Tijn Geplaatst 5 april 2016 Share Geplaatst 5 april 2016 In de promo's steeds doodleuk vertellen dat hij dood wilt gaan in de ring om Jones te verslaan en nu afzeggen vanwege een blessure, belachelijke vent is het ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 5 april 2016 Share Geplaatst 5 april 2016 Misschien moet je niet alles al te letterlijk nemen Tijntje. Zou ook niet met een blessure aan zo'n fight beginnen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jelle. Geplaatst 5 april 2016 Share Geplaatst 5 april 2016 Wou net zeggen, het is je legacy. Jon Jones deed hetzelfde in Augustus, toen hoorde we ook geen bullshit, Jon Jones is een geweldige vechter en weet de Social media naar zijn hand te zetten alleen een blessure is een blessure. Vraag me af hoe erg het is anders zeg ik gewoon UFC 200! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 6 april 2016 Share Geplaatst 6 april 2016 Weer een main event naar de maan. El Cucuy geblesseerd, dus Khabib mag z'n rentree weer uitstellen.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 7 april 2016 Auteur Share Geplaatst 7 april 2016 Hopen dat ze Cowboy als vervanger laten opdagen, wil Khabib graag zsm aan het werk zien. :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 7 april 2016 Share Geplaatst 7 april 2016 Lijkt me prima ja. RdA had zich ook aangeboden geloof ik. Tate dus op UFC200 tegen Nunes. Ronda wil pas in het najaar terug keren. Best wel lafjes eigenlijk. Kunnen die Brazilianen in 1 weekend beide titels bij de vrouwen opeisen. Theoretisch dan :huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 8 april 2016 Share Geplaatst 8 april 2016 [MENTION=12112]The Kerfts[/MENTION]; The fuck? Khabib nu ineens tegen ene Horcher. Een UFC debutant :-D. Vreemde keuze, maar Khabib zal wel gewoon willen vechten. Dat siert hem :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 8 april 2016 Share Geplaatst 8 april 2016 Mag ook wel als je je al 2 jaar lang uit elke fight terugtrekt. In Kerft zijn eigen woorden: 'Wat een jankerd zeg, verschrikkelijk.' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 8 april 2016 Auteur Share Geplaatst 8 april 2016 [MENTION=12112]The Kerfts[/MENTION]; The fuck? Khabib nu ineens tegen ene Horcher. Een UFC debutant :-D. Vreemde keuze, maar Khabib zal wel gewoon willen vechten. Dat siert hem :) Ja idd netjes. Hij wilde het liefste een hoog gerankt iemand Mja blijkbaar kwam het met Cowboy niet rond. Mja ben gewoon blij dat ik hem überhaupt weer eens aan het werk kan zien. Veel ongeluk gehad met knieblessures natuurlijk. Als die geen gekke dingen doet en wint zie ik hem wel de titleshot krijgen omdat die eerst RDA ook gedomineerd had. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 10 april 2016 Share Geplaatst 10 april 2016 [MENTION=12112]The Kerfts[/MENTION]; Kijk je de pre-lims nu live? Taisumov weer met een overtuigende KO/TKO hoor :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 10 april 2016 Auteur Share Geplaatst 10 april 2016 [MENTION=12112]The Kerfts[/MENTION]; Kijk je de pre-lims nu live? Taisumov weer met een overtuigende KO/TKO hoor :) Zeker maat. Genoten van Taisumov idd. :D Die pakt een Poirier ofzo ook wel hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 10 april 2016 Share Geplaatst 10 april 2016 Dalby vs Cummings ook maar even meepakken. Niet echt een favoriet op de main card, dus lekker neutraal kijken vanavond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 10 april 2016 Auteur Share Geplaatst 10 april 2016 Hier vol voor Ngannou, vind Derrick Lewis en JDS ook wel sympathiek trouwens dus die mogen ook best winnen, al heb ik dan geld op Rothwell staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 10 april 2016 Share Geplaatst 10 april 2016 Zit te kijken naar FOX, zie ik daar Bob Schreiber staan. Heeft in Krommenie een kickboksschool. Toen ik nog op korfbal zat hebben we daar met de club ook een keer een lesje van hem gehad. Echt een ongelofelijk beest is dat :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 10 april 2016 Share Geplaatst 10 april 2016 (bewerkt) Is ook de trainer van Stefan Struve geloof ik. Edit: Zo lelijk dit :r Wel logisch uiteraard. Zijn oog is helemaal kapot. 10 april 2016 bewerkt door JanVertonghen' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 10 april 2016 Auteur Share Geplaatst 10 april 2016 Ongelooflijke mafkees die Schrijber, staat ook altijd te schreeuwen in de corner STEFAN WAT DOE JE, STEFAN DOE DAT NOU NIET Goh mn man Ngannou weer goed zeg _O_ die man is zo'n zieke striker, jammer dat het een doctor's stoppage is, mja oog zat echt helemaal dicht. Lullig voor Blaydes ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 10 april 2016 Share Geplaatst 10 april 2016 Bob Schreiber ;e. Vind dat zo'n arrogante lul. Sowieso slaat die studio bullshit van Fox nergens op. Echt tenenkrommend. Altijd lekker de Amerikaanse versie op :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 10 april 2016 Share Geplaatst 10 april 2016 Lewis _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henkyh Geplaatst 10 april 2016 Share Geplaatst 10 april 2016 paar beste sloopkogels idd :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 10 april 2016 Share Geplaatst 10 april 2016 Wat een laffe fighter die Dos Santos zeg :-D Ongekend Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 10 april 2016 Auteur Share Geplaatst 10 april 2016 Wat een laffe fighter die Dos Santos zeg :-D Ongekend Gewoon slim, Rothwell krijg je niet KO, dan moet je zo vechten. Prima overwinning, maakt het des te knapper hoe Cees hem zo snel KO sloeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 10 april 2016 Share Geplaatst 10 april 2016 Goede fight wel van Dos Santos. Rothwell eigenlijk geen moment in de wedstrijd geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 10 april 2016 Share Geplaatst 10 april 2016 Hekel aan mensen die puur op puntjes vechten, zeker als je iemand bent als JDS met meer dan genoeg KO-power in beide handen. Enige wat ie nu deed was jabs tegen het hoofd/lichaam van Rothwell en dan wegrennen. Snap wel waarom hij zo vecht, maar vind het wel lafjes en enorm saai om naar te kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 10 april 2016 Auteur Share Geplaatst 10 april 2016 Prima potjes vanavond. Alleen de laatste drie boeiden me van tevoren en dat bleek achteraf wel te kloppen ook. Omdat je met je koppige gedoe niet naar me wilde luisteren ja, heb je gewoon KO of the night gemist. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 11 april 2016 Share Geplaatst 11 april 2016 Taisumov :D Heerlijke KO was dat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten