Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

UFC en andere MMA bonden

Sick Blik

Aanbevolen berichten

Chandler extreem overtuigend in Bellator vrijdag, wil m wel tegen Bendo zien, tegen Thomson moet niemand willen zien, die komt te kort.

Ga op vakantie een hoop MMA missen zeg. Vrijwel al mn mannen komen in actie gedurende die tijd, waaronder zelfs Michael Page. Wordt erg onwennig, aangezien ik langzaam steeds meer ben gaan volgen en nu een hoop gevechten niet kan kijken. :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Had die K.O. ook nog een terug gekeken vandaag ja. Ziek hoor! [MENTION=12112]The Kerfts[/MENTION]; Hoe goed is die Will Brooks (?) eigenlijk? Die nu geboekt staat tegen Ross Pearson. Dat is de voormalig Bellator lightweight champ toch? Wanneer moet Michael Page trouwens, die wil ik wel ff zien :<.

Kijk verder wel echt uit naar die international fight week. Hopen dat RdA die kooiknuffelaar even helemaal sloopt. Hoop op 5 ronden vuurwerk tussen Joanna & Claudia en dan natuurlijk UFC 200 erachter aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Had die K.O. ook nog een terug gekeken vandaag ja. Ziek hoor! [MENTION=12112]The Kerfts[/MENTION]; Hoe goed is die Will Brooks (?) eigenlijk? Die nu geboekt staat tegen Ross Pearson. Dat is de voormalig Bellator lightweight champ toch? Wanneer moet Michael Page trouwens, die wil ik wel ff zien :<.

Kijk verder wel echt uit naar die international fight week. Hopen dat RdA die kooiknuffelaar even helemaal sloopt. Hoop op 5 ronden vuurwerk tussen Joanna & Claudia en dan natuurlijk UFC 200 erachter aan.

Will Brooks heeft de hele divisie in Bellator gesweept, wel lastig om in te schatten hoe hoog die gasten in de UFC gerankt zouden worden, maar normaliter zou Brooks over Pearson heen moeten walsen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ondanks het totaal niet boeiende main event begint de card voor UFC 202 echt goed te worden. Rumble/Texeira, Cowboy/Story en mijn persoonlijke favoriet Maia/Condit. Hopelijk betekent een overwinning voor Maia dat hij voor de titel mag gaan vechten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ondanks het totaal niet boeiende main event begint de card voor UFC 202 echt goed te worden. Rumble/Texeira, Cowboy/Story en mijn persoonlijke favoriet Maia/Condit. Hopelijk betekent een overwinning voor Maia dat hij voor de titel mag gaan vechten.

Zo, lekkere card ja. Helemaal eens trouwens voor wat betreft die main event.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wordt hier afwachten wat ik überhaupt kan zien. Alvarez vs. RDA main card begint precies als we in Dubai landen, geen idee of ik daar wi-fi heb, ga nog een poging doen om UFC 200 main te kijken, begint 10 uur lokale tijd in Kuala Lumpur. :< De rest ga ik geen moeite voor doen om te kijken. Zie ik wel als ik thuis ben, dan wel jammer dat ik Ngannou mis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

UFC 200 heeft natuurlijk bijna alleen maar toffe fights (op papier). Kijk ook wel uit naar Joanna vs. Claudia. Die willen elkaar echt kapot maken :D

Ik hoop eigenlijk op Claudia. Na het zien van dit seizoen van TUF veel minder respect gekregen voor de persoon Joanna. Haar kwaliteiten staan natuurlijk buiten kijf. Wel logisch overigens dat Joanna een Flyweight division wil. Zou in potentie best een interessante division kunnen worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

UFC en andere MMA bonden

Alvarez _O_

Had trouwens niet verwacht dat deze card zo goed zou zijn, een aantal goede submissions en TKO's gezien. Ook een paar heerlijke potten die naar de jury gingen (was het niet altijd eens met hun beslissingen) gezien. Belooft veel goeds voor de komende dagen :

Anderson Silva overigens de vervanger van Jon Jones, prima (y) Wel een non-title bout, maar goed. Het is beter dan niks.

bewerkt door JanVertonghen'
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Had misschien wel liever Bisping gezien. Maar Tate als main event nu. ;e ;e Het is dat ze goede tieten heeft maar wat een bout gevecht zeg. UFC 202 is qua main event leuker op dit moment. Maar goed namen zegt weinig wil goede gevechten zien. Gister was Alan en die nieuwe Mohammed (?) echt een leuk gevecht. Beide hebben geweldig karakter getoond!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goh die Alvarez zeg. Zijn vorige gevechten waren echt nog om aan te gluren met die achterlijke wrestlefuck stijl van hem, maar dit was echt meesterlijk. Joanna uiteindelijk ook weer gehakt gemaakt Gadelha in die laatste 3 rondes, die lijkt echt onverslaanbaar. Zou niemand in de strawweight division weten die haar zou moeten bakken. Laat ze maar met een Flyweight division komen.

En Silva vs. Cormier :-D. Schorsen ze de ene dope-user, zetten ze andere dope-user er voor terug. Hoe geweldig de carrière van Silva ook mag zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren helaas in slaap gevallen na Doo Ho Choi vs. Thiago Tavares :) Choi is wel een van mijn favoriete fighters geworden zeg (of zoals [MENTION=12112]The Kerfts[/MENTION]; zou zeggen: een van mijn mannen), echt een hele goede striker.

Laatste 4 fights van gisteren straks maar eens even terugkijken. Sanchez heeft wel heel ziek gedomineerd tegen Rountree zie ik? :D 2x 30-25 en 1x 30-26.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren helaas in slaap gevallen na Doo Ho Choi vs. Thiago Tavares :) Choi is wel een van mijn favoriete fighters geworden zeg (of zoals [MENTION=12112]The Kerfts[/MENTION]; zou zeggen: een van mijn mannen), echt een hele goede striker.

Laatste 4 fights van gisteren straks maar eens even terugkijken. Sanchez heeft wel heel ziek gedomineerd tegen Rountree zie ik? :D 2x 30-25 en 1x 30-26.

Alleen maar op z'n rug gehangen zo ongeveer ja. Vond er niet bijster veel aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites