sneu, maar hij is niet anders gewend. Publiek is en was altijd al tegen hem, dus hij weet vast wel hoe hij ermee om moet gaan. Hopelijk knalt hij gewoon door, werkt hij aan zichzelf en blijft hij zich er niks van aantrekken. 

Verder wel een prima event tot nu toe. Gillespie lijkt de Amerikaanse Khabib te worden, Benavidez vs. Ortiz was grappling-technisch geweldig om te zien, VanZant vs. Ostovich was een gevecht tussen twee dames die het niet makkelijk hebben gehad de afgelopen tijd, Teixeira die klaar leek, maar ziek terugkwam. Prelims ook prima. Cerrone weer erg knap, stoppage was heel misschien iets te vroeg, maar ik snapte het wel. Gunde het hem wel, McGregor zei ook al dat hij wel tegen hem wilde vechten nu, mooie payday voor die man en acht hem totaal niet kansloos. Calderwood is enorm gegroeid, had wel meer van Lipski verwacht. Moreira was vrij lachwekkend tegen Menifield. Spinning kicks doen als je het gewoon niet kan :D Leuk die trainers. Fights daarvoor waren ook wel prima, maar niet heel bijzonder. Mooiste moment daar was het afscheid van Bermudez, verstandig om gewoon te kappen. Er valt voor hem weinig eer meer te behalen, dan kan je beter iets gaan doen wat beter is voor je gezondheid. Oh en Neal heeft wel een lekkere linker zeg, maar uiteindelijk viel het een beetje tegen dat hij Muhammad niet KO kreeg. Had hem aardig in de tas, maar besloot vrij safe te spelen. Moet nog wel wat groeien, maar misschien zit daar wel toekomst in.

Nu de man die geen kampioen had moeten zijn vs. Dillashaw, hoop op laatstgenoemde. Cejudo doet echt veel te wreed, terwijl zijn decision tegen Johnson erg controversieel was. Merendeel vindt dat hij niet had moeten winnen, me included. Dillashaw daarentegen vind ik als persoon heel eng, maar is wel verdiend kampioen geworden en vond hem in een filmpje laatst nog vrij sympathiek overkomen ook. Werd dus eens een 'Snake' genoemd door Conor, maar in plaats van daar boos om te doen, heeft hij besloten om het gewoon te gebruiken als 'bijnaam'. Ook tattoos op zijn armen van slangen, wel geinig om te zien.

Edit: Zo. Of dit :-D Wat heb ik net gezien dan. Eerste beste exchange was het bingo voor Cejudo. Zou het wel hilarisch vinden als Dana nu zegt: 'jongens, flyweight divisie gaat weg, de groetjes'. Kan je niet maken joh. Benavidez vs. Ortiz was een prima fight, Cejudo heeft zojuist je BW champ weggetikt. Vorige champ in die divisie is een van de beste MMA fighters ooit. Waarom zou je hem dan in hemelsnaam wegdoen? Je moet juist meer divisies openen, niet minder. Enfin. Die Dillashaw na de pot :-D 'You didn't beat me'. Sure kid. Staat toch echt een 'W' achter Cejudo zijn naam en een 'L' achter jouw naam. En hoe. Snelle TKO, protest indienen om hem te laten overturnen heeft ook geen zin. Kan je jezelf wel voor de gek houden, maar de rest van de wereld weet wel beter. Nu dus waarschijnlijk een rematch, maar dan 135 lbs. Wordt een heel andere fight natuurlijk, ben benieuwd wie daar als winnaar uit gaat komen.

Blijft wel echt een heerlijke sport hè jongens :D Echt alles kan. Voor de fight waren er twee opties: Cejudo gaat Dillashaw wrestlefucken, of Dillashaw tikt Cejudo (T)KO. Opeens Cejudo die meteen Dillashaw achter zijn bloemkolen tikt :-D Heerlijk. 

bewerkt door JanVertonghen'
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Beppu:

Weight cutting is a mutherfucker. Hoop dat TJ hem pakt op 135. Heel eng mannetje die Cejudo, al kwam hij na het gevecht wel vrij sympathiek over.

Cejudo zijn weight cut gezien? Die stond er ook vrij slecht bij. 

Verder zijn ze allebei eng joh. DJ was echt een geweldige gozer, maar in de BW divisie lopen enkel engnekken rond. Vind Garbrandt nog wel een geinige gozer (vooral omdat hij gewoon erg lomp is) met een leuke stijl, maar hoe die zich weg heeft laten zetten door TJ is vrij lachwekkend natuurlijk. Die kreeg even drie keer op rij exact dezelfde hoek tegen en bleef hem maar koppen :D En dat na zo'n weergaloze partij tegen Cruz. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Persconferentie van Hardy was erg mooi om te zien. Nam de volledige verantwoordelijkheid, was erg schuldbewust en je zag gewoon dat hij er echt mee zit. Krijg je daarna Dillashaw, die moest even honderd keer herhalen dat het echt een belachelijke stoppage was :D Dana vond het ook te vroeg, maar dat verbaast me niks. Meneer wil gewoon van die hele divisie af, liet hij ook goed merken helaas. Vond het zelf echt wel meevallen hoor, zo op het eerste gezicht. Kan meneer Dillashaw wel zeggen dat hij enkel achter zijn oor geraakt werd, maar meneer zakte drie keer door zijn poten heen en bleef maar tikken incasseren. Snap de stoppage dan ook wel. 'Laat een fighter gewoon doorgaan tot hij KO gaat' is ook onzin, scheidsrechters zijn er om onnodige schade te voorkomen en het gevecht te stoppen als iemand (zo goed als) klaar is. Leek bij Dillashaw wel het geval, misschien zag die ref de oogjes ook wel naar achter rollen of weet ik veel wat. Leek mij in ieder geval wel gewoon klaar, Dillashaw had het best nog wel even vol kunnen houden, maar hij liet weinig verbetering in zijn verdediging zien.

Zei Dillashaw ook nog dat hij 'in de fight met Cody erger geraakt werd' en dat hij 'nooit zo blij zou zijn als hij op die manier zou winnen'. Allereerst verdedigde hij zich in die eerste fight met Cody beter dan nu (en zakte hij niet drie keer in een seconde of tien-vijftien weg) en daarnaast was Cody in het tweede gevecht ook niet compleet weg. Verdedigde zich ook niet goed meer, je zag dat het ver klaar was, maar meneer was niet out. Toen liep meneer Dillashaw ook gewoon schreeuwend en juichend weg hoor :D 

Enfin. Slapen nu dan maar. Over drie weken UFC 234, maar wat is dat een (qua namen) matige card zeg... Dan was de card van vandaag een stuk beter. Wel een lekkere main en co-main, maar verder zijn er niet echt fights waar ik naar uitkijk. Zie ook dat Vannata een nieuwe, four-fight deal heeft gesloten met de UFC :-D Lachwekkend hoor. Leuke stijl, maar meneer heeft maar één van zijn zes fights gewonnen. Kan je de fight tegen Ferguson niet echt meetellen, maar toch. Blijft ook erg dom vechten, weinig verbetering te zien. Beetje raar wel, al zal zijn vechtstijl wel meegeteld hebben natuurlijk. Benieuwd of die het eens gaat laten zien dan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alleen voor Izzy - Silva blijf ik al op, dat wordt een hele mooie. Erg fan van Adesanya. Hoe hij Brunson totaal overklaste, pfoeh, was echt onder de indruk. Ook nog eens een hele toffe persoonlijkheid.

Verder doet Gastelum - Whittaker me niet erg veel. Zie Gastelum nog steeds als een (ongedisciplineerde) welterweight. Hij heeft gigantisch veel kracht in die klauwen van hem maar als hij tegen een vechter moet met een beetje ground game is het denk ik snel gedaan met hem omdat hij gewoon te klein is voor die gewichtsklasse. Zagen we tegen die kwal van een Weidman al verleden jaar, al had hij hem nog wel bijna te pakken in een eerdere ronde.

Overigens zou Cowboy - Conor een hele interessante match-up zijn. Alleen al de gedachte aan de aanloop naar dat gevecht:mrgy:. Voor beiden ook een goed gevecht om te nemen denk ik. Cowboy in de nadagen van zijn carrière nog één titelrun (zijn woorden) en een dikke payday, en voor Conor een goede "tune up".

Link naar opmerking
Deel via andere websites

39 minuten geleden zei Kokkie:

Deze card kijken en dan UFC 234 een matige card vinden. Dit was de slechtste card in de historie van de UFC. Qua namen en gevechten. 

- Een Fight Night met een superfight, niet de minste namen ook.

- Greg Hardy (die gewoon op de prelims thuishoort maar oké) die toch wel aardig gehyped werd en die tot nu toe iedereen KO getikt heeft, binnen één ronde ook allemaal. Niet de bekendste namen, maar je moet het toch maar doen. Was wel een vrij matige fight inderdaad, met een jammerlijk einde. 

- Gregor Gillespie, minder bekende naam, maar in potentie een top contender/kampioen. Niet de allerleukste stijl, maar deed me erg veel denken aan Khabib.

- Benavidez vs. Ortiz, twee top flyweights die een erg puike pot op de mat legden. Zieke transitions gezien onder andere.

- VanZant vs Ostovich was ook prima, lekkere grappling. Ziet er niet zo leuk uit als wanneer twee middleweights grapplen, maar desalniettemin zeer knap en ik vind het ook wel leuk om te zien.

- Teixeira vs. Roberson was erg kort, maar wel erg knap om te zien hoe Teixeira terugkwam. Ellebogen van Roberson zagen er heel ziek uit, maar uiteindelijk toch nog een vrij gemakkelijke submission win voor Teixeira. Had vooraf op een mooiere/langere fight gehoopt, meer stand-up, want op de grond is Roberson geen partij voor Teixeira. Staand had het heel leuk kunnen worden.

- Cerrone vs. Hernandez was een heerlijke fight, en Cerrone weer met een heerlijke finish. Hoef niet uit te leggen wie Cerrone is natuurlijk, maar Hernandez was ook gewoon lekker omhoog aan het klimmen.

- Verder, op Bermudez vs Edwards na, ook allemaal prima/leuke fights/finishes. Niveau lag alleen niet altijd even hoog.

Al met al gewoon een meer dan prima card, zeker voor een Fight Night. Champions, contenders en potentiële contenders/top contenders.

Dan gaan we even kijken naar UFC 234:

- Goede main event en man met enorm veel potentie in het co-main event tegen Anderson Silva. 

- #15 bantamweight contender.

- Nog een paar leuke namen, maar minder dan de card van afgelopen nacht.

Dusja. Zeg het maar hè jongens. Vaak zijn zulke cards alsnog wel gewoon leuk om te zien, maar je wordt er niet meteen warm van (op de laatste twee fights na dan). Fight Night van afgelopen nacht was zowel qua namen als qua voorspelling van het verloop van de fights een stuk beter.

@Beppu Adesanya is echt een genot om naar te kijken inderdaad. Lijkt een beetje op Michael Page (van Bellator), al is dat iets meer een showman en schat ik Adesanya wel iets hoger in. Wordt hopelijk een heerlijke stand-up battle tegen Silva en geen snelle finish.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

56 minuten geleden zei Barteh:

Dennis en mn vriendin waren het er ook mee eens. 

Net als de meerderheid van de UFC fans, die flyweight niet heel boeiend vinden. Maakt niet uit dat jij het vet vind hoor, heel leuk voor je en extra gevechten om van te genieten. Maar er zijn heel veel mensen die dat gewoon niks vinden. Hoef je je niet zo gek te gedragen. Als jij kan genieten van een early stoppage tussen twee dergen, leuk toch man.

Dan hebben jullie de afgelopen jaren maar weinig cards gekeken denk ik. Sinds ik begonnen ben met kijken, en sindsdien heb ik bijna ieder event gezien, zijn er echt wel slechtere events geweest hoor. Zeer zeker qua naam, maar ook qua fights. Qua naam is UFC 234 bijvoorbeeld ook gewoon minder (behalve main en co-main), en dat is een PPV, terwijl dit een Fight Night was. Dat heeft verder vrij weinig met wat ik vind te maken, dat is gewoon zo. Straight facts. 

Verder was het ook geen slechte binnenkomer voor ESPN hoor. https://www.instagram.com/p/Bs31X8SHUjj/ - kijk hier maar. Was wel een free trial nog, maar er hebben toch aardig wat mensen gekeken. Lees wel veel negatieve dingen over de app en dergelijke, maar daar doelde jij niet op. Ook ben ik wel benieuwd hoe je erbij komt dat de meerderheid van de UFC-fans het de slechtste card vond die ze ooit hebben gezien, want ik lees vooral positieve dingen. Over de controversiële stoppage waren de meningen wel verdeeld en de DQ van Hardy kan je moeilijk als positief iets zien, maar over de andere fights heb ik weinig negatief commentaar gezien of gehoord.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Komende maand wel een aantal lekkere fights trouwens:

2 februari:

Raphael Assunção vs. Marlon Moraes

José Aldo vs. Renato Moicano

Demian Maia vs. Lyman Good

Charles Oliveira vs. David Teymur

Johnny Walker vs. Justin Ledet (Walker kwam lekker binnen met zijn KO tegen Rountree)

10 februari:

Robert Whittaker vs. Kelvin Gastelum

Israel Adesanya vs. Anderson Silva

17 februari:

Francis Ngannou vs. Cain Velasquez

James Vick vs. Paul Felder

Alex Caceres vs. Kron Gracie

Vicente Luque vs. Bryan Barberena

Jimmie Rivera vs. Aljamain Sterling

23 februari:

Jan Blachowicz vs. Thiago Santos

John Dodson vs. Petr Yan

Michel Prazeres vs. Ramazan Emeev

En nog wel een paar prima fights, waaronder vrouwen, maar daar is over het algemeen minder interesse voor hier. 'Dwergen' ook, maar die heb ik er toch maar even tussen geknald, aangezien daar erg goede stand-up fighters/brawlers tussen zitten. Overigens in Bellator ook wel wat prima fights:

26 januari:

Fedor Emelianenko vs. Ryan Bader

Aaron Pico vs. Henry Corrales

Jake Hager vs. J.W. Kiser (Hager was Jack Swagger in de WWE, dus vooralsnog vooral qua naam leuk)

Juan Archuleta vs. Ricky Bandejas

9 februari:

Patricky Freire vs. Ryan Scope

Aaron Chalmers vs. Corey Browning (Chalmers zat in een of ander realityprogramma, maar schijnt ook een aardig potje te kunnen matten)

15 februari:

Matt Mitrione vs. Sergei Kharitonov

Logan Storley vs. Ion Pascu

Michael Kimbel vs. Jonathan Douma

16 februari:

Michael Page vs. Paul Daley

Cheick Kongo vs. Vitaly Minakov

Mirko Cro Cop vs. Roy Nelson

Yarsalvo Amosov vs. Erick Silva

Ken een aantal fighters niet eens, maar op basis van hun record/nieuws moeten die het ook wel kunnen. Cro Cop vs. Nelson is een klassiekertje (en tevens rematch) hoor :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bellator gekeken, viel tegen zeg. Hager deed het wel prima, maar vocht tegen iemand die er geen klote van kan. Zegt vooralsnog erg weinig dus. Pico begon sterk, maar kreeg even een hoekie toen hij uit de clinch kwam. Lichtjes gingen meteen uit. Zonde, maar nog steeds het gevoel dat hij FW champ kan worden daar. En dan Fedor, tja. Fedor moet gewoon stoppen, hoeft zichzelf niet meer te bewijzen en het is wel gedaan met die man. Respect voor Bader overigens, die loopt daar voorlopig erg makkelijk door iedereen heen.

bewerkt door JanVertonghen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klopt. Kwam na de fight wel goed over, toen hij besloot om toch maar zijn zegje te doen tegenover de media. Lijkt me een leergierige gozer, dat in combinatie met zijn leeftijd en achtergrond zou er toch voor moeten zorgen dat hij over een aantal jaar met de FW top mee kan. Hij gaf ook al aan dat hij meer gebruik moest gaan maken van zijn wrestling, vooral tegen de betere fighters. Hoop dat hij er ook echt wat mee gaat doen en dat het geen mindere versie van Justin Gaethje wordt. Leuk om te zien, maar het is niet bevorderlijk voor je hersenpan. 

Over Gaethje gesproken: die mag over twee maanden tegen Barboza gaan vechten :< Dat moet toch haast wel genieten worden. Mocht het geen snelle finish worden, dan lijkt het me toch wel vrij zeker dat er een paar rolstoelen neergezet kunnen worden naast de octagon. Enige kansen die Gaethje heeft is als hij gaat worstelen of als hij gewoon constant in boxing range gaat staan, maar ook dat laatste is erg riskant met iemand die staand zo goed is als Barboza. In kicking range is Gaethje al helemaal de lul, hoe goed zijn chin ook is, die kopt die kicks echt niet drie keer terug hoor. Kijk wel uit naar die fight. Zijn allebei leuke en vermakelijke fighters, jammer dat er een moet verliezen en waarschijnlijk niet op de meest leuke manier. Gok zelf dat Barboza hem pakt, en mocht dat zo zijn, dan hoop ik dat Gaethje ermee kapt. Die jongen moet echt eens aan zijn gezondheid gaan denken, want elke fight zoveel incasseren is natuurlijk verre van goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zeker. Net als Moraes. Maia weer met een erg gemakkelijke submission, Walker, Nurmagomedov en Rozenstruik ook goed. Moet alleen nog even Oliveira vs Teymur terugkijken, eerstgenoemde heeft nu toch een prima streak met een aantal lekkere submissions gaande. Denk alleen wel dat dat tegen de contenders weer snel gedaan is, but you never know.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waarschijnlijk eerst Cejudo vs. Dillashaw II inderdaad. Ook geen hele gekke fight. Vind het eigenlijk erger wat er in de lightweight division allemaal aan de gang is. Khabib wil schijnbaar pas in november weer vechten, terwijl er geruchten gaan dat ze Conor en Cerrone willen laten vechten voor de interim belt. Hallo jongens, Tony Ferguson? Nadeel voor die gozer is wel dat Khabib vs. Ferguson al vier keer(?) gemaakt is, maar dat het telkens niet doorging. Zou echt belachelijk zijn als hij nu overgeslagen wordt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, schijnbaar was het wel een KO dus. Dacht eerst gewoon een flash knockdown en dat hij toen even alles in zijn knie afscheurde, maar lijkt vooralsnog mee te vallen. Althans, hij liep gewoon normaal de octagon uit. Op de grond kreeg hij ook nog even twee zieke tikken, godverdomme zeg. Die Ngannou joh. Dat heeft die Miocic toen toch even goed gedaan. Hoe die eruit ziet ook man. Als je die 's nachts ziet lopen loop je niet drie blokken om, maar duik je gewoon de eerste beste put in die je ziet. Ziek snel en accuraat ook, ongekende kracht. Wil hem alleen wel weer eens langer dan vijf minuten zien vechten, maar dat moet je ook maar voor elkaar weten te krijgen. Wens ik zijn volgende opponent dan ook heel veel succes mee.

Over die volgende opponent gesproken: Miocic wil schijnbaar enkel en alleen tegen Cormier vechten en Lewis moet over drie weken tegen Dos Santos. Wordt nog wat dus, aangezien Cormier volgens mij vooral tegen Lesnar wil vechten. Laatste zou echt belachelijk zijn natuurlijk, maar $ > rankings tegenwoordig. Ben benieuwd hoe ze dat uit gaan spelen daar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites