Oerlie Geplaatst 1 juli 2015 Share Geplaatst 1 juli 2015 Zag het net staan. Had meer richting de 1 miljoen verwacht. Maar nu kijken of er nog een vervanger komt. Peters mag van mij best komen. Helemaal mee eens, die is overigens ook transfervrij, dus past ook wel binnen het beleid Verstuurd vanaf mijn SM-A300FU met Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 11 juli 2015 Share Geplaatst 11 juli 2015 SVZW - Heracles Almelo 0-1 Darri 0-2 Weghorst 0-3 Fledderus Almelose Selectie - Heracles Almelo 0-1 Hemmink 0-2 Gosens 0-3 Sibum 0-4 Gladon 0-5 Gladon 0-6 Weghorst 0-7 Tannane 0-8 Darri Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vuurtjih Geplaatst 1 augustus 2015 Share Geplaatst 1 augustus 2015 Gerucht op de tribune dat Garcia gehuurd wordt voor een jaar :D Verstuurd van mijn HUAWEI GRA-L09 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 1 augustus 2015 Share Geplaatst 1 augustus 2015 Klopt. Kans is erg groot dat dat gebeurt. Trainde de afgelopen week al mee en ze waren erg positief over hem, als ik de verhalen mag geloven. Is volgend jaar transfervrij, dus mits hij een goed seizoen speelt, kan hij mooi gratis worden overgenomen, ga ik dan vanuit. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vuurtjih Geplaatst 1 augustus 2015 Share Geplaatst 1 augustus 2015 Is nu dus inmiddels zeker. Schijnt alleen totaal niet fit te zijn. Verstuurd van mijn HUAWEI GRA-L09 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Renato Geplaatst 1 augustus 2015 Share Geplaatst 1 augustus 2015 Daarom trainde hij toch ook mee bij Heracles, om weer fit te worden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 1 augustus 2015 Share Geplaatst 1 augustus 2015 Zo'n heerlijke speler van een paar jaar terug. Benieuwd wat hij nog kan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 1 augustus 2015 Share Geplaatst 1 augustus 2015 Is nu dus inmiddels zeker. Schijnt alleen totaal niet fit te zijn. Daarom trainde hij toch ook mee bij Heracles, om weer fit te worden? Inderdaad. Trainde al een tijdje mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hyllus Geplaatst 10 november 2015 Auteur Share Geplaatst 10 november 2015 Castro heeft zijn contract verlengd tm 2018. Goed nieuws. Wat een verademing in vergelijking met Telgenramp. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 10 november 2015 Share Geplaatst 10 november 2015 Helemaal mee eens. Castro doet het opvallend goed. En Dennis Telgenkamp, nog slechter dan Grandel. ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vuurtjih Geplaatst 10 november 2015 Share Geplaatst 10 november 2015 _O_ Castro in oranje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pecswollenaer Geplaatst 10 november 2015 Share Geplaatst 10 november 2015 Prima keeper maar zaterdag trapte hij vooral in de eerste helft alle ballen over de zijlijn als PEC ook maar een beetje druk zette. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 10 november 2015 Share Geplaatst 10 november 2015 _O_ Castro in oranje Castro is een Belg. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hyllus Geplaatst 10 november 2015 Auteur Share Geplaatst 10 november 2015 meevoetballen is niet zijn sterkste punt inderdaad Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vuurtjih Geplaatst 10 november 2015 Share Geplaatst 10 november 2015 Castro is een Belg. ;c Was het proberen waard ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 10 november 2015 Share Geplaatst 10 november 2015 _O_ Castro in oranje U vraagt wij draaien Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 10 november 2015 Share Geplaatst 10 november 2015 :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 12 november 2015 Share Geplaatst 12 november 2015 meevoetballen is niet zijn sterkste punt inderdaad Pardon? 6-22-PRckK8 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 12 november 2015 Share Geplaatst 12 november 2015 Heb je ook nog die ruzie van hem met Kah Pino? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 13 november 2015 Share Geplaatst 13 november 2015 Helemaal mee eens. Castro doet het opvallend goed. En Dennis Telgenkamp, nog slechter dan Grandel. ;e Telgenkamp :r die jongen moet gewoon lekker int tweede van HHC hardenberg gaan keepen ofzo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 13 november 2015 Share Geplaatst 13 november 2015 Zelfs dan keepen ze hem eruit, denk. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 13 november 2015 Share Geplaatst 13 november 2015 Telgenkamp houdt zich wel staande bij FC Emmen, houdt zelfs Meerits op de bank daar. Had ik niet verwacht aan het begin van het seizoen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 14 november 2015 Share Geplaatst 14 november 2015 Telgenkamp :r die jongen moet gewoon lekker int tweede van HHC hardenberg gaan keepen ofzo Ook echt vorig seizoen van 'Ja Telgekamp heeft hier op de bank gezeten, maar gaat nu zijn kans krijgen'. Met als gevolg dat je bijna JL speelde ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vuurtjih Geplaatst 15 november 2015 Share Geplaatst 15 november 2015 Want het kwam allemaal door Telgenkamp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 16 november 2015 Share Geplaatst 16 november 2015 Had er een flink aandeel in. Een van de slechtste keepers in de Eredivisie die ik ooit heb gezien. Rijtje van Grandel en Stojkovic. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten