Sick Blik Geplaatst 26 juni 2016 Auteur Share Geplaatst 26 juni 2016 Chandler extreem overtuigend in Bellator vrijdag, wil m wel tegen Bendo zien, tegen Thomson moet niemand willen zien, die komt te kort. Ga op vakantie een hoop MMA missen zeg. Vrijwel al mn mannen komen in actie gedurende die tijd, waaronder zelfs Michael Page. Wordt erg onwennig, aangezien ik langzaam steeds meer ben gaan volgen en nu een hoop gevechten niet kan kijken. :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 26 juni 2016 Share Geplaatst 26 juni 2016 Had die K.O. ook nog een terug gekeken vandaag ja. Ziek hoor! [MENTION=12112]The Kerfts[/MENTION]; Hoe goed is die Will Brooks (?) eigenlijk? Die nu geboekt staat tegen Ross Pearson. Dat is de voormalig Bellator lightweight champ toch? Wanneer moet Michael Page trouwens, die wil ik wel ff zien :<. Kijk verder wel echt uit naar die international fight week. Hopen dat RdA die kooiknuffelaar even helemaal sloopt. Hoop op 5 ronden vuurwerk tussen Joanna & Claudia en dan natuurlijk UFC 200 erachter aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 26 juni 2016 Auteur Share Geplaatst 26 juni 2016 Had die K.O. ook nog een terug gekeken vandaag ja. Ziek hoor! [MENTION=12112]The Kerfts[/MENTION]; Hoe goed is die Will Brooks (?) eigenlijk? Die nu geboekt staat tegen Ross Pearson. Dat is de voormalig Bellator lightweight champ toch? Wanneer moet Michael Page trouwens, die wil ik wel ff zien :<. Kijk verder wel echt uit naar die international fight week. Hopen dat RdA die kooiknuffelaar even helemaal sloopt. Hoop op 5 ronden vuurwerk tussen Joanna & Claudia en dan natuurlijk UFC 200 erachter aan. Will Brooks heeft de hele divisie in Bellator gesweept, wel lastig om in te schatten hoe hoog die gasten in de UFC gerankt zouden worden, maar normaliter zou Brooks over Pearson heen moeten walsen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 27 juni 2016 Auteur Share Geplaatst 27 juni 2016 Ryan Jimmo overleden. :( Oa. In 2014 nog tegen OSP gevochten. Hit en Run, net als bij Jordan Parsons. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 28 juni 2016 Share Geplaatst 28 juni 2016 Ondanks het totaal niet boeiende main event begint de card voor UFC 202 echt goed te worden. Rumble/Texeira, Cowboy/Story en mijn persoonlijke favoriet Maia/Condit. Hopelijk betekent een overwinning voor Maia dat hij voor de titel mag gaan vechten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 28 juni 2016 Share Geplaatst 28 juni 2016 Ondanks het totaal niet boeiende main event begint de card voor UFC 202 echt goed te worden. Rumble/Texeira, Cowboy/Story en mijn persoonlijke favoriet Maia/Condit. Hopelijk betekent een overwinning voor Maia dat hij voor de titel mag gaan vechten. Ez mad Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 28 juni 2016 Share Geplaatst 28 juni 2016 Ondanks het totaal niet boeiende main event begint de card voor UFC 202 echt goed te worden. Rumble/Texeira, Cowboy/Story en mijn persoonlijke favoriet Maia/Condit. Hopelijk betekent een overwinning voor Maia dat hij voor de titel mag gaan vechten. Zo, lekkere card ja. Helemaal eens trouwens voor wat betreft die main event. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 28 juni 2016 Auteur Share Geplaatst 28 juni 2016 Maia wint echt niet van Condit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jelle. Geplaatst 28 juni 2016 Share Geplaatst 28 juni 2016 Condit knalt Maia helemaal af. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 29 juni 2016 Share Geplaatst 29 juni 2016 Kan me ook niet voorstellen dat Condit verliest van Maia. Of hij moet zich laten verrassen op de grond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 4 juli 2016 Share Geplaatst 4 juli 2016 International fight week staat voor de deur. Fucking veel zin in : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 4 juli 2016 Share Geplaatst 4 juli 2016 Blijf voor UFC 200 ook maar weer eens een nacht wakker, met deze card is dat absoluut de moeite waard. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 4 juli 2016 Auteur Share Geplaatst 4 juli 2016 Wordt hier afwachten wat ik überhaupt kan zien. Alvarez vs. RDA main card begint precies als we in Dubai landen, geen idee of ik daar wi-fi heb, ga nog een poging doen om UFC 200 main te kijken, begint 10 uur lokale tijd in Kuala Lumpur. :< De rest ga ik geen moeite voor doen om te kijken. Zie ik wel als ik thuis ben, dan wel jammer dat ik Ngannou mis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 4 juli 2016 Share Geplaatst 4 juli 2016 UFC 200 heeft natuurlijk bijna alleen maar toffe fights (op papier). Kijk ook wel uit naar Joanna vs. Claudia. Die willen elkaar echt kapot maken :D Ik hoop eigenlijk op Claudia. Na het zien van dit seizoen van TUF veel minder respect gekregen voor de persoon Joanna. Haar kwaliteiten staan natuurlijk buiten kijf. Wel logisch overigens dat Joanna een Flyweight division wil. Zou in potentie best een interessante division kunnen worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jelle. Geplaatst 7 juli 2016 Share Geplaatst 7 juli 2016 Dit is kut.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 7 juli 2016 Share Geplaatst 7 juli 2016 Als je dan ook gelijk ff meldt wat er precies kut is ;c Maar Jones out dus. Nog geen statement gelezen maar manmanman. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 7 juli 2016 Share Geplaatst 7 juli 2016 Lekker zijn carrière aan het vergooien op deze manier, zou wel tof zijn als Gegard nu tegen Cormier gaat vechten op de main card. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 7 juli 2016 Auteur Share Geplaatst 7 juli 2016 USADA'd. Hoef ik er iig niet de wekker meer voor te zetten, hoe fan ik ook ben van Gegard, die maakt geen kans tegen die dikke gesmolten alien, helaas een hele goede vechter die Cormier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 7 juli 2016 Share Geplaatst 7 juli 2016 Jezus wat is dit nou weer :cab: kutzooi.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 8 juli 2016 Share Geplaatst 8 juli 2016 (bewerkt) UFC en andere MMA bonden Alvarez _O_ Had trouwens niet verwacht dat deze card zo goed zou zijn, een aantal goede submissions en TKO's gezien. Ook een paar heerlijke potten die naar de jury gingen (was het niet altijd eens met hun beslissingen) gezien. Belooft veel goeds voor de komende dagen : Anderson Silva overigens de vervanger van Jon Jones, prima (y) Wel een non-title bout, maar goed. Het is beter dan niks. 8 juli 2016 bewerkt door JanVertonghen' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jelle. Geplaatst 8 juli 2016 Share Geplaatst 8 juli 2016 Had misschien wel liever Bisping gezien. Maar Tate als main event nu. ;e ;e Het is dat ze goede tieten heeft maar wat een bout gevecht zeg. UFC 202 is qua main event leuker op dit moment. Maar goed namen zegt weinig wil goede gevechten zien. Gister was Alan en die nieuwe Mohammed (?) echt een leuk gevecht. Beide hebben geweldig karakter getoond! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 9 juli 2016 Share Geplaatst 9 juli 2016 Goh die Alvarez zeg. Zijn vorige gevechten waren echt nog om aan te gluren met die achterlijke wrestlefuck stijl van hem, maar dit was echt meesterlijk. Joanna uiteindelijk ook weer gehakt gemaakt Gadelha in die laatste 3 rondes, die lijkt echt onverslaanbaar. Zou niemand in de strawweight division weten die haar zou moeten bakken. Laat ze maar met een Flyweight division komen. En Silva vs. Cormier :-D. Schorsen ze de ene dope-user, zetten ze andere dope-user er voor terug. Hoe geweldig de carrière van Silva ook mag zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 9 juli 2016 Share Geplaatst 9 juli 2016 Gisteren helaas in slaap gevallen na Doo Ho Choi vs. Thiago Tavares :) Choi is wel een van mijn favoriete fighters geworden zeg (of zoals [MENTION=12112]The Kerfts[/MENTION]; zou zeggen: een van mijn mannen), echt een hele goede striker. Laatste 4 fights van gisteren straks maar eens even terugkijken. Sanchez heeft wel heel ziek gedomineerd tegen Rountree zie ik? :D 2x 30-25 en 1x 30-26. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 9 juli 2016 Share Geplaatst 9 juli 2016 Gisteren helaas in slaap gevallen na Doo Ho Choi vs. Thiago Tavares :) Choi is wel een van mijn favoriete fighters geworden zeg (of zoals [MENTION=12112]The Kerfts[/MENTION]; zou zeggen: een van mijn mannen), echt een hele goede striker. Laatste 4 fights van gisteren straks maar eens even terugkijken. Sanchez heeft wel heel ziek gedomineerd tegen Rountree zie ik? :D 2x 30-25 en 1x 30-26. Alleen maar op z'n rug gehangen zo ongeveer ja. Vond er niet bijster veel aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Triss Geplaatst 9 juli 2016 Share Geplaatst 9 juli 2016 [MENTION=26412]JanVertonghen[/MENTION]; waar kijk jij de wedstrijden terug of heb je het gewoon opgenomen op tv o.i.d.? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten