Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

UFC en andere MMA bonden

Sick Blik

Aanbevolen berichten

Die Holm. Totale paniek op de grond. Niks meer te maken met techniek of doordachte acties

Nee idd. :D Allemaal eendimensionele vrouwtjes zijn het maar. Gewoon prelim niveau eigenlijk he, Brandon Thatch deed ongeveer hetzelfde.

Maar dan wel zo'n grote Dominick Cruz-fanboy zijn die nog geen baby KO slaat :D Dan ben je me er ook eentje zeg

Ah Faber zit naast je mee te typen? Cruz heeft in zn kleine teen meer techniek dan de hele WBW divisie bij elkaar. Competitie is daar ook wel iets beter, snap je hopelijk wel, of niet? Overigens sloeg die Mizugaki in zn een na laatste gevecht nog KO, maar dat vergeet je voor het gemak maar even, nee netjes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Laatste keer dat ik checkte was UFC ook meer dan alleen striking ;e

Ja dat is dan ook het probleem, allemaal eendimensionele vechters daar, versterk je mn punt alleen maar. WBW divisie ligt ongeveer 15 jaar achter op de mannendivisies, komt nog wel, maar het is nu echt niet de moeite.

Mja ga nu maar genieten van Conor en Nate, hopelijk redden zij het cardje nog, denk t wel. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ah Faber zit naast je mee te typen? Cruz heeft in zn kleine teen meer techniek dan de hele WBW divisie bij elkaar. Competitie is daar ook wel iets beter, snap je hopelijk wel, of niet? Overigens sloeg die Mizugaki in zn een na laatste gevecht nog KO, maar dat vergeet je voor het gemak maar even, nee netjes.

Ja, meer techniek. Slaat alleen nog geen kleuter KO al deed ie nog zo zijn best. Wel leuk dat je die Mizugaki erbij haalt, uitzondering die de regel bevestigt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kerft heeft zn Rachmaninoff-momentje weer zie ik

Schaam me een beetje voor het feit dat iemand als Tate nu champ is. Is een beetje hetzelfde als dalijk Cejudo van Johnson wint.

Mja wist niet dat er hier zoveel Tate fans waren dus ik zal wel stil zijn verder.

Vind t iig tot nu toe een matige card, wel paar leuke ko's en wel redelijk genoten van Siyar en Latifi, maar dat was t, dieptepunt die judges meltdown bij Anderson - Lawlor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites