Thierryvane Geplaatst 4 september Share Geplaatst 4 september 7 minuten geleden zei Fantasy: Zijn er nog MU’ers hier die bekend zijn met Mystery United? Zeker! Bestellen wij standaard een shirt zodra er iemand jarig is in onze groep. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 4 september Share Geplaatst 4 september 9 uur geleden zei 007mark: Jazeker. Voor @Fabian. een keer bestel. Die kreeg er een shirt van Bangkok FC uit. En zelf een keer gekregen, toen zat er een thuisshirt van Wolves (21/22) in. Ik heb ook via hun een shirtje van Wolves van 21/22 Prima pyjama. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 5 september Share Geplaatst 5 september Op 4-9-2024 om 10:55 zei Thierryvane: Zeker! Bestellen wij standaard een shirt zodra er iemand jarig is in onze groep. Dan hoopt @Fantasy dat er in de aankomende periode veel vrienden jarig zijn in jullie groep Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 5 september Share Geplaatst 5 september 10 minuten geleden zei Lenstra: Dan hoopt @Fantasy dat er in de aankomende periode veel vrienden jarig zijn in jullie groep "Help MU de winter door" Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 7 september Share Geplaatst 7 september Ff denken hoor: - een hele zooi Feyenoord shirts (die zwart met groen Rotterdam kaart met Gimenez achterop), een thuis shirt van het Advocaat rampjaar, blauw Guidetti shirt, wit Mokotjo shirt, die blauwe ballonstof uit vgm 04/05 en nog 2 thuis shirts met Fortis en Stad Rotterdam die ik nooit draag en wss niet meer pas) - zwart/blauw/rood Crystal Palace shirt met Zaha - Lazio thuis shirt met een vogel - Zwart City shirtje met Sané - Bayern thuis shirtje met Davies - Nederlands elftal zwart uit shirt met Martins Indi (ja die van de meeting) - een veel te groot Bali United shirt - een ziek lelijk cyaan Denizlispor shirt die ik ooit via een verrassingsite had besteld - een nep uitshirt van Japan die ik ooit in Indonesië heb gekocht - een donker blauw Marseille shirt van een hele tijd terug - een retro Chelsea shirt met Drogba met CL finale logos die ze toen wonnen - Gesigneerd Jordi Cruijff United shirt (Van Jordi voor Jordi) Tijdens wereldreis gekocht: - Oezbekistan nationaal team uitshirt. Stond in de Pakhtakor Tashkent fanshop omdat mijn hotel van de club was, maar hadden helaas geen shirts waar mn reisbuik in paste. Dus maar nationaal team shirtje gehaald. - Sagan Tosu thuis shirt. Wilde altijd al een J League shirtje hebben omdat die designs super vet zijn, dit is mn favoriet. Oude club van Fernando Torres. Ongetwijfeld ben ik iets vergeten, maar volgens mij is dit het. Wilde nog een Georgië nationaal team shirt kopen, maar kwam ik helaas niet tegen toen ik daar was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 7 september Share Geplaatst 7 september Heb je foto'tje van het Oezbekistan shirt? @Sick Blik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 7 september Share Geplaatst 7 september Zeker. Was echt bizar goedkoop. 15 euro voor een tenue. Geen idee of het officieel is. Was de fan shop van Pakhtakor, maar was niet bepaald georganiseerd daar. Stond een tienermannetje me te helpen, terwijl wat oude gasten stonden toe te kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 8 september Share Geplaatst 8 september Deze is bij mij afgelopen week binnen gekomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 8 september Share Geplaatst 8 september (bewerkt) Inmiddels ook wel een leuke collectie: Twee Oranjeshirt, thuis (2010) en uit (2012) Twee Feyenoordshirts, thuis (De Vrij & Janmaat) Twee AGF Aarhus shirts, thuis Twee Bury AFC shirts, uit en uit Galway thuis, een Gaelic Football shirt, maar dat telt ook mee vind ik Academica Coimbra thuis Mellilla uit 1860 München thuis Flamengo uit Fluminense thuis 8 september bewerkt door Keko Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst Zaterdag at 11:54 Share Geplaatst Zaterdag at 11:54 Nieuwe aanwinst Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten