Gast Geplaatst 17 november 2009 Share Geplaatst 17 november 2009 (bewerkt) . 13 januari 2023 bewerkt door E2E Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 18 november 2009 Share Geplaatst 18 november 2009 Ik ben eigenlijk altijd op zoek geweest naar de afleveringen van Aircrash Investigation. Dus als iemand 'm heeft of wilt linken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mitashi Geplaatst 18 november 2009 Share Geplaatst 18 november 2009 Aircrash Investigation is echt dodelijk _O_. Verder vind ik documentaires van die belg altijd erg goed :).(ben zn naam kwijt) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 18 november 2009 Share Geplaatst 18 november 2009 Aircrash Investigation is echt dodelijk _O_. Verder vind ik documentaires van die belg altijd erg goed :).(ben zn naam kwijt) Toch niet Paul Jambers he. :cab:? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mitashi Geplaatst 18 november 2009 Share Geplaatst 18 november 2009 Nee, dat is m niet. Redelijk lange vent met zwart haar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 18 november 2009 Share Geplaatst 18 november 2009 Profiel is altijd erg interessant. Docu-achtig programma. Belgasport met hun uitzending over VDB. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bono Geplaatst 18 november 2009 Share Geplaatst 18 november 2009 Louis Theroux bedoelt Bram waarschijnlijk. Die is alleen wel brits. Zijn documentaires vind ik ook altijd erg goed. Probeert geen beeld te schetsen over wát er gebeurt, maar meer waarom het gebeurt. Met maatschappijleer kijken we wel eens documentaires van hem, en een tijdje geleden kwamen ze ook wel eens op Nederland3. Sympathieke vent en maakt mooie dingen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mitashi Geplaatst 18 november 2009 Share Geplaatst 18 november 2009 Ja hij, hij maakt echt geniale docu's :). Thanks, kan ik misschien wat meer op internet gaan kijken ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
#7926 Geplaatst 18 november 2009 Share Geplaatst 18 november 2009 Louis Theroux is echt fantastisch inderdaad, BBC Horizon is ook erg goed natuurlijk, over welk onderwerp het ook gaat, ze weten het altijd boeiend te maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goodfella Geplaatst 18 november 2009 Share Geplaatst 18 november 2009 Ik kijk zelf liever naar docu's die onze aardbol en de natuur aangaan, Earth en Home bijv. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aristoteles Geplaatst 18 november 2009 Share Geplaatst 18 november 2009 Ik kijk zelf liever naar docu's die onze aardbol en de natuur aangaan, Earth en Home bijv. Allebei gezien.:<, nog meer aanraders? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bono Geplaatst 18 november 2009 Share Geplaatst 18 november 2009 Die zijn idd ook erg vet :) An Inconvenient Truth vond ik ook sterkt trouwens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 18 november 2009 Share Geplaatst 18 november 2009 Louis Theroux _O_. Die kerel is echt een held. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 18 november 2009 Share Geplaatst 18 november 2009 Life van de BBc over de natuur is ook altijd prachtig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 19 november 2009 Share Geplaatst 19 november 2009 Survivorman vind ik altidj wel boeiend. Tof om te zien hoe je kunt overleven in zulke gebieden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 19 november 2009 Share Geplaatst 19 november 2009 Survivorman vind ik altidj wel boeiend. Tof om te zien hoe je kunt overleven in zulke gebieden. Is dat die fakegozert van Discovery? Of is dat een ander programma? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 19 november 2009 Share Geplaatst 19 november 2009 Is dat die fakegozert van Discovery? Of is dat een ander programma? Je hebt ook nog Ultimate Survival. 1 van de 2 is wel fake dacht ik ja, ik weet alleen niet meer welke. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 19 november 2009 Share Geplaatst 19 november 2009 Je hebt ook nog Ultimate Survival. 1 van de 2 is wel fake dacht ik ja, ik weet alleen niet meer welke. Ultimate Survival is fake, wat viel die gozer door de mand zeg :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 19 november 2009 Share Geplaatst 19 november 2009 Ultimate Survival is fake, wat viel die gozer door de mand zeg :mrgy: Hoe? Een van de twee keek ik namelijk altijd.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 20 november 2009 Share Geplaatst 20 november 2009 Ik weet ook niet hoe, ik hoorde het eens ergens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aristoteles Geplaatst 20 november 2009 Share Geplaatst 20 november 2009 Midden over een ravijn lag een bruggetje, en daar liep hij overheen. Die gozer zei ook: 'ja, we moeten voorzichtig doen enzo'. Op een ander filmpje op youtube hebben een paar touristen dezelfde ravijn gefilmd, en je kon zien dat het naast een snelweg lag en dat je een paar meter verderop gewoon veilig overheen kon. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 20 november 2009 Share Geplaatst 20 november 2009 Midden over een ravijn lag een bruggetje, en daar liep hij overheen. Die gozer zei ook: 'ja, we moeten voorzichtig doen enzo'. Op een ander filmpje op youtube hebben een paar touristen dezelfde ravijn gefilmd, en je kon zien dat het naast een snelweg lag en dat je een paar meter verderop gewoon veilig overheen kon. ;e Ach, als het bij dat ene iets blijft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mitashi Geplaatst 20 november 2009 Share Geplaatst 20 november 2009 Boeien, ik heb dat filmpje ook gezien maar het blijft een bazig programma. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 20 november 2009 Share Geplaatst 20 november 2009 Inderdaad. Net of alles nep is verder. (: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 20 november 2009 Share Geplaatst 20 november 2009 Louis Therous is idd goed, vooral toen die op bezoek ging bij die Fred Phelps en zijn sekte die geloofden dat iedereen naar de hel zou gaan behalve de mensen die lid waren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten