Sick Blik Geplaatst 6 maart 2016 Auteur Share Geplaatst 6 maart 2016 Wat een slecht gevecht, slechte divisie, ga niks meer uit die divisie kijken. Wat een verschil met Joanna dit. Zelfs mn hond heeft nog betere striking dan Tate. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
djdavido Geplaatst 6 maart 2016 Share Geplaatst 6 maart 2016 Tate hield wel goed vast zeg. Knap hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 6 maart 2016 Share Geplaatst 6 maart 2016 Wat een slecht gevecht, slechte divisie, ga niks meer uit die divisie kijken. Wat een verschil met Joanna dit. Zelfs mn hond heeft nog betere striking dan Tate. Waarvan akte Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 6 maart 2016 Share Geplaatst 6 maart 2016 Maar dan wel zo'n grote Dominick Cruz-fanboy zijn die nog geen baby KO slaat :D Dan ben je me er ook eentje zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 6 maart 2016 Auteur Share Geplaatst 6 maart 2016 Die Holm. Totale paniek op de grond. Niks meer te maken met techniek of doordachte acties Nee idd. :D Allemaal eendimensionele vrouwtjes zijn het maar. Gewoon prelim niveau eigenlijk he, Brandon Thatch deed ongeveer hetzelfde. Maar dan wel zo'n grote Dominick Cruz-fanboy zijn die nog geen baby KO slaat :D Dan ben je me er ook eentje zeg Ah Faber zit naast je mee te typen? Cruz heeft in zn kleine teen meer techniek dan de hele WBW divisie bij elkaar. Competitie is daar ook wel iets beter, snap je hopelijk wel, of niet? Overigens sloeg die Mizugaki in zn een na laatste gevecht nog KO, maar dat vergeet je voor het gemak maar even, nee netjes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
djdavido Geplaatst 6 maart 2016 Share Geplaatst 6 maart 2016 Laatste keer dat ik checkte was UFC ook meer dan alleen striking ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 6 maart 2016 Auteur Share Geplaatst 6 maart 2016 Laatste keer dat ik checkte was UFC ook meer dan alleen striking ;e Ja dat is dan ook het probleem, allemaal eendimensionele vechters daar, versterk je mn punt alleen maar. WBW divisie ligt ongeveer 15 jaar achter op de mannendivisies, komt nog wel, maar het is nu echt niet de moeite. Mja ga nu maar genieten van Conor en Nate, hopelijk redden zij het cardje nog, denk t wel. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 6 maart 2016 Share Geplaatst 6 maart 2016 Ah Faber zit naast je mee te typen? Cruz heeft in zn kleine teen meer techniek dan de hele WBW divisie bij elkaar. Competitie is daar ook wel iets beter, snap je hopelijk wel, of niet? Overigens sloeg die Mizugaki in zn een na laatste gevecht nog KO, maar dat vergeet je voor het gemak maar even, nee netjes. Ja, meer techniek. Slaat alleen nog geen kleuter KO al deed ie nog zo zijn best. Wel leuk dat je die Mizugaki erbij haalt, uitzondering die de regel bevestigt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 6 maart 2016 Auteur Share Geplaatst 6 maart 2016 Ja, meer techniek. Slaat alleen nog geen kleuter KO al deed ie nog zo zijn best. Wel leuk dat je die Mizugaki erbij haalt, uitzondering die de regel bevestigt. Zeg dan gewoon niks als je niet serieus op me in wil gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 6 maart 2016 Share Geplaatst 6 maart 2016 Kerft heeft zn Rachmaninoff-momentje weer zie ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 6 maart 2016 Auteur Share Geplaatst 6 maart 2016 Kerft heeft zn Rachmaninoff-momentje weer zie ik Schaam me een beetje voor het feit dat iemand als Tate nu champ is. Is een beetje hetzelfde als dalijk Cejudo van Johnson wint. Mja wist niet dat er hier zoveel Tate fans waren dus ik zal wel stil zijn verder. Vind t iig tot nu toe een matige card, wel paar leuke ko's en wel redelijk genoten van Siyar en Latifi, maar dat was t, dieptepunt die judges meltdown bij Anderson - Lawlor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 6 maart 2016 Auteur Share Geplaatst 6 maart 2016 Zie Conor dit echt niet verliezen man, al zou ik het wel grappig vinden, maar Nate is iets te voorspelbaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 6 maart 2016 Share Geplaatst 6 maart 2016 Ah, timing. Ik ben net wakker Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 6 maart 2016 Share Geplaatst 6 maart 2016 Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee. Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee. Man man man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivoo Geplaatst 6 maart 2016 Share Geplaatst 6 maart 2016 Manmanman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 6 maart 2016 Share Geplaatst 6 maart 2016 Nate:D:D:D:D:D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
djdavido Geplaatst 6 maart 2016 Share Geplaatst 6 maart 2016 Jaa toch. Conor veels te overmoedig dom dom dom. Had dit makkelijk moeten winnen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 6 maart 2016 Auteur Share Geplaatst 6 maart 2016 Hahahahahhahhahhaha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 6 maart 2016 Auteur Share Geplaatst 6 maart 2016 NATE DIAZ HAHAHAHAHAHA GENIAAL STOCKTON BITCH :D d Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 6 maart 2016 Share Geplaatst 6 maart 2016 Kutzooi. hij verliest door arrogantie, hoe onverwacht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 6 maart 2016 Share Geplaatst 6 maart 2016 Dikke karma dit wel ja. Conor had zieke controle, ging weer arrogant doen, krijgt een paar raken tikken en was helemaal kapot daarna, man man man. Zonde dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 6 maart 2016 Auteur Share Geplaatst 6 maart 2016 Dit kan toch niet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
djdavido Geplaatst 6 maart 2016 Share Geplaatst 6 maart 2016 Conor ging op een geven moment lopen spelen. Dekking laag en ving gewoon klappen puur om te taunten, dat moet je bij Nate niet doen. Dat is gewoon dom. Als hij gewoon klinisch was gebleven was er niks aan de hand geweest Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 6 maart 2016 Auteur Share Geplaatst 6 maart 2016 Nate :D:D:D:D Ik ga stuk hier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 6 maart 2016 Share Geplaatst 6 maart 2016 Jeetje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten