Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

UFC en andere MMA bonden

Sick Blik

Aanbevolen berichten

Alle hoop maar vestigen op Struve dan. Al gaat dat nooit wat worden met al die passieve fights van hem ;c

Moet tegen Ngannou nu. Het spijt me hoor Struve, maar Ngannou is mn man, dus ik ben voor hem. Denk ook dat Ngannou staand te technisch is voor hem, Struve eet altijd veel strikes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bron? Want volgens mij moet Struve over een maandje tegen Ruslan Magomedov en niet tegen Francis Ngannou.

Klopt, Magomedov was uitgevallen en Ngannou is vandaag bevestigd als vervanger.

Edit: O schijnt opeens niet te kloppen. Men gooide het te snel op Wiki en Sherdog.

bewerkt door The Kerfts
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Had hem toch graag eerst nog tegen Ferguson zien vechten, heeft straks in tweeënhalf jaar tijd alleen tegen Horcher gevochten en Dos Anjos als zijn enige 'grote' win. Maar goed, dit is een beter idee dan Alvarez/McGregor voor de 155 titel.

El Cucuy staat al geboekt tegen Dos Anjos natuurlijk, maar ergens ben ik het wel met je eens. Maar goed, aan de andere kant denk ik wel dat Kabib deze shot gewoon verdiend heeft. Geeft hem wel een goede kans tegen Eddy.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Neither Alvarez, McGregor have signed bout agreements for UFC 205. In fact, neither have been offered the fight yet. Same for Nurmagomedov

What we do know: Alvarez and McGregor want that fight for MSG. Been the case since the beginning of all this. But alas ... Nothing yet

Aldus Ariel Helwani. Alvarez wil graag cashen tegen Conor natuurlijk. Wel een zooitje, ben benieuwd wat er uit komt. Zo lang is het niet meer tot 205.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dacht van wel ja.

Las vanmorgen ook dat Edgar het mag gaan opnemen tegen Stephens. Ken die Stephens eigenlijk niet, heb alleen zijn Holloway gevecht gezien eind vorig jaar en toen werd ie toch wel aardig gepakt. Edgar laatst best kansloos verloren van Aldo. Wel een gevecht waar ik voor ga zitten dit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Komt ook omdat het in de meeste divisies een rommeltje is. Conor die zijn featherweight titel niet wil verdedigen vooralsnog. Jon Jones die nog geschorst is. Ronda die nog steeds geen behoefte heeft om terug te keren. Vreemde catchweight bouts bij de dames. Leuk hoor die Cyborg, maar wat hebben we er aan als er geen divisie is waarin ze voor een titel kan gaan. Zakken in weight gaat ze sowieso niet. Daarnaast veel blessures in bijna iedere divisie, dus het is sowieso een rommeltje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Domme matchmaking, zelfde met die Barao.

Spicely wel heel indrukwekkend. Thiago Santos is een monster, en dan als een van de grootste underdogs op de card hem weten te finishen. Erg knap hoor. Pepey zoals altijd ook dikke actie weer.

Rizin was ook wel mooi. Krazy Horse een ko binnen 7 sec :-D Wil die daarna Wanderlei pakken :D Vond Rizin ook beter dan UFC vannacht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites