Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

UFC en andere MMA bonden

Sick Blik

Aanbevolen berichten

Wou net zeggen, het is je legacy. Jon Jones deed hetzelfde in Augustus, toen hoorde we ook geen bullshit, Jon Jones is een geweldige vechter en weet de Social media naar zijn hand te zetten alleen een blessure is een blessure. Vraag me af hoe erg het is anders zeg ik gewoon UFC 200!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[MENTION=12112]The Kerfts[/MENTION]; The fuck? Khabib nu ineens tegen ene Horcher. Een UFC debutant :-D. Vreemde keuze, maar Khabib zal wel gewoon willen vechten. Dat siert hem :)

Ja idd netjes. Hij wilde het liefste een hoog gerankt iemand Mja blijkbaar kwam het met Cowboy niet rond. Mja ben gewoon blij dat ik hem überhaupt weer eens aan het werk kan zien. Veel ongeluk gehad met knieblessures natuurlijk. Als die geen gekke dingen doet en wint zie ik hem wel de titleshot krijgen omdat die eerst RDA ook gedomineerd had.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zit te kijken naar FOX, zie ik daar Bob Schreiber staan. Heeft in Krommenie een kickboksschool. Toen ik nog op korfbal zat hebben we daar met de club ook een keer een lesje van hem gehad. Echt een ongelofelijk beest is dat :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ongelooflijke mafkees die Schrijber, staat ook altijd te schreeuwen in de corner STEFAN WAT DOE JE, STEFAN DOE DAT NOU NIET

Goh mn man Ngannou weer goed zeg _O_ die man is zo'n zieke striker, jammer dat het een doctor's stoppage is, mja oog zat echt helemaal dicht. Lullig voor Blaydes ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hekel aan mensen die puur op puntjes vechten, zeker als je iemand bent als JDS met meer dan genoeg KO-power in beide handen. Enige wat ie nu deed was jabs tegen het hoofd/lichaam van Rothwell en dan wegrennen. Snap wel waarom hij zo vecht, maar vind het wel lafjes en enorm saai om naar te kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites