Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Heracles Almelo

Hyllus

Aanbevolen berichten

Gelijkspel was idd beter geweest, maargoed. Ruiz (die trouwens een paar jaar terug al door Heracles gescout was, maar toch te duur was ivm EU regelement) maakt die eerste goal zeer knap af. 2e goal was gewoon pech.

Goed gespeeld en zaterdag Groningen maar eens van die roze wolk aftrappen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1e goal had Piecke anders ook wel mogen hebben. En goed gespeeld, mwah.. Dost vond ik als een van de weinige van Heracles kant goed voetballen, verdedigend stond het daarentegen wel heel vaak goed, ook door slecht spel van Twente. Maar overwinning vind ik wel verdiend, niks weggegeven en zelf heb je de kwaliteiten om het met zo weinig kansen af te maken dusja die hebben we dan ook goed benut dit keer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Had het nog wel willen zien met 0-0 bij rust inderdaad.

Ik had het nog wel willen zien als C.Ronaldo bij FC Twente in de basis stond.

Het is volgens mij niet echt een vervelend mannetje, maar als hij niet iets wil inleveren is er geen andere mogelijkheid.

Volgens mij kan hij niks inleveren want hij is buiten EU he :cab: en lijkt me niet dat hij boven de 4/5 ton verdiend bij een club als Heracles (met alle respect heur, maar Kufo was paar jaar geleden bij Twente zelfs aanvoerder qua salaris, met 5 ton, denk nog niet dat ze bij Heracles zo ver zijn)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Uitstekend beleid, en dat is niet sarcastisch. Als een speler te duur is, is hij te duur. Klasse beslissing!

Klasse inderdaad, andere clubs zoals Vitesse en Twente hadden hem gewoon verlengd en dan lekker bij de gemeente aankloppen voor een lening.

Ja die Jan Smit heeft dr wel kijk op!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heerlijke wedstrijd vandaag.:D

Eerste helft slecht gespeeld, grote kansen die gemist werden en Groningen veel beter. Ruststand 0-2 was dan ook terecht. Moet wel erbij zeggen dat we de scheids best wel mee hadden.:oops:

Tweede helft was echt leuk, na 29 seconden alweer Bas Dost die er eentje inlegt. Daarna een beetje knullige goal. Vrije trap die van richting werd veranderd en er zo ineens invliegt. Dan Overtoom die een penal mist, vond ik wel erg jammer. Gelukkig kwamen er twee rode kaarten voor Groningen waardoor wij veel druk gingen zetten. En dat beloonde zich uit in goals van Dost, Overtoom en Maertens.

Eindstand: 4-3

Voor Heracles de eerste winst in 2010, vorige wedstrijden waren 2x een verlies en 1x gelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sankohs rode kaart was idd overdreven, maarja. Landzaat krijgt voor zo'n zelfde actie ook rood. Die van Bacuna was gewoon ongelofelijk dom van hem. Als je al geel hebt hou je niet iemand zo vast.

Wiedemeijer vind ik sowieso een scheids van niks. Toevallig is het vandaag in ons voordeel, maar hoe vaak hebben we die man wel niet tegen gehad.

Allemaal dikke CARE nu. 3 punten blijven in Almelo en we staan gewoon nog steeds 5e. _O_

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vond die rode kaart van Sankoh wat overdreven. Dit soort overtredingen zie je zo vaak gebeuren en er wordt dan meestal gewoon geel voor gegeven. Die andere rode kaart vond ik daarentegen wel terecht, was gewoon heel dom van Bacuna.

Maar voor de neutrale toeschouwer was dit echt een mooi duel om naar te kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Houd je niet iemand zo vast? Man, als mn moeder mn overhemden strijkt kreukt het nog meer.

Niet iemand zo vasthouden in de zin van. Dom zijn omdat je weet dat je geel krijgt.

en over Marko, normaal voetbalt hij echt niet slecht hoor, maar als Verbeek al na de warming up tegen hem zegt dat hij zich meer moet focussen op de wedstrijd en hij levert echt elke bal in bij een Groningen speler. Waarom dan afwachten tot het echt fout gaat. Hier leert die jongen ook gewoon van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Houd je niet iemand zo vast? Man, als mn moeder mn overhemden strijkt kreukt het nog meer.

Die tweede keer geel was natuurlijk ook echt dom van de speler zelf. Hoe kan je nou met geel op zak zoveel risico in een overtreding leggen. Die kaart voor Sankoh was waanzin, maar de 2e geel voor Bacuna was zwaar meer wel te begrijpen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die tweede keer geel was natuurlijk ook echt dom van de speler zelf. Hoe kan je nou met geel op zak zoveel risico in een overtreding leggen. Die kaart voor Sankoh was waanzin, maar de 2e geel voor Bacuna was zwaar meer wel te begrijpen.

Bacuna had zelfs al eerder geel moeten krijgen, hij schopte na 10 minuten ook een speler zomaar uit het niets neer. Dus met zijn rode kaart kan ik nog wel leven. Hoewel het op dat moment geen rood was. Die overtreding van Sankoh was dom, maar geel had ook volstaan. Zeker als je kijkt naar PSV - ADO, waar Ricky toch net even wat harder in komt glijden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites