Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

UFC en andere MMA bonden

Sick Blik

Aanbevolen berichten

[MENTION=12112]The Kerfts[/MENTION]; Machida gepakt door Usada. Machida ook nog vol houden dat hij niet wist dat t op de verbodenlijst stond. Stond er gelukkig pas op sinds 2005 :r

Mousasi noemde Machida eerder al een 'cheat' :D. De halve top 10 middleweights al gepakt zowat nu, huhu.

Nja weer een vaag verhaal, want blijkbaar kan je dat supplement gewoon in de lokale Walmart halen daar, mja als atleet dien je te weten wat erop staat ja. Dus kan best dat Mousasi gelijk heeft dat Machida altijd de grenzen hierin net iets te ver opzoekt of er zelfs overheen gaat. Vind het zelf wel lastig om hierover goed te kunnen oordelen.

Gaat wel hard idd ja, Romero, Machida, Mir, Andrade, Brandao, Tim Means, who's next?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jezus wat een matchmaking ja. :D Die Alvarez krijgt gewoon een title shot cadeau. Eerst verliezen van Cowboy en dan met split decisions winnen van twee zwaar eendimensionale vechters. Had ik nog liever Conor tegen RDA gezien ipv tegen Nate Diaz.

Islam Makhachev is trouwens ook van de card gehaald. Schijnt hetzelfde stofje als Sharapova gebruikt te hebben (meldonium), beetje raar alleen dat ze hem pas na de weighin van de card halen. :cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goh Khabib en Ponzinibbio _O_

Khabib wel echt ziek gedomineerd hoor. Wat een techniek ook, echt ongekend. Opflikkeren met die Alvarez, zet Khabib gewoon tegen RdA joh.

John Dodson ook wel met een sterke en snelle finish. Verder een redelijk event. Pennington gelukkig gewonnen van die Braziliaanse trol en Cub zag er ook wel weer goed uit. De co-main was redelijk. Maar had geen moment het idee dat er een finish zou komen.

Rashad z'n chin lijkt er wel echt aan te zijn. Het was wel heel snel over. Verwacht ook niet dat hij nog een serieuze kanshebber voor de titel is. Die divisie zit sowieso wel om wat sprankelend talent te springen nu.

Op naar UFC 197 :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Had alleen Yankova (:<) gekeken maar dat vond je maar niks zei je dus dan zal t wel niet boeiend zijn voor je verder. Sakara had nog wel een lekkere kO.

Holzken ook wel goed gisteren, vond dat die alleen de 3e ronde verloor, voor de rest gebruikte die zn range goed mooie mixups, combinaties etc. Vooral de 5e ronde had die Kongolo volledig onder druk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Had alleen Yankova (:<) gekeken maar dat vond je maar niks zei je dus dan zal t wel niet boeiend zijn voor je verder. Sakara had nog wel een lekkere kO.

Holzken ook wel goed gisteren, vond dat die alleen de 3e ronde verloor, voor de rest gebruikte die zn range goed mooie mixups, combinaties etc. Vooral de 5e ronde had die Kongolo volledig onder druk.

Dan waren 2 juryleden het met je eens. 2 gaven 49-46 en 1 48-47. Begin het allemaal steeds meer te begrijpen. Ware het niet dat ik helemaal niet zo overtuigd was dat ie zou winnen tijdens de partij. Verhoeven moet volgende keer tegen Londt. Die gaat ie denk wel makkelijk pakken.

bewerkt door 007mark
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan waren 2 juryleden het met je eens. 2 gaven 49-46 en 1 48-47. Begin het allemaal steeds meer te begrijpen. Ware het niet dat ik helemaal niet zo overtuigd was dat ie zou winnen tijdens de partij. Verhoeven moet volgende keer tegen Londt. Die gaat ie denk wel makkelijk pakken.

Maat van mij ook niet, die dacht dat Holzken verloren had. Stuurde hem nee joh, is gewoon 49-46 let maar op. :mrgy: Ja wat ik blijf zeggen altijd, Glory is een Amerikaanse promotie en daar kijken ze minder naar techniek en meer naar het gebruiken van pressure en daar is Holzken echt een van de beste in.

En ja die Londt ben ik niet van onder de indruk, vond dat die ook niet gewonnen had in de finale. Beetje lompe brawler, nou daar is Rico het beste tegen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ariel Helwani ✔ ‎@arielhelwani

Multiple sources are adamant at this time that McGregor's tweet isn't a joke, troll job or hoax of any kind. Reason(s) behind it is unclear.

Ariel Helwani ✔ ‎@arielhelwani

Reasons still unclear, but 4 hours later, multiple sources maintaining McGregor's tweet is real. UFC working on next step(s) at this time.

Geloofde er eerst ook geen snars van, leek me meer een troll, maar lijkt er steeds meer op dat het echt waar is. Zou echt heel jammer zijn :(

Edit: Naja. Kan niet joh. Ondanks dat het natuurlijk wel een mafkees kan zijn zou die waarschijnlijk een hele post op Instagram pleuren waar die alle fans en de UFC bedankt en de beweegredenen hierachter aangeven. Kan me echt niet voorstellen dat hij met zo'n tweet aankondigt te stoppen en zeker niet dat de UFC dan nog niks heeft laten weten.

bewerkt door JanVertonghen'
Link naar opmerking
Deel via andere websites

SportsCenter ‏@SportsCenter 8s8 seconds ago

MORE: Dana White pulled McGregor from the card after McGregor opted not to attend pre-fight appearances.

Jeetje. Waarom doet die Conor nou weer zo raar joh. Mafkees.

http://espn.go.com/mma/story/_/id/15272422/conor-mcgregor-tweets-decided-retire-young

Zie hem er nog wel echt mee stoppen ook :r Om zoiets onbenulligs manman.

bewerkt door JanVertonghen'
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wtf :-D

Zal wel komen door mislukte onderhandelingen en Dana en Lorenzo zullen er wel eens genoeg van hebben en laten hiermee zien dat Conor niet alles kan maken?

Nja nieuw event wordt volgende week bekend gemaakt als Jones geen gekke dingen doet lijkt me. Cormier vs Jones 2 is het enige gevecht dat die card kan redden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites