Michaelinho* Geplaatst 13 september 2016 Share Geplaatst 13 september 2016 Alle hoop maar vestigen op Struve dan. Al gaat dat nooit wat worden met al die passieve fights van hem ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 13 september 2016 Auteur Share Geplaatst 13 september 2016 Alle hoop maar vestigen op Struve dan. Al gaat dat nooit wat worden met al die passieve fights van hem ;c Moet tegen Ngannou nu. Het spijt me hoor Struve, maar Ngannou is mn man, dus ik ben voor hem. Denk ook dat Ngannou staand te technisch is voor hem, Struve eet altijd veel strikes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 13 september 2016 Share Geplaatst 13 september 2016 Moet tegen Ngannou nu. Het spijt me hoor Struve, maar Ngannou is mn man, dus ik ben voor hem. Denk ook dat Ngannou staand te technisch is voor hem, Struve eet altijd veel strikes. Bron? Want volgens mij moet Struve over een maandje tegen Ruslan Magomedov en niet tegen Francis Ngannou. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 13 september 2016 Auteur Share Geplaatst 13 september 2016 (bewerkt) Bron? Want volgens mij moet Struve over een maandje tegen Ruslan Magomedov en niet tegen Francis Ngannou. Klopt, Magomedov was uitgevallen en Ngannou is vandaag bevestigd als vervanger. Edit: O schijnt opeens niet te kloppen. Men gooide het te snel op Wiki en Sherdog. 13 september 2016 bewerkt door The Kerfts Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 13 september 2016 Share Geplaatst 13 september 2016 Moet tegen Ngannou nu. Het spijt me hoor Struve, maar Ngannou is mn man, dus ik ben voor hem. Denk ook dat Ngannou staand te technisch is voor hem, Struve eet altijd veel strikes. Ngannou is wel een beest ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 13 september 2016 Auteur Share Geplaatst 13 september 2016 Glory van afgelopen weekend nu live op Spike voor de liefhebbers, kan ik eindelijk eens Rico terugkijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 15 september 2016 Share Geplaatst 15 september 2016 Struve tegen Omielanczuk tijdens UFC 204. Wat verwachten we hier van? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 15 september 2016 Auteur Share Geplaatst 15 september 2016 Struve tegen Omielanczuk tijdens UFC 204. Wat verwachten we hier van? Had m al voorspeld op Fok huhuhu. Heeft een aardige streak die Pool, maar Struve zou die moeten winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 21 september 2016 Auteur Share Geplaatst 21 september 2016 Volgens de Twitter van Dana mag Khabib voor de titel tegen Alvarez op 205 _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 21 september 2016 Share Geplaatst 21 september 2016 Dat werd verdorie tijd ook _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 21 september 2016 Share Geplaatst 21 september 2016 Had hem toch graag eerst nog tegen Ferguson zien vechten, heeft straks in tweeënhalf jaar tijd alleen tegen Horcher gevochten en Dos Anjos als zijn enige 'grote' win. Maar goed, dit is een beter idee dan Alvarez/McGregor voor de 155 titel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 21 september 2016 Share Geplaatst 21 september 2016 Had hem toch graag eerst nog tegen Ferguson zien vechten, heeft straks in tweeënhalf jaar tijd alleen tegen Horcher gevochten en Dos Anjos als zijn enige 'grote' win. Maar goed, dit is een beter idee dan Alvarez/McGregor voor de 155 titel. El Cucuy staat al geboekt tegen Dos Anjos natuurlijk, maar ergens ben ik het wel met je eens. Maar goed, aan de andere kant denk ik wel dat Kabib deze shot gewoon verdiend heeft. Geeft hem wel een goede kans tegen Eddy. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 22 september 2016 Share Geplaatst 22 september 2016 Neither Alvarez, McGregor have signed bout agreements for UFC 205. In fact, neither have been offered the fight yet. Same for Nurmagomedov What we do know: Alvarez and McGregor want that fight for MSG. Been the case since the beginning of all this. But alas ... Nothing yet Aldus Ariel Helwani. Alvarez wil graag cashen tegen Conor natuurlijk. Wel een zooitje, ben benieuwd wat er uit komt. Zo lang is het niet meer tot 205. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 22 september 2016 Share Geplaatst 22 september 2016 Woodley vs. Wonderboy is ook op 205 toch? Of is dat nog niet officieel? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 22 september 2016 Share Geplaatst 22 september 2016 Dacht van wel ja. Las vanmorgen ook dat Edgar het mag gaan opnemen tegen Stephens. Ken die Stephens eigenlijk niet, heb alleen zijn Holloway gevecht gezien eind vorig jaar en toen werd ie toch wel aardig gepakt. Edgar laatst best kansloos verloren van Aldo. Wel een gevecht waar ik voor ga zitten dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 22 september 2016 Auteur Share Geplaatst 22 september 2016 Ufc maakt er een bende van. Zijn maar 3 gevechten ofzo rond voor 205. En het event is over twee maanden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 22 september 2016 Share Geplaatst 22 september 2016 Komt ook omdat het in de meeste divisies een rommeltje is. Conor die zijn featherweight titel niet wil verdedigen vooralsnog. Jon Jones die nog geschorst is. Ronda die nog steeds geen behoefte heeft om terug te keren. Vreemde catchweight bouts bij de dames. Leuk hoor die Cyborg, maar wat hebben we er aan als er geen divisie is waarin ze voor een titel kan gaan. Zakken in weight gaat ze sowieso niet. Daarnaast veel blessures in bijna iedere divisie, dus het is sowieso een rommeltje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jelle. Geplaatst 23 september 2016 Share Geplaatst 23 september 2016 Komt gewoon door gasten als Woodley die in één keer een money fight willen. Als je je titel niet wilt verdedigen en je krijgt de kans voor 3 opponents gewoon strippen die handel en dan vecht je maar ergens anders. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 23 september 2016 Auteur Share Geplaatst 23 september 2016 Nja Woodley accepteert tenminste het meest logische gevecht. Kan je van Eddie de eend niet zeggen. UFC heeft de contracten al verstuurd en Eddietje durft maar niet te tekenen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 25 september 2016 Share Geplaatst 25 september 2016 Nou dat was zoals verwacht weer een eenvoudige slachtpartij voor die Braziliaanse trol :huhu:. Echt geen schijn van kans ook die Lansberg, had ook niet anders verwacht overigens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 25 september 2016 Auteur Share Geplaatst 25 september 2016 Domme matchmaking, zelfde met die Barao. Spicely wel heel indrukwekkend. Thiago Santos is een monster, en dan als een van de grootste underdogs op de card hem weten te finishen. Erg knap hoor. Pepey zoals altijd ook dikke actie weer. Rizin was ook wel mooi. Krazy Horse een ko binnen 7 sec :-D Wil die daarna Wanderlei pakken :D Vond Rizin ook beter dan UFC vannacht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 27 september 2016 Share Geplaatst 27 september 2016 Conor - Alvarez officieel voor 205:D. En Conor behoudt zijn 145 belt voorlopig. Durven ze hem toch niet af te pakken. Zal contractueel wel geregeld zijn dat hij na 205 hoe dan ook zijn featherweight titel gaat verdedigen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 27 september 2016 Share Geplaatst 27 september 2016 Eddy tegen Conor, ja hoor. Wat triest weer ;e. Ik weet dat het allemaal om geld draait, maar deze matchmaking gaat toch nergens meer over. Het is best een leuke match-up hoor, maar blijf het belachelijk vinden dat er een divisie helemaal op z'n gat ligt hierdoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jelle. Geplaatst 27 september 2016 Share Geplaatst 27 september 2016 Een divisie die Conor al helemaal heeft afgemaakt. Wat voor divisie is dat dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 27 september 2016 Share Geplaatst 27 september 2016 Overdrijven is ook een kunst hè. Zet Conor nog een keer tegen Aldo en het zal hoe dan ook niet weer zo'n eitje worden. Het is prima als Conor die titel niet wil verdedigen, maar strip hem dan lekker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten